GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=2832)

kostas-patra 25-05-2009 14:56

αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
ο καμένος φυσάει και το χυλό
η μηχανή 1100gs του 97
100.000km
στην αλλαγή 2-3ης ακουγόταν ένας θόρυβος σαν γουργούρισμα
η πρώτη, η 4 και η πέμπτη, εντάξει
όταν αοίχτηκε το κιβώτιο είδαμε-ο μηχανικός- οτι είχε χτυπήσει το γρανάζι της 3ης, τα ρουλεμάν είχαν μπόσικα και μου πρότεινε αλλαγή όλο τον άξονα του δευτερεύοντος, όπως γράφει στο μανιουαλ
έψαξα, δεν βρήκα άλλη λύση, μόνο το γρανάζι έκανε ένα 200ρακι και με τα ρουλεμάν και την εργασία, μπορούσα να αγοράσω κομπλέ ένα άλλο κιβώτιο του 98-99.
κατέληξα στην λύση της αλλαγής του κιβωτίου, κρατώντας το παλιό
ο θόρυβος έφυγε, ο φόβος έμεινε

τα Gs γενικά ακούγονται στις αλλαγές τους, δεν είναι αθόρυβο, σαν μαχαίρι στο βούτυρο αλλά δεν είναι σαν τα ducati που τα ακούς από το μεθεπόμενο τετράγωνο

δοκίμασα να μετριάσω τον κτύπο της αλλαγής ταχυτήτων, το γκούπ, με λιγότερες στροφές, με περισσότερες, με νορμάλ, με τρόπο που θυμίζει καρφωτές, αλλά με συμπλέκτη, το κιβώτιο είναι θορυβώδες

σήμερα θα του αλλάξω βαλβολίνες, έχω κάνει κοντά στα 1500km, ναι μεν είναι νωρίς, αλλά το κιβώτιο ήταν για πολύ καιρό στην αποθήκη του συνεργείου και δεν νομίζω πως μπήκε η καλύτερη βαλβολίνη-αν υπάρχει τέτοιο πράγμα-

προσανατολίζομαι σε φουλ συνθετική 75-90w
μαλλον της Mobil ή της Motul
σε ξένα φόρα κάποια παλικάρια παρατήρησαν πως η αλλαγή της μάρκας της βαλβολίνης επηρεάζει δραματικά τον ήχο και την αίσθηση του κιβωτίου

είδομεν!

GeorgeP 25-05-2009 16:29

Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 33678)
ο καμένος φυσάει και το χυλό
η μηχανή 1100gs του 97
100.000km
στην αλλαγή 2-3ης ακουγόταν ένας θόρυβος σαν γουργούρισμα
η πρώτη, η 4 και η πέμπτη, εντάξει
όταν αοίχτηκε το κιβώτιο είδαμε-ο μηχανικός- οτι είχε χτυπήσει το γρανάζι της 3ης, τα ρουλεμάν είχαν μπόσικα και μου πρότεινε αλλαγή όλο τον άξονα του δευτερεύοντος, όπως γράφει στο μανιουαλ
έψαξα, δεν βρήκα άλλη λύση, μόνο το γρανάζι έκανε ένα 200ρακι και με τα ρουλεμάν και την εργασία, μπορούσα να αγοράσω κομπλέ ένα άλλο κιβώτιο του 98-99.
κατέληξα στην λύση της αλλαγής του κιβωτίου, κρατώντας το παλιό
ο θόρυβος έφυγε, ο φόβος έμεινε

τα Gs γενικά ακούγονται στις αλλαγές τους, δεν είναι αθόρυβο, σαν μαχαίρι στο βούτυρο αλλά δεν είναι σαν τα ducati που τα ακούς από το μεθεπόμενο τετράγωνο

δοκίμασα να μετριάσω τον κτύπο της αλλαγής ταχυτήτων, το γκούπ, με λιγότερες στροφές, με περισσότερες, με νορμάλ, με τρόπο που θυμίζει καρφωτές, αλλά με συμπλέκτη, το κιβώτιο είναι θορυβώδες

σήμερα θα του αλλάξω βαλβολίνες, έχω κάνει κοντά στα 1500km, ναι μεν είναι νωρίς, αλλά το κιβώτιο ήταν για πολύ καιρό στην αποθήκη του συνεργείου και δεν νομίζω πως μπήκε η καλύτερη βαλβολίνη-αν υπάρχει τέτοιο πράγμα-

προσανατολίζομαι σε φουλ συνθετική 75-90w
μαλλον της Mobil ή της Motul
σε ξένα φόρα κάποια παλικάρια παρατήρησαν πως η αλλαγή της μάρκας της βαλβολίνης επηρεάζει δραματικά τον ήχο και την αίσθηση του κιβωτίου

είδομεν!

