GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200 (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=24459)

jtnakos 10-10-2011 15:18

ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
Με την σειρα μου και εγω να βαλω ενα λιθαρακι στα τεχνικα θεματα(δεν ξερω αν ξαναανεβηκε το θεμα)..Αλλαγη μπουζι λοιπον με φωτο..σε gs1200

Εκανα το τολμημα να βαλω μπουζι ιριδιου και μπωρω να πω πως ειδα διαφορα(σε συνδιασμο με φιλτρο k&n)κανοντας την διαδρομη απο Καλαμπακα για Λαρισα περναμε κατι στροφηλικια πριν τον Τυρναβο και εκει καταλαβα την διαφορα,στο τελιωμα της στροφης και διαδοχικο ανοιγμα του γκαζιου το adve ειχε αρπαγμα απο τις χαμιλες(αυξανε σταδιακα την ροπη του απο τα χαμιλα)αυτο που μου εκανε ΤΕΡΑΣΤΙΑ εντιπωση ηταν στα 140 χλμω επιανε μια τεραστια ροπη και μεχρη τα 200 χλμω ειχα την αισθηση αγωνιστικου μοτο(δεν ξερω αν ηταν η ιδεα μου αλλα το βιωσα αισθητα)δηλ.απο τα 140 στα 200 χρειαζοταν ελαχιστα δευτερολεπτα για να τα βγαλει....Εμπαση περιπτωση στο θεμα μας ..
Παριγγηλα ενα μπουζοκλειδο απο το διαδικτιο αλλα δεν μου ηρθε τελικα με αποτελεσμα να δανιστω απο κολλητο το οποιο το προμηθευτικε απο τοπικο καταστιμα και με μια μικρη πατεντα (το τροχισα περιπου 2 χιλιοστα κατα μηκος για να χωρεσει στους κυλινδρους)εκανα την δουλεια μου...
Παμε λοιπον να το δουμε κιωλας..
http://img641.imageshack.us/img641/4883/dscf1266w.jpg

τα εργαλεια που μου χρειαστικαν να αλαξω τα μπουζι(συν τα torx για να βγαλω τα προστατευτικα καπακια κυλιδνρων)
http://img689.imageshack.us/img689/6701/dscf1269q.jpg
ξεβιδωνω με προσωχη τις 3 βιδες που εχει το προστατευτικο κυλινδρων,προσωχη στους αποστατες μην μπερδευτουν(ο μικρος αποστατης μπαινει στην κατω βιδα προστατευτικου)

http://img269.imageshack.us/img269/6026/dscf1270th.jpg

η κατω βιδα που προανεφαιρα και εδω ειναι ο μικρος αποστατης ο οποιος μπαινει αναμεσα στο προστατευτικο και σε ενα πλαστικο που θα αναφαιρω παρακατω για να βιδωθει αργοτερα..

http://img600.imageshack.us/img600/1578/dscf1271s.jpg

και η τριτη βιδα προστατευτικου.

http://img3.imageshack.us/img3/5309/dscf1273h.jpg

ξεκουμπωνουμε προσεκτικα το προστατευτικο μπουζοκαλωδιου και λεω προσεκτικα γιατι θα πρεπει να το ξεκουμπωσουμε μονομπαντα δηλ με μια φορα απο τα δεξια προς τα αριστερα με αρκετο τραβηγμα(δεν θελει φοβο αρκει η δυναμη που θα ασκησουμε να ειναι ελενχωμενη μην το σπασουμε) και οι οδηγοι του μας δειχνουν επειτα πως θα το ξανα κουμπωσουμε.

http://img685.imageshack.us/img685/4512/dscf1274e.jpg
με το γερμανικο κλειδι και χρισιμοποιοντας τον ιδιο τον κυληνδρο για υπομοχλιο (αφου εβαλα ενα διπλωμενο χαρτι απο κατω για να μην του κανω σημαδια) ξεκουμπωνω την πιπα του μπουζιου(μην παει ο νουσας αλλου:sm7:)
http://img4.imageshack.us/img4/6206/dscf1275cx.jpg

και με το χαρτι απο πισω για αποφυγη σημαδιων.

http://img843.imageshack.us/img843/6600/dscf1276ax.jpg

http://img708.imageshack.us/img708/2469/dscf1279g.jpg


Περνω μετα το πατενταρισμενο ,πουζοκλειδο με μια προεκταση καστανιας και ξεβιδωνω παλη προσεκτικα το μπουζι(ολλες οι κοινισεις και ξεβιδωματα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ)

http://img801.imageshack.us/img801/5430/dscf1280x.jpg

Στο βαθος της τρυπας βρισκεται το μπουζι.Βαζουμε την καστανια με την προεκταση και στο τελιωμα το μπουζοκλειδο και ξεβιδωνουμε το μπουζι.

