![]() |
ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΚΟΥΖΙΝΕΤΩΝ ΜΠΙΕΛΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ? |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Aν μιλας για το Gs δε γινεται.
Σε αυτοκινητο ισως... |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Δυστυχώς δεν γίνεται αυτό στο συγκεκριμένο μοτέρ . :( :( |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ?
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Πολύ . :D :D |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Σε κινητήρα με διάταξη κυλίνδρων "σε σειρά", ή V, ανοίγεις πάνω κυλινδροκεφαλή/λες, αφαιρείς πιστόνια, ανοίγεις από κάτω το κάρτερ και λύνεις μπιέλες.
Σε boxer πώς θα γίνει; Μάλλον σίγουροι είναι που το λένε;) |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Μιλας για το 1150 ετσι? Σκεψου το και μονο σου κοιτωντας το μοτερ... Πως θα λυσεις τις μπιελες για να αλλαξεις τα κουζινετα? Μηπως εννοεις τα ρουλεμαν στη συνδεση μπιελας με εμβολο (Μαλλον ρουλεμαν εχει εκει) Αυτα αλλαζουν! |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Σε κάθε περίπτωση, το καλύτερο είναι να κατεβαίνει ο κινητήρας! Πιο εύκολη δουλειά και πλήρης!!! Δεν ξεφεύγει τίποτα! Όταν ξαναδεθεί το μοτέρ, είναι καινούριο! Στρωσιματάκι κλπ. Μεγαλύτερο το κόστος βέβαια, αλλά δε συγκρίνεται το αποτέλεσμα.
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Πείρος πιστονιού μηπως εννοείς;;; |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
ΕΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΛΥΝΔΡΟΙ ΟΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΙ ΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΜΠΙΕΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΜΠΕΡΕΣ ΑΝΟΙΓΜΑ
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΑΥΤΟ? |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:45. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!