η Βαλβολινη ειναι πολυ σημαντικη για την ομαλοτητα του κιβωτίου με ξηρό συμπλέκτη όπως των GS. Θα σου συνιστουσα να μην υπερβεις το ιξωδες που προτεινει ο κατασκευαστης, διότι τοτε θα γινει πιο τραχυ ακόμα, και θα σου συνιστουσα ακομα να ξεφυγεις απο τις καθιερωμενες μαρκες λιπαντικων/βαλβολινες και να πας σε κατι οχι τοσο γνωστό αλλα όμως τοσο αποδοτικό! Ξεκινησα να χρησιμοποιω AMSOIL στο Βαραντερο και πραγματικα εντυπωσιαστηκα! Μετα αρχισα να χρησιμοποιω την ιδια μαρκα και στο αυτοκινητο, εκει δεν μπορουσα να εντυπωσιαστώ διότι δεν ειναι σαν το Βαραντερο που το λαδι μηχανης λιπαινει και το σαζμαν!! Ενθουσιαστηκα βεβαια απο την τιμη γιατί με 8,90 το λιτρο δεν βρισκεις νομιζω πουθενα 100% συνθετικό μηχανελαιαο!! Ετσι πηγα στην ιδια εταιρεια για βαλβολινες στο σαζμαν του αυτοκινητου όπου.....ξαναενθουσιαστηκα!!!

Μπορεις να την βρεις εδω http://www.trade-wind.gr/index.php?p...mid=57&lang=el στην τιμη των 12ε το λιτρο!!

kostas-patra 25-05-2009 20:52

Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
να σαι καλά γιώργη και από αυτό τον μαχαλά!

σε προβλημάτισε ποτέ το κιβώτιο σε καμία από τις μηχανές σου;
οτι χτύπαγε δυνατά;
οτι έπρεπε να τις σκέφτεσαι τις ταχύτητες;
πχ στο 1100 σου, είχες κανένα θέμα, αν θυμάσαι ύστερα από τόσα χρόνια;

την amsoil θα την δοκιμάσω, έτσι κι αλλιώς έχω μπόλικο καιρό για πειραματισμούς
όχι γνωστές, λόγω του ότι είναι υπερεκτιμημένες;

GeorgeP 26-05-2009 14:09

Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 33811)
να σαι καλά γιώργη και από αυτό τον μαχαλά!

σε προβλημάτισε ποτέ το κιβώτιο σε καμία από τις μηχανές σου;
οτι χτύπαγε δυνατά;
οτι έπρεπε να τις σκέφτεσαι τις ταχύτητες;

10 μοτοσυκλετες ολες Χοντα εκτος απο ενα ΧΤ σε καμια δεν ειχα προβλημα εκτος του ΧΤ και των 3ων τελευταίων Βαραντερο!!!!! Περιεργο για Χοντα αλλα ετσι ειναι!! Και λεω ''προβλημα'' διότι στα Αφρικα έπρεπε να σκυψεις και να αφουκραστεις με το χερι σουτ αν εχει κουμπώσει ¨η οχι!!! Τόσο μαλακο και σαφές ηταν!! Γιατί το Βαραντερο ειναι αλλιως δεν μπορω να το κατλάβω!!! Με τα AMSOIL βελτιωθηκε καπως αλλα δεν εγινε Αφρικα!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 33811)
πχ στο 1100 σου, είχες κανένα θέμα, αν θυμάσαι ύστερα από τόσα χρόνια;

Ενας απο τους λογους που την εδωσα ηταν κι αυτός!! Διότ πηγαινοντας απο Αφρικα σε GS1100 νομιζα οτι άλλαζα ταχυτητες σε τρακτερ!!!
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 33811)
την amsoil θα την δοκιμάσω, έτσι κι αλλιώς έχω μπόλικο καιρό για πειραματισμούς

ναι, νομιζω δεν θα χασεις!!!!
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 33811)
όχι γνωστές, λόγω του ότι είναι υπερεκτιμημένες;

