GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Άλλες εταιρίες (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Royal Enfield cafe racer (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=42862)

spirossam 29-08-2013 11:48

Royal Enfield cafe racer
 
Πολύ μ'αρέ μάγκες...!;););)


http://img838.imageshack.us/img838/4933/fj4l.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/3857/4li6.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/66/8ova.jpg




Το έπαιρνα άνεταα;)

spirossam 29-08-2013 11:51

Απάντηση: Royal Enfield cafe racer
 
Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού MCN πρόκειται και στην περίπτωση αυτή για μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη στο στυλ café racer. Έχει ήδη επιδειχθεί σε μορφή πρωτοτύπου και έχει αποσπάσει πολύ θετικές αντιδράσεις, σε όλον τον κόσμο και όχι μόνον στην Ινδία όπου παράγεται.

Η επίσημη παρουσίασή του μάλιστα θα γίνει τον ερχόμενο μήνα στο ιστορικό Ace Café του Λονδίνου. Κάπου εκεί στο χρόνο της παρουσίασης θα αρχίσουν να τρέχουν και οι γραμμές παραγωγής του στο νέο εργοστάσιο της Enfield, στο Oragadam της Ινδίας.

Η μοτοσυκλέτα θα ονομάζεται Continental GT535, και έχει θεαθεί πολλές φορές τους τελευταίους μήνες στους δρόμους της Ινδίας, καθώς βρίσκεται στην τελευταία φάση των δοκιμών πριν περάσει στην παραγωγή.

Ο κινητήρας του βασίζεται μεν στον τρέχοντα μονοκύλινδρο με τον ψεκασμό, αλλά έχει μεγαλύτερη διάμετρο εμβόλου ώστε να ανέβει η χωρητικότητά του στα 535cc. Παράλληλα ένα μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού, