GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=19839)

frin 27-04-2011 00:19

Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
26/04/2011 | 08:11Τελευταία Ενημέρωση 08:11 26/04/2011
http://www.skai.gr/files/temp/B11BF4...59610DF31E.jpg
Βαρύς ήταν για ακόμη μια φορά ο φόρος αίματος στην άσφαλτο κατά την έξοδο του Πάσχα, καθώς 24 άτομα έχασαν τη ζωή τους από τροχαία δυστυχήματα από τη Μεγάλη Δευτέρα οπότε άρχισε η έξοδος.

Σημειώθηκαν 21 θανατηφόρα αυτοκινητικά δυστυχήματα, 32 ατυχήματα με σοβαρούς τραυματισμούς και 220 ατυχήματα όπου οι εμπλεκόμενοι τραυματίστηκαν ελαφρά.

Αναφορικά με τα βεγγαλικά, δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, 7 τραυματίστηκαν μεταξύ των οποίων ένας ανήλικος και ένας 29χρονος που έχασε το χέρι του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της τροχαίας, 840 χιλιάδες αυτοκίνητα πέρασαν τα διόδια Αφιδνών και Ελευσίνας, αριθμός ελαφρά μειωμένος συγκριτικά με πέρυσι, ενώ 50 χιλιάδες επιβάτες αναχώρησαν για τα νησιά.
Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Jefe 27-04-2011 00:43

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
:( :( :( :( :(




Jefe

adventure 27-04-2011 07:06

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 


:( :( :(

MARK 27-04-2011 07:07

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
:(:(:(:(:(

ntinopoulos 27-04-2011 09:03

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
αφου δεν εχουμε οδηγικη παιδεια(οχι οτι εχουμε καποιο ειδος παιδειας...) τι περιμενουμε?:o
για το kωλοεθιμο των βεγγαλικων οτι και να πουμε ειναι λιγο...:hmmm:

Albatros 27-04-2011 10:30

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
Με αυτά που είδα στο δρόμο και λίγοι είναι...
είμαστε αδιόρθωτοι και μας εκμεταλεύεται και το οδικό μας δίκτυο και μας αποψιλώνει...
:hmmm:

NLS 27-04-2011 10:59

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
Εγώ νομίζω η δικαιολογία του οδικού δικτύου πρέπει να τελειώνει και είναι ενθαρρυντικό ότι οι περισσότεροι (μάλλον όλοι οι παραπάνω) αντιμετωπίσατε όπως είναι πραγματικά το θέμα.

ΦΥΣΙΚΑ και θέλω ΠΟΛΥ καλύτερους δρόμους!

Αλλά εφόσον είναι αυτοί που είναι, τότε ένας οδηγός σε άγνωστο δρόμο πρέπει να προσέχει περισσότερο και να τρέχει λιγότερο, ενώ σε γνωστό κακό δρόμο πάλι... περιέργως πρέπει να προσέχει περισσότερο και να τρέχει λιγότερο! Που είναι το περίεργο. Θέλουμε τελειότερους δρόμους αλλά στους χάλια εξακολουθούμε να κυκλοφορούμε σαν να είχαμε ΗΔΗ τους τελειότερους! Ποιος μας φταίει;

Βέβαια στεναχωριέμαι πολύ για όλους, εξάλλου όλοι έχουμε φίλο/συγγενή ή έστω γνωστό (ή και πάνω από έναν) ανάμεσα στους νεκρούς της ασφάλτου, αλλά στεναχωριέμαι περισσότερο για αυτούς που έχασαν τη ζωή τους παθητικά: Τον συνεπιβάτη, το παιδάκι, τον άλλο απέναντι που πήγαινε κανονικά στο δρόμο του... δεν ξέρω αν είναι μεγαλύτερη τιμωρία αυτός που φταίει αν πρέπει να πηγαίνει στον άλλο κόσμο μαζί τους, ή να μένει εδώ να τον τιμωρεί (αν δεν είναι ζώον) η ίδια του η συνείδηση.

ckk 27-04-2011 16:36

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και χρειάζεται ώριμη προσέγγιση. Η ταχύτητα, χωρίς αντίρρηση, είναι η νο1 αιτία. Όπως και να είναι η ποιότητα του οδοστρώματος, η σχεδίαση του δρόμου, οι κλίσεις του, βρεγμένο ή μη, εμπόδιο στο έβγα της ‘τυφλής’ στροφής, ή ΟΤΙ άλλο μπορεί να επηρεάσει, απλά επηρεάζει. Στην Ελλάδα είμαστε και αυτό λέει πολλά. Μια πόλη τον χρόνο ξεκληρίζεται από τα τροχαία. Σε θανάτους. Για σκεφτείτε και τις ‘καταλήξεις’ των βαριά τραυματισμένων… δύο πόλεις.

Επιπλέον τις ψυχολογίες των εναπομεινάντων βαριά, με ελλείψεις σε χέρια – πόδια – ακινησίες κλπ. Χαλασμένες ζωές, χαλασμένες οικογένειες. Κρίμα. Για μια ταχύτητα. Όλοι έχουμε περάσει από αυτό το τριπάκι. Όπως και όλοι ξέρουμε(?) ότι αν πάμε με λιγότερα, θα έχουμε γεωμετρικά μεγαλύτερες πιθανότητες να γλυτώσουμε. Να γλυτώσουμε το ατύχημα ή αν εμπλακούμε σε αυτό, να ξεφύγουμε με τις λιγότερες δυνατόν απώλειες.

Ενδιαφέρον θα ήταν να μαθαίναμε ηλικίες των ‘κατοίκων’ αυτών των ‘δύο πόλεων’ αλλά και ηλικίες όσο και τύπους οχημάτων, που οδηγούσαν. Επίσης αν ‘φόραγαν’ αλκοόλ και ζώνες / κράνος.