Μια φορα δοκιμασα shell advance στο πρωτο μου Βαραντερο και μετα απο 1000κμ το πεταξα!!!!! Δεν ειανι οτι στερεισαι λιπανσης αλλα αισθησης!! Μπορει με ενα λαδι να εχεις σκληρό σαζμάν αλλα να καταλαβαινεις το κουμπωμα ενω σε ενα άλλο λαδι να εχεις πάλι σκληρο σαζμαν και να μην ειναι σαφες ποτε κι αν κουμπωσε η ταχυτητα!!!
Τα διαφορετικα λαδια δεν συνεπαγεται πληρη αλλαγη αισθησης αλλα καλυτερης αισθησης!! Το σκληρο παραμενει σκληρό, το ασαφες ισως και να γινει σαφεστερο!! Αυτη ειναι η διαφορά!!!
Στο ΜΚ3 η πρωτη με οτι λαδι και να εχω παντα κανει ''γκλουνκ'', ομως ξερω οτι κουμπωσε με το AMSOIL ενω με το advance π.χ αναρωτιομουνα!! Το ιδιο ακι στις υπόλοιπες αλλαγες ταχυτητων!!

kostas-patra 26-05-2009 15:19

Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
αυτό με το τρακτέρ, μπορώ να το καταλάβω πολύ καλά
καλύτερα δεν θα το λεγα

ανέβηκα στα 1150Α δύο φίλων, βούτυρο οι αλλαγές, έμπαιναν σαφέστατα δίχως πρόβλημα , χωρίς φασαρία και δίχως να πιάνεται η ψυχή σου μην σπάσεις τα γρανάζια σαν καρύδια μες στο κιβώτιο

υπάρχουν φορές που συνεργαζόμαστε τέλεια με το κιβώτιο στις αλλαγές και άλλες που μας ακούν και οι γείτονες, αμφότερους!

έχω μιαν εντύπωση πως το καινούριο-μεταχειρισμένο κιβώτιο ακούγεται γιατί υπάρχει τζόγος ανάμεσα στους αποστάτες και τα ρουλεμάν, μπορεί και τα ρουλεμάν να ήθελαν αλλαγή, αλλά το κακό είναι οτι πλέον είναι δεμένο

ελπίζω να αντέξει για τα επόμενα 100.000

υγρ. καλά μην σου πω, πως κάθομαι στα φανάρια σαν ωτακουστής και περιμένω το κούμπωμα της κάθε διπλανής μηχανής για να το συγκρίνω με την δική μου
όσά κι αν έχω ακούσει άφρικα και τρανσάλπ, κιβώτιο όπως τα πες, αθόρυβο εντελώς

μπορεί να ναι στον χαρακτήρα του κάθε μοντέλου ή της κάθε εταιρίαςό θόρυβος ή μη, αλλά στο 1100 με κάνει να φλερτάρω με τις καρφωτές, με υποβοήθηση συμπλέκτη



βαλβολίνες η αλήθεια είναι οτι δεν έβαζα τις ακριβότερες μόνο πρόσεχα να είναι του προτεινόμενου απο τον κατασκευαστή τύπου, αυτή τη φορά θα δοκιμάσω της motul με γραφίτη και μετά βλέπουμε για τις amsoil

η αλήθεια είναι πως μετά το δέσιμο του άξονα, "ακούω" με το πέλμα, ένα γραδάρισμαστην μεριά του άξονα και της κορώνας και φοβάμαι οτι οι βαλβολίνες που μπήκαν ίσως να μην είναι οι πιο ενδεδειγμένες

αλλαγή σήμερα και αύριο τα λέμε!

GeorgeP 26-05-2009 16:21

Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 34092)
.............................................

ανέβηκα στα 1150Α δύο φίλων, βούτυρο οι αλλαγές, έμπαιναν σαφέστατα δίχως πρόβλημα , χωρίς φασαρία και δίχως να πιάνεται η ψυχή σου μην σπάσεις τα γρανάζια σαν καρύδια μες στο κιβώτιο

Βλέπεις? παρόλο που ειναι τα ιδια σαζμαν με τις υπολοιπες Gs σε κάποια ακουγονται και σε άλλα οχι!!! Αβυσσος η ψυχη του κατασκευαστη (και της Χοντα δηλαδη)

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 34092)
έχω μιαν εντύπωση πως το καινούριο-μεταχειρισμένο κιβώτιο ακούγεται γιατί υπάρχει τζόγος ανάμεσα στους αποστάτες και τα ρουλεμάν, μπορεί και τα ρουλεμάν να ήθελαν αλλαγή, αλλά το κακό είναι οτι πλέον είναι δεμένο