http://img707.imageshack.us/img707/5156/dscf1281i.jpg

http://img546.imageshack.us/img546/9879/dscf1282j.jpg

βγαζω το παλιο μπουζι και το αντικατηστω με ενα καινουριο

http://img200.imageshack.us/img200/5054/dscf1285v.jpg

http://img542.imageshack.us/img542/6350/dscf1287.jpg

βιδωνουμε το καινουριο μπουζι οχι παρα πολυ σφηξιμο υπαρχει ενδεχομενο να σκιστει ο κυληνδρος με την αυξομιωση της θερμοκρασιας(το καλητερο θα ηταν δυναμοκλειδο αλλα να πω την αληθεια το τσιγκουνευτικα 115 ευρω ειναι αυτα)το σφηγκουμε λοιπον με το χερι και επειτα μιση στροφη περιπου με την καστανια ΠΡΟΣΩΧΗ οχι πολυ σφηξιμο..

http://img267.imageshack.us/img267/7243/dscf1289m.jpg

κουμπωνουμε την πιπα δυνατα μεχρη να αισθανθουμε το κλικ στο χερι μας οτι κουμπωσε και εναν εξτρα ελενχο, κουμπωνουμε και το προστατευτικο μπουζοκαλωδιου-πιπας οπως μας διχνουν οι οδηγοι.Παει λοιπον το πρωτο μπουζι,παμε για το δευτερο.

Το δευτερο μπουζι βρισκεται στο κατω μερος του κυλινδρου στο οποιο υπαρχει ενα προστατευτικο πλαστικο που κρατιεται με 2 βιδες την μια βιδα την ξεβιδωσαμε με το που βγαλαμε το προστατευτικο κυλινδρων-αλουμινιο στην δευτερη βιδα πρεπει να σκυψουμε αρκετα για να γινει ωρατη,

http://img4.imageshack.us/img4/355/dscf1294is.jpg

http://img828.imageshack.us/img828/7208/dscf1296a.jpg

αφου την ξεβιδωσουμε πιανουμε την πιπα και την κουναμε αριστερα-δεξια τραβοντας την για να βγει και να δουμε το μπουζι

http://img219.imageshack.us/img219/5649/dscf1298a.jpg

http://img820.imageshack.us/img820/6544/dscf1299a.jpg


προσωχη αν εχετε τα καγγελα απο το adve δεν μπαινει η καστανια και το μπουζοκλειδο μαζι,μιλαω για τον αριστερο κυλινδρο,στον δεξι δεν αντιμετωπισα προβλημα ετσι ανοιξα μια τρυπα στο κλειδι για να μπωρεσω να το ξεβιδωσω,σαν ταφ φανταστιτε,βαζοντας ενα κατσαβιδι(δεν εβγαλα φωτο γιατι μολις μου ειχε πεσει η φωτογραφηκη απο τα χερια και την χαντακωσα,πολεμος χωρις θυματα δεν υπαρχει).
Μετα βιδωνουμε και αυτο το μπουζι με το χερι οσο παρει και μετα μιση στροφη με το πατεντα κλειδι-ταφ που φτιαξαμε,βιδωνουμε το πλαστικο-προστατευτικο πιπας την μια βιδα γιατι η δευτερη θα βιδωθει με το αλουμινιο και τελος μονταρουμε το αλουμινιο-προστατευτικο κυλινδρων..
Τα ιδια ακριβως κανουμε και στην δεξια πλευρα του gs 1200 με την διαφορα πως ειναι ευκολοτερη η δεξια..

Εχω να τονισω πως ειναι πανευκολο το σερβις του gs 1200 λιγο διαβασμα και να πιανουν τα χερια,μαζι με ενα καφεδακι της αρεσκιας μας και ολλα Ο.Κ

Για τις πατεντες κλειδια συνχωρεστεμε το καλητερο θα ηταν δυναμοκλειδο και σφηξιμο με κιλα,το ξανα τονιζω,,,,Εγω πηρα το ρισκο στο δικο μου μοτο,δεν σας λεω να κανετε το ιδιο,απλα σας διχνω τον τροπο............


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

kriti manoysos 10-10-2011 17:36

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
πόσα χλμ.έχεις?σε τι κατάσταση τα βρήκες?και τι τύπο μπουζί πήρες?
ήσουνα κατατοπιστικός παντος...

ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ 10-10-2011 17:56

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jtnakos ( 487525)

Εχω να τονισω πως ειναι πανευκολο το σερβις του gs 1200 λιγο διαβασμα και να πιανουν τα χερια,μαζι με ενα καφεδακι της αρεσκιας μας και ολλα Ο.Κ

Άψογος,
όσο για το παραπάνω συμφωνώ απόλυτα.
Επίσης να προσθέσω εάν μου επιτρέπεις για όσους διαθέτουν αέρα (κομπρεσέρ), να φυσήξουν μέσα στην τρύπα του μπουζί πριν το βγάλουν ώστε να απομακρύνουν σκουπιδάκια που τυχόν θα μπουν στο κύλινδρο όταν θα βιδώσουμε τα καινούργια.
Πάντως είδες διαφορά με τα καινούρια ιριδίου. Χμ... μήπως να τα δοκίμαζα λες; :sm5:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-10-2011 19:36

