![]() |
ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
ΣΦΑΛΜΑ ΑΝΑΒΑΤΗ;
ΣΦΑΛΜΑ ΑΛΛΟΥ ΟΔΗΓΟΥ; Ο ΔΡΟΜΟΣ; Η ΣΗΜΑΝΣΗ; ΛΑΣΤΙΧΑ; ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ; ΦΡΕΝΑ; ΤΑΧΥΤΗΤΑ; ..................................:cool: |
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
ΣΦΑΛΜΑ ΑΝΑΒΑΤΗ
|
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
Πιστεύω,
πως - σχεδόν - ποτέ δεν είναι μία η αιτία ... Πάντα συνυπάρχουν 2, 3 συγκυρίες που καταλήγει "μιά στραβή" σε ατύχημα .... Π.Χ. 1. Θα σου βγει κάποιος από STOP, αλλά κι εσύ, ή θα είσαι λίγο αφηρημένος ή θα πηγαίνεις με "λίγα" περισσότερα απ' το κανονικό .... 2. Θα σου "πεταχτεί" παπί Delivery μπροστά σου, αλλά θα γλιστράει και το οδόστρωμα κ δεν θα προλάβεις να σταματήσεις ... 3. Θα κάνεις εσύ την "στραβή", αλλά κ η απέναντι "κυρία", θα μιλάει με το ένα χέρι στο κινητό, με το δεύτερο κρατάει το τσιγάρο, και με το σαγόνι, προσπαθεί ν' αλλάξει ταχύτητα, με αποτέλεσμα να στην "κοπανήσει" και να μην μπορείς να της πεις κ τίποτα ...:mad: 4. Θα γλιστράει ο δρόμος με τα πρωτοβρόχια, αλλά κι εσένα τα λάστιχά σου, δεν είναι σε καλή κατάσταση .... 5, 6 ................ . |
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
ΣΦΑΛΜΑ ΑΝΑΒΑΤΗ;
ΣΦΑΛΜΑ ΑΛΛΟΥ ΟΔΗΓΟΥ; Ο ΔΡΟΜΟΣ; Η ΣΗΜΑΝΣΗ; ΛΑΣΤΙΧΑ; ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ; ΦΡΕΝΑ; ΤΑΧΥΤΗΤΑ; Πιστεύω το σφάλμα αναβάτη με μια πιο ευρεία έννοια που περικλείει όλα τα υπόλοιπα... Δηλαδή ο αναβάτης ευθύνεται (εν μέρει τουλάχιστον) αν δεν προσέξει και προβλέψει τις αντιδράσεις των άλλων οδηγών, αν δεν διαβάσει καλά τον δρόμο και προσαρμόσει ανάλογα την ταχύτητά του, αν εμπιστευτεί την ακεραιότητά του στην ελλειπή ή κακή σήμανση, αν αμελήσει για την έγκαιρη αντικατάσταση των ελλαστικών του ή από τσιγκουνιά βάλει φτηνά και ακατάλληλα ελλαστικά, αν από άγνοια ή άλλο λόγο δεν φροντίσει να αλλάζει όταν πρέπει τις αναρτήσεις και μάλιστα όχι μόνο την πίσω αλλά ΠΑΝΤΑ μπρος-πίσω, αν από λάθος υπολογισμό ή χρήση μείνει ξαφνικά χωρίς υλικό τριβής στα τακάκια ή δεν φρενάρει συνετά, αν δεν προσαρμόζει την ταχύτητά του ανάλογα με τις συνθήκες και ΠΟΤΕ πάνω από το 60% των δυνατοτήτων του...;) |
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
Όλα είναι μέσα στο σχοινικό, αλλά το σφάλμα αναβάτη είναι το νούμερο 1 |
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
Πιστεύω ότι στο σφάλμα αναβάτη περιλαμβάνονται και τα λάστιχα(αν θέλουν αλλαγή), τα φρένα(συντήρηση),ταχύτητα(μπαμπά μη τρέχεις),οπότε ΣΦΑΛΜΑ ΑΝΑΒΑΤΗ ...:(
|
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
Την ΑΤΥΧΙΑ!!!!!!:yz
|
Απάντηση: ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;
Μπορεί να υπάρχει ένας .....μπορεί να υπάρχουν και πολοί λογοι. Η κάθε περίπτωση είναι μοναδική !!!!
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:32. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!