Τώρα, πόσο σιγά… Με 20? Όχι. Το πόσο πιο σιγά θα πάω, εξαρτάται από τις εκάστοτε συνθήκες. Του δρόμου – του οδοστρώματος – του καιρού – του αυτοκινήτου – της φυσικής κατάστασης του οδηγού – της αντίστοιχης πνευματικής – της οικογενειακής, και βάλτε και ότι άλλο έχω ξεχάσει.

Κάποτε ο πατέρας μου, μού έλεγε ‘δεν κουβαλάς πατάτες – ανθρώπους κουβαλάς’. Γιατί πήγαινα κουτρουβαλώντας. Και τώρα πάω έτσι, για να ξεχαρμανιάσω, κατεβαίνοντας τον Διόνυσο βράδυ – μόνος μου.
Κάποτε η παρέα μου με έλεγε ‘Άνεμο’. Τώρα είμαι πολύ χαρούμενος, που ζω για να το θυμάμαι.

Δεν πάω σιγά – για να φτάσω γρήγορα, που λέει το παλιό μαγνητάκι στο ταμπλό του μπαμπά… πάω σιγά για να φτάσω σίγουρα. Στον γιό μου.
Γιατί δεν έχω κανένα δικαίωμα να του στερήσω την παρουσία μου ή αυτήν της μητέρας του, μέσα από ένα τροχαίο ατύχημα.

Albatros 27-04-2011 16:47

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 368342)
Εγώ νομίζω η δικαιολογία του οδικού δικτύου πρέπει να τελειώνει και είναι ενθαρρυντικό ότι οι περισσότεροι (μάλλον όλοι οι παραπάνω) αντιμετωπίσατε όπως είναι πραγματικά το θέμα.

ΦΥΣΙΚΑ και θέλω ΠΟΛΥ καλύτερους δρόμους!

Αλλά εφόσον είναι αυτοί που είναι, τότε ένας οδηγός σε άγνωστο δρόμο πρέπει να προσέχει περισσότερο και να τρέχει λιγότερο, ενώ σε γνωστό κακό δρόμο πάλι... περιέργως πρέπει να προσέχει περισσότερο και να τρέχει λιγότερο! Που είναι το περίεργο. Θέλουμε τελειότερους δρόμους αλλά στους χάλια εξακολουθούμε να κυκλοφορούμε σαν να είχαμε ΗΔΗ τους τελειότερους! Ποιος μας φταίει;

Βέβαια στεναχωριέμαι πολύ για όλους, εξάλλου όλοι έχουμε φίλο/συγγενή ή έστω γνωστό (ή και πάνω από έναν) ανάμεσα στους νεκρούς της ασφάλτου, αλλά στεναχωριέμαι περισσότερο για αυτούς που έχασαν τη ζωή τους παθητικά: Τον συνεπιβάτη, το παιδάκι, τον άλλο απέναντι που πήγαινε κανονικά στο δρόμο του... δεν ξέρω αν είναι μεγαλύτερη τιμωρία αυτός που φταίει αν πρέπει να πηγαίνει στον άλλο κόσμο μαζί τους, ή να μένει εδώ να τον τιμωρεί (αν δεν είναι ζώον) η ίδια του η συνείδηση.

Και αφού δεν φταίει το δίκτυο πως εξηγείς το οτι οδηγεί κάποιος με απόλυτη προσοχή και σεβασμό στον ΚΟΚ , αλλά από αντίθετο ρεύμα ερχόμενος οδηγός είτε είναι απρόσεχτος είτε κατι συμβαίνει στο όχημά του πέφτει. πάνω στον πρώτο και τον διαλύει μετωπικά ?
'Οταν λέμε ακατάλληλο δίκτυο δεν αναφερόμαστε στο οδόστρωμα μόνο αλλά και στον σχεδιασμό του.
Παράδειγμα στον ΒΟΑΚ σε τμήμα του 10χλμ που παλιά είχε 10 νεκρούς το χρόνο, μετά την ανακατασκευή του με σωστές κλίσεις και διαχωριστικό στα 2 ρεύματα δεν είχαμε άλλους νεκρούς τα τελευταία 2-3 χρόνια.
:hmmm:

NLS 27-04-2011 17:09

Απάντηση: Στους 24 οι νεκροί κατά την έξοδο του Πάσχα
 
ckk πολύ ωραίο αυτό που έγραψες

Albatros, μα το είπα και αυτό. Αυτοί δεν φταίνε. Όμως για ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΦΤΑΙΕΙ την πληρώνουν. Όχι για τον δρόμο.

Κανείς δεν λέει ότι πρέπει να είναι άριστοι. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. Εφόσον όμως δεν είναι, οφείλουν αυτοί που κυκλοφορούν επάνω του να είναι άριστοι.

Η επικίνδυνη οδήγηση, κινητά και τέτοια, έπρεπε πέρα από τα όποια πρόστιμα, έπρεπε να έχει και άλλες επιπτώσεις (το συζητάμε)... πχ. να βάζουν τη φωτό σου σε τεράστιες διαστάσεις (διαφημιστικού πανό) σε κάποια σημεία της Εθνικής και να λένε "να ένας ψευτόμαγκας επικίνδυνος οδηγός" ή να κολλάνε να πιάνει το μισό πίσω τζάμι (να βλέπει κιόλας - αν και αυτοί κατά κανόνα δεν κοιτάνε καθρέφτες) "είμαι επικίνδυνος και με τη βούλα, προσπεράστε προσεκτικά και με απόσταση"... μαζί με έναν ωραίο κόφτη απόδοσης του μοτέρ (για κάποιους μήνες). Ενδιαφέρον θα είχε...


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:37.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!