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
Μπράβο Γιάννη για την παρουσίαση ... http://i247.photobucket.com/albums/g...LES-2/good.gif

Σίγουρα θα βοηθήσει αρκετά, αυτόν που θα το επιχειρήσει, για πρώτη φορά ... ;)

Καλοτάξιδα τα νέα σου μπουζί ... :)



.

jtnakos 10-10-2011 19:43

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kriti manoysos ( 487649)
πόσα χλμ.έχεις?σε τι κατάσταση τα βρήκες?και τι τύπο μπουζί πήρες?
ήσουνα κατατοπιστικός παντος...

Μανουσο τα αλαξα στις 37000 χλμ,ηταν σε καλη κατασταση οφιλω να ομολογισω αλλα δεν επερνε για παραπανω,και αυτα που πηρα ειναι τα NGK DCPR8EIX 6546 ιριδιου τιμη και των 4ρων 48 ευρω (την τιμη που τα πηρα να διευκρινησω για τυχων παρεξηγηση τα πηρα απο αποθηκη-χοντρεμπορο που τα προμηθευει σε ανταλακτικα)...π.χ τα απλα εχουν περιπου 20 ευρω τα οποια τα κρατας maximum 40000χλμ ενω τα ιριδιου 48 ευρω και τα κρατας απο τα λεγομενα βεβαια 80000χλμ συν οτι εχεις καλυτερη καταναλωση και αρπαγματα στις χαμιλες..;)
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ ( 487660)
Άψογος,
όσο για το παραπάνω συμφωνώ απόλυτα.
Επίσης να προσθέσω εάν μου επιτρέπεις για όσους διαθέτουν αέρα (κομπρεσέρ), να φυσήξουν μέσα στην τρύπα του μπουζί πριν το βγάλουν ώστε να απομακρύνουν σκουπιδάκια που τυχόν θα μπουν στο κύλινδρο όταν θα βιδώσουμε τα καινούργια.
Πάντως είδες διαφορά με τα καινούρια ιριδίου. Χμ... μήπως να τα δοκίμαζα λες; :sm5:

Λευτερη το πρωτο post που ειδα σε τεχνικα θεματα ηταν το δικο σου και σε ευχαριστω καθηστεριμενα βεβαια,με την αλλαγη φουσκας στην μπρωστινη αναρτιση,αλλα με βοηθησε παρα πολυ να παρω θαρος και να ασχοληθω περισωτερο με το σερβις της μηχανης προσωπικα.Μπωρω να πω πως ειδα διαφορα σε συνδιασμο με το φιλτρο γιατι ξαφνικα,ειχα ενα αλλο μηχανακι στα χερια μου και ελπιζω να μην ηταν η ιδεα μου γιατι ΜΟΝΟ μια βολτα το εκανα απο τοτε που τα αλαξα,πιστευω αξιζει τον κοπο να τα δοκιμασεις....Οσο για το φυσηγμα εχεις απολυτο δικιο,στα παλιωτερα μοτο μας με τα δερφια μου που τα καναμε σερβις στο πατρικο ειχαμε την πολυτελεια κομπρεσερ και παντα τα φυσαγαμε για τυχων σκουπιδια. :sm8:

jtnakos 10-10-2011 19:44

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ ( 487749)
Μπράβο Γιάννη για την παρουσίαση ... http://i247.photobucket.com/albums/g...LES-2/good.gif

Σίγουρα θα βοηθήσει αρκετά, αυτόν που θα το επιχειρήσει, για πρώτη φορά ... ;)

Καλοτάξιδα τα νέα σου μπουζί ... :)



.

Ευχαριστω Νικολα;);)

saitman 10-10-2011 19:47

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
Γιαννη μου και εγω τα μπουζι τα ειχα αλλα δεν τραβουσε χαμηλα οποτε τα εβγαλα.αυτο που παρατηρησα ειναι οτι ειχα περισσοτερη οικονομια στο καυσιμο και περισσοτερη ροπη!σιγουρα θα τα ξαναβαλω!!πολυ καλη παρουσιαση!ποσο τα αγορασες?εμενα μου στοιχησαν γυρω στα 8 το τμχ λογω αγορας στο κοστος!!

johntsip 10-10-2011 20:11

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
:sm5::sm5::sm5:

adventure 10-10-2011 20:51

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 


Μπράβο Γιάννο πολύ κατατοπιστικό τεχνικό ποστ .

;) ;) :)

Καλοτάξιδα .


:sm8:

jtnakos 10-10-2011 21:03

Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από adventure ( 487842)


Μπράβο Γιάννο πολύ κατατοπιστικό τεχνικό ποστ .

;) ;) :)

Καλοτάξιδα .


:sm8:

Ευχαριστω Δημητρο;):)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:34.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!