ελπίζω να αντέξει για τα επόμενα 100.000

να ξερεις οτι τα ρουλεμαν απο κατασκευη τους ειναι φτιαγμενα για να αντεχουν τα πανδεινα ακομα κι αν ειναι φθαρμενα!! Αν δε δουλευουν πνιγμενα σε λαδι τοτε μπορει να δουλευουν ετσι (φθαρμενα) για πάντα!! Δεν θα ξεχασω το ρουλεμαν του Skoda Turget 120 που ειχε η συζυγος που το ρουλεμαν του πρωτευοντα που εκανε σαν να εαφαζαν ανθρωπο οταν αφηνες το αμπραγιαζ, αυτο λοιπόν το ρουλεμαν εβγαλε 80,000κμ πριν διαλυθει!! Και δουλευε και ξερά ανευ λαδιου!!! Μην ανυσηχεις λοιπόν!
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 34092)
υγρ. καλά μην σου πω, πως κάθομαι στα φανάρια σαν ωτακουστής και περιμένω το κούμπωμα της κάθε διπλανής μηχανής για να το συγκρίνω με την δική μου
όσά κι αν έχω ακούσει άφρικα και τρανσάλπ, κιβώτιο όπως τα πες, αθόρυβο εντελώς

εισαι κι εσυ αρρωστος ψυχολογικώς σαν κι εμενα!! Αν δεν το συνηθισεις σε βλεπω να πηγαινεις για γιαπωνεζικο!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 34092)
μπορεί να ναι στον χαρακτήρα του κάθε μοντέλου ή της κάθε εταιρίαςό θόρυβος ή μη, αλλά στο 1100 με κάνει να φλερτάρω με τις καρφωτές, με υποβοήθηση συμπλέκτη

Τωρα που ειπες αυτό, για ελεγξε και την ντιζα του συμπλεκτη να ειναι μεσα στα ορια τζογου που λεει ο κατασκευαστης!! Αλλα αυτην την δουλεια θα την κανεις με κρυο τον κινητηρα, το πρωι πριν την βαλεις μπροστά!!


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 34092)
βαλβολίνες η αλήθεια είναι οτι δεν έβαζα τις ακριβότερες μόνο πρόσεχα να είναι του προτεινόμενου απο τον κατασκευαστή τύπου, αυτή τη φορά θα δοκιμάσω της motul με γραφίτη και μετά βλέπουμε για τις amsoil

η αλήθεια είναι πως μετά το δέσιμο του άξονα, "ακούω" με το πέλμα, ένα γραδάρισμαστην μεριά του άξονα και της κορώνας και φοβάμαι οτι οι βαλβολίνες που μπήκαν ίσως να μην είναι οι πιο ενδεδειγμένες

αλλαγή σήμερα και αύριο τα λέμε!

Δεν χρειαζεται ρε Κωστα να ειναι οι ακριβοτερες!!! Οταν εστρωνα το ΜΚ3 στα 1000κμ εβαλα το ''ακριβο'' 10-30 που παρεχει και συνιστα η Χοντα με το λογοτυπο Χοντα στο μπουκάλι!! 250κμ και πεταμα!! τοσο χαλια ηταν, σκεψου οτι απο 5η σε 6η με καμια 120αρια δεν την επαιρνε την 6η!! Επρεπε να κανω διπλογκαζια και διπλοαπραγιαρισια σαν φορτηγατζης του '70!!!! Εβαλα αμεσως κατι απλα ορυκτέλαια της Valvoline 10w-40 και νομιζα οτι ειχα το ακριβοτερο 100% συνθετικό!! Δεν παιζουν ρολο τα λεφτα (μονον) αλλα εν κάρο αλλα πραγματα στα συστατικα του λαδιου!!!
Το μονο ''μη ενδεδειγμένο'' που μπορει να ειχαν οι βαλβολίνες σου ειναι λαθος ιξωδες "η συστατικα που δεν συναδουν με την λειτουργια ΑΥΤΟΥ του σαζμαν, γιατι σε άλλο μπορει να ''επαιζαν'' θαυμα!! Α, και που΄σαι βαλβολινες ανευ γραφιτη δεν υπαρχουν (πια)!! Το λεω για να μην νομιζεις οτι αυτες που θα βαλεις υπερεχουν σε αυτο το συστατικό!!!

