GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=40939)

steliosx 25-05-2013 13:54

Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
Το θέμα είναι το εξής.
Από όσο γνωρίζω η πίεση στο εσωτερικού ενός τεπόζιτου καυσίμου πρέπει να είναι ουδέτερη. Αυτό γίνεται πρακτικά μέσα από μία βαλβίδα και ένα σωληνάκι το οποίο χρησιμεύει και στην υπερχείλιση του τεπόζιτου, το οποίο φαντάζομαι είναι "ελεύθερης" ροής. Αυτό που αντιμετωπίζω είναι ότι μόλις ανοίξω την τάπα του τεπόζιτου, τότε από μέσα βγαίνει αέρας με πίεση. (όπως όταν ανοίγεις ένα μπουκάλι coca cola το έχεις κουνήσει πρώτα). Αυτό συμβαίνει μετά από πέντε λεπτα οδήγησης όλο και όλο. Επίσης όσο λιγότερη βανζίνη έχει μέσα τόσο πιό έντονο είναι το φαινόμενο. Αυτό το καταλαβαίνω βέβαια γιατί όταν είναι πλήρες καυσίμου δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος.
Επίσης υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας, και η μηχανή κάνει διακοπές 2-3 δευτερολέπτων.
Ξέρει κανείς όλα αυτά πως μπορεί να συνδέονται;
Τα αέρια καυσίμου πως δημιουργούνται; Και γιατί δημιουργούνται μόνο όταν η μηχανή κινείται και όχι όταν είναι ακίνητη;
Το σωληνάκι υπερχείλισης δεν δείχνει να είναι βουλωμένο. Τί πρέπει να ψάξω για να βρώ το πρόβλημα της μη εξισορρόπησης πίεσης;
Επίσης πώς μπορεί η αυξημένη πίεση εντός του τεπόζιτου να προκαλεί πρόβλημα τροφοδοσίας ή είναι δύο ανεξάρτητα προβλήματα;Το μόνο που δείχνει να τα συνδέει είναι ότι όταν η μηχανή κάνει διακοπές τροφοδοσίας, τότε υπάρχει λίγη βενζίνη στο τεπόζιτο και πολύ υψηλή πίεση μέσα. Μόλις γεμίσω πλήρως, όλα πάνε καλά!!

Τίποτα ιδέες παιδιά; :)


Σε συνεργείο ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση δυστυχώς.

Gemat 25-05-2013 14:15

Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από steliosx ( 900364)
Το θέμα είναι το εξής.
Από όσο γνωρίζω η πίεση στο εσωτερικού ενός τεπόζιτου καυσίμου πρέπει να είναι ουδέτερη. Αυτό γίνεται πρακτικά μέσα από μία βαλβίδα και ένα σωληνάκι το οποίο χρησιμεύει και στην υπερχείλιση του τεπόζιτου, το οποίο φαντάζομαι είναι "ελεύθερης" ροής. Αυτό που αντιμετωπίζω είναι ότι μόλις ανοίξω την τάπα του τεπόζιτου, τότε από μέσα βγαίνει αέρας με πίεση. (όπως όταν ανοίγεις ένα μπουκάλι coca cola το έχεις κουνήσει πρώτα). Αυτό συμβαίνει μετά από πέντε λεπτα οδήγησης όλο και όλο. Επίσης όσο λιγότερη βανζίνη έχει μέσα τόσο πιό έντονο είναι το φαινόμενο. Αυτό το καταλαβαίνω βέβαια γιατί όταν είναι πλήρες καυσίμου δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος.
Επίσης υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας, και η μηχανή κάνει διακοπές 2-3 δευτερολέπτων.
Ξέρει κανείς όλα αυτά πως μπορεί να συνδέονται;
Τα αέρια καυσίμου πως δημιουργούνται; Και γιατί δημιουργούνται μόνο όταν η μηχανή κινείται και όχι όταν είναι ακίνητη;
Το σωληνάκι υπερχείλισης δεν δείχνει να είναι βουλωμένο. Τί πρέπει να ψάξω για να βρώ το πρόβλημα της μη εξισορρόπησης πίεσης;
Επίσης πώς μπορεί η αυξημένη πίεση εντός του τεπόζιτου να προκαλεί πρόβλημα τροφοδοσίας ή είναι δύο ανεξάρτητα προβλήματα;Το μόνο που δείχνει να τα συνδέει είναι ότι όταν η μηχανή κάνει διακοπές τροφοδοσίας, τότε υπάρχει λίγη βενζίνη στο τεπόζιτο και πολύ υψηλή πίεση μέσα. Μόλις γεμίσω πλήρως, όλα πάνε καλά!!

