GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=23398)

Andreas_F800GS 09-09-2011 11:19

Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
Αν και κολλημένος με την... μάρκα, θα ήθελα να αναφέρω ένα θεματάκι που έχω με τη μηχανή:

Κάθε φορά που αλλάζω ταχύτητα νοιώθω ότι χτυπάω την μηχανή με βαριοπούλα. Κάτι έχω διαβάσει σχετικά με τα λάδια και ότι αυτά μετά από λίγη ώρα γίνονται νεράκι, αλλά θα ήθελα να πάρω και τη γνώμη σας.

aeriko 09-09-2011 13:00

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
ή το συνιθίζεις ή ψάχνεις το όριο στροφών του κινητήρα στο οποίο δέχεται ο#### την ταχύτητα. Αυτό έχω παρατηρήσει στο 1200, δηλαδή αν ανεβάσω τις στροφές στις 4000-4500 η ταχύτητα κουμπώνει χωρίς γκάπα-γκούπα

Andreas_F800GS 09-09-2011 14:22

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Το λέω γιατί και σε πολύ χαμηλές στροφές νοιώθω το ίδιο πράγμα πολύ συχνά...

vpentza 09-09-2011 14:27

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
δηλαδή σου το κάνει σε οποιαδήποτε αλλαγή ταχύτητας, σου το κάνει με τον ίδιο τρόπο και στο ρελαντί και σε υψηλές στροφές, στο κάνει κρύο ή και όταν είναι ζεστό ????
;)

Andreas_F800GS 09-09-2011 14:40

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
Όχι δεν είναι συνέχεια έτσι! Σίγουρα πρέπει να είναι ζεστό. Από εκεί και πέρα οι στροφές παίζουν ρόλο αλλά δεν είναι και απαραίτητο να είναι υψηλές. Για τις σχέσεις στις οποίες ίσως να είναι πιο έντονο δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά. Νομίζω όμως ότι στις πιο μικρές (1η-2η-3η) το καταλαβαίνω πιο πολύ. Αυτό ίσως έχει να κάνει ότι λόγο της μικρής ταχύτητας ακούω και το θόρυβο της αλλαγής, ενώ στις μεγαλύτερες σχέσεις και ταχύτητες, ακούω... αέρα! :D

vpentza 09-09-2011 14:51

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Andreas_F800GS ( 461789)
Όχι δεν είναι συνέχεια έτσι! Σίγουρα πρέπει να είναι ζεστό. Από εκεί και πέρα οι στροφές παίζουν ρόλο αλλά δεν είναι και απαραίτητο να είναι υψηλές. Για τις σχέσεις στις οποίες ίσως να είναι πιο έντονο δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά. Νομίζω όμως ότι στις πιο μικρές (1η-2η-3η) το καταλαβαίνω πιο πολύ. Αυτό ίσως έχει να κάνει ότι λόγο της μικρής ταχύτητας ακούω και το θόρυβο της αλλαγής, ενώ στις μεγαλύτερες σχέσεις και ταχύτητες, ακούω... αέρα! :D


Wellcome to BMW world....

Andreas_F800GS 09-09-2011 14:56

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 461795)
Wellcome to BMW world....

Καλώς σας βρήκα :sm6:

bogart 09-09-2011 20:55

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
να βάλεις 10-40 όπως λέει το μάνιουαλ
όλοι βάζουν 15-50

μου έβαλε ο Βασίλης 10-40 και βρήκα την υγειά μου, τέρμα το κοπάνημα

Gemat 09-09-2011 20:57

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Andreas_F800GS ( 461799)
Καλώς σας βρήκα :sm6:

Κανε μια βολτιτσα με Harley και θα αναθεωρησεις για το θορυβο του κιβωτιου σου.

Υπαρχει περιπτωση να μην απομονωνει καλα ο συμπλεκτης σου? Οταν βαζεις σταματημενος τη πρωτη ταχυτητα, εχει η μηχανη καμια ταση να προχωρησει με πατημενο το συμπλεκτη??

vpentza 09-09-2011 21:16

Απάντηση: Ένα μικροπρόβλημα με το 800άρι
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 462064)
Κανε μια βολτιτσα με Harley και θα αναθεωρησεις για το θορυβο του κιβωτιου σου.

Υπαρχει περιπτωση να μην απομονωνει καλα ο συμπλεκτης σου? Οταν βαζεις σταματημενος τη πρωτη ταχυτητα, εχει η μηχανη καμια ταση να προχωρησει με πατημενο το συμπλεκτη??

πολύ σωστή παρατήρηση.......να τσεκάρει το συνεργείο τη ρύθμιση του συμπλέκτη.....;)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:31.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!