Τα λεμε και μετα την αλλαγη των!!

kostas_366 26-05-2009 16:34

Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
Κώστα το κιβώτιο του 1150 είναι τελείως διαφορετικό.
Πολύ πιο αθόρυβο.
Έχει να κάνει ε το κιβώτιο αλλά έχω την εντύπωση ότι έχει να κάνει και με τον ψεξασμό.

kostas-patra 26-05-2009 18:07

Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
στα 1100 ακούγονται παραπάνω η 2η και η 3η
στα 1150 λένε οτι ακούγεται η 1η και η 4η

σχετικά με τα ρουλεμάν, τι να πω.
τώρα πάω να πάρω το προηγούμενο που τα ρουλεμάν του έπαιζαν κανονικά στο πέτα δώθε, του δευτερεύοντος άξονα, μου τα δειξε ο μάστορας-ελπίζω να ήταν τα δικά μου- και αν όλα πάνε καλά θα βγάλω φωτό για να τις ανεβάσω
το πόσο αντέχει το ρουλεμάν των αξόνων του κιβωτίου; θεωρητικά με βαλβολίνη για τα bmw και φυσιολογική χρήση ίσως λίγο περισσότερο απ΄ότι ο αναβάτης
εμένα γιατί δεν άντεξε; μάλλον από άγνοια μου που ανέβαζα από νεκρά σε δευτέρα στις κατηφόρες και από ανασφαλείς μισές που χτύπησαν τα συγκεκριμένα γρανάζια
για να πω την αλήθεια δεν είναι οτι έμεινα από κιβώτιο τελείως ούτε οτι δεν μου άντεχε άλλο, απλά έκανε ένα ένα έντονο γουργουρητό και χαρχάλευε η δευτέρα συνεχώς και αμα πας βουνό είσαι κατά 90% με δευτέρα...

σχετικά με την αρρώστια-αχ και να ταν έτσι οι αρρώστιες- μάλλον εγώ δεν έχω κολλήσει, μαλλον φόβος είναι, αν μου λεγε κάποιος υπεύθυνα οτι δεν θα χρειαζόταν να το ξαναπληρώσω ή οτι δεν θα με άφηνε σε καμιά ερημιά του κόσμου, δεν θα χα κανένα πρόβλημα να το αφήσω έτσι. βέβαια θα με έτρωγε η δυσανεξία πλάι σε αθόρυβα άλλα κιβώτια στο φανάρι

η ντίζα είναι καλώς ρυθμισμένη και μάλιστα άλλαξα επ ευκαιρία συντήρησης το συρματόσχοινο, λόγω ηλικίας, ενώ το διάκενο είναι στα προβλεπόμενα όρια

σχετικά με τα υπερτιμημένα, δεν έχω ακόμα ξεριζώσει από μέσα μου την πεποίθηση οτι το ακριβότερο είναι και καλύτερο, γιατί στην κοσμοθεωρία μου δεν είχε θέση το μάρκετινγκ, άρα εγώ είμαι εκτός και μπορεί να έχεις δίκιο και σε αυτό

για την γραφιτούχα, ξαναπιάστηκα αδιάβαστος!!!
άρε γιώργη αρχηγέ


κωστή, φαντάσου όμως οτι μιλάμε για μηχανές με λίγα χιλιόμετρα στην πλάτη τους, 20Κ και 40Κ, ενώ η δική μου ειναι 12ετίας και με 100Κ
παίζει και αυτό το ρόλο του

σχετικά με το κιβώτιο, οκ, για τον ψεξασμό δεν ξέρω να σου απαντήσω, γιατί το δικό μου έχει ψεκασμό!:D
ίσως γι αυτό να το δωσες το εργαλείο, το 1100!
πάντως στα 1150Α οι ταχύτητες μην πω πως έμπαιναν, γιατί μπορεί να διαβάζουν και μικρά παιδιά...λουκούυυμι

kostas-patra 13-06-2009 11:24

Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
 
με τις ενδεδειγμένες βαλβολίνες τις Motul, το κιβώτιο δεν πολυακούγεται ή μάλλον βρήκα το πεδίο στροφών για να κάνω σχετικά θόρυβα την αλλαγή της δευτέρας σε τρίτη, που είναι σε λίγες στροφές, κοντά στις 2000rpm.

η διαφορά είναι εμφανής, για να μην πώ ακριβέστερα, ακουστικά σαφέστερη!


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:48.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!