Τίποτα ιδέες παιδιά; :)


Σε συνεργείο ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση δυστυχώς.

Πιθανο να υπαρχει βαλβιδα που επιτρεπει στο ρεζερβουαρ να παρει αερα για να κατεβαινει η σταθμη του καυσιμου, αλλα εμποδιζει να βγαινει ο αερας ωστε να αποτρεπει την εξατμιση του....

Ισως να εχεις καποιο προβλημα στην αντλια του καυσιμου. Το να διαγνωσεις αν το προβλημα οφειλεται στη πιεση καυσιμου στο ρεζερβουαρ ειναι ευκολο, κανε μια βολτα με τη ταπα ανοιχτη...

nivam 25-05-2013 14:21

Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
Aν έχει υπερπίεση, το λογικό θα είναι γυρνώντας το κλειδί της τάπας να σου ανοίγει με δύναμη, σ αυτές τις περιπτώσεις και όταν δεν αναπνέει το ρεζερβουάρ, μάλλον υποπίεση δημιουργείται.
Κατά πάσα πιθανότητα έχει βουλώσει το κύκλωμα εξαέρωσης στην τάπα του ρεζερβουάρ.:)

Arkas 25-05-2013 14:22

Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από steliosx ( 900364)
...
Το σωληνάκι υπερχείλισης δεν δείχνει να είναι βουλωμένο. ...

Στέλιο, τσέκαρε μήπως είναι τσακισμένο κάπου,
ή το πατάει η σέλα, ή πιέζεται σε κάποιο σημείο του και φράζει.

Gasgs 25-05-2013 14:25

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Arkas ( 900370)
Στέλιο, τσέκαρε μήπως είναι τσακισμένο κάπου,
ή το πατάει η σέλα, ή πιέζεται σε κάποιο σημείο του και φράζει.



Συμφωνώ !

nivam 25-05-2013 14:29

Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
...ή μήπως έχει κολλήσει το 17?

:)

vasorfa 25-05-2013 14:38

Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από nivam ( 900369)
Aν έχει υπερπίεση, το λογικό θα είναι γυρνώντας το κλειδί της τάπας να σου ανοίγει με δύναμη, σ αυτές τις περιπτώσεις και όταν δεν αναπνέει το ρεζερβουάρ, μάλλον υποπίεση δημιουργείται.
Κατά πάσα πιθανότητα έχει βουλώσει το κύκλωμα εξαέρωσης στην τάπα του ρεζερβουάρ.:)

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Arkas ( 900370)
Στέλιο, τσέκαρε μήπως είναι τσακισμένο κάπου,
ή το πατάει η σέλα, ή πιέζεται σε κάποιο σημείο του και φράζει.



Στέλιο...

ψάξε όπως είπαν τα παιδιά για τσάκισμα ή βουλωμα:D:D

steliosx 25-05-2013 15:09

Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 900366)
Πιθανο να υπαρχει βαλβιδα που επιτρεπει στο ρεζερβουαρ να παρει αερα για να κατεβαινει η σταθμη του καυσιμου, αλλα εμποδιζει να βγαινει ο αερας ωστε να αποτρεπει την εξατμιση του....
Ισως να εχεις καποιο προβλημα στην αντλια του καυσιμου. Το να διαγνωσεις αν το προβλημα οφειλεται στη πιεση καυσιμου στο ρεζερβουαρ ειναι ευκολο, κανε μια βολτα με τη ταπα ανοιχτη...

Χμ Αυτό θα το κάνω . thnks Γιώργο. Φίλα μου την πατρίδα !!:D

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από nivam ( 900369)
Aν έχει υπερπίεση, το λογικό θα είναι γυρνώντας το κλειδί της τάπας να σου ανοίγει με δύναμη, σ αυτές τις περιπτώσεις και όταν δεν αναπνέει το ρεζερβουάρ, μάλλον υποπίεση δημιουργείται. Κατά πάσα πιθανότητα έχει βουλώσει το κύκλωμα εξαέρωσης στην τάπα του ρεζερβουάρ.:)

Αυτό ακριβώς μου κάνει !!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Arkas ( 900370)
Στέλιο, τσέκαρε μήπως είναι τσακισμένο κάπου,
ή το πατάει η σέλα, ή πιέζεται σε κάποιο σημείο του και φράζει.

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gasgs ( 900372)
Συμφωνώ !

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από nivam ( 900373)
...ή μήπως έχει κολλήσει το 17?
:)

Χμ, ψαγμένο σε βρίσκω. Θα κάτσω να το ψάξω αύριο το πρωί γιατί έχει αρκετό ξεμοντάρισμα για να φτάσω εκεί!
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 900382)
Στέλιο...
ψάξε όπως είπαν τα παιδιά για τσάκισμα ή βουλωμα:D:D

Λοιπόν αύριο το πρωί έχει δουλειά !! Ευχαριστώ παλικάρια !!


Βέβαια παραμένουν δύο απορίες στο μυαλό μου.
1. Ψάχνουμε την αιτία της μη εκτόνωσης της πίεσης (βουλωμένο σωληνάκι, βαλβίδα κλπ) αλλά δεν μπορώ να καταλάβω Πως δημιουργείται η αύξηση πίεσης. Οκ η βενζίνη είναι πτητική, αλλά γιατί μόνο όταν κινείται η μηχανή; Η ανάδευση του καυσίμου βοηθάει στην εξάτμιση μέσα στο τεπόζιτο; Δεν το νομίζω :confused:

2. Η αύξηση της πίεσης, πως μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία στην αντλία καυσίμου; Αν δημιουργείτο κενό (υποπίεση δηλαδή) το καταλαβαίνω, αλλά το αντίστροφο;

TEOSS 25-05-2013 16:16

Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από steliosx ( 900397)

...
Βέβαια παραμένουν δύο απορίες στο μυαλό μου.
1. Ψάχνουμε την αιτία της μη εκτόνωσης της πίεσης (βουλωμένο σωληνάκι, βαλβίδα κλπ) αλλά δεν μπορώ να καταλάβω Πως δημιουργείται η αύξηση πίεσης. Οκ η βενζίνη είναι πτητική, αλλά γιατί μόνο όταν κινείται η μηχανή; Η ανάδευση του καυσίμου βοηθάει στην εξάτμιση μέσα στο τεπόζιτο; Δεν το νομίζω :confused:
Η ανάδευση προκαλεί αυξημένη εξάτμιση στην βενζίνη.;)
2. Η αύξηση της πίεσης, πως μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία στην αντλία καυσίμου; Αν δημιουργείτο κενό (υποπίεση δηλαδή) το καταλαβαίνω, αλλά το αντίστροφο;

Η μοτό σου έχει βαλβίδα εξαέρωσης. Ειναι το Νο 17 στο διάγραμμα.
Πιθανώς εκεί είναι το πρόβλημα.

RealOEM.com � BMW K72 F 650 GS (0218,0228) Fuel tank

siraxanz 25-05-2013 19:42

Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
 
Εχω παρατηρήσει, ότι αν κουνήσεις την βενζίνα, μετά κάνει εκτόνωση.

Όταν ετοιμάζω βενζινόλαδο για το βενζινοπρίονο η το χορτοκαταστροφέα μου

και κουνώ καλα-καλα το μπιτόνι, για να διαλυθεί το διχρονόλαδο,

προκαλείται εξάτμιση αερίου,

το βλέπω κ στο μπιτόνι που φουσκώνει αλλά

κ το τσουφ που εκτονώνει όταν ανοίγω την τάπα


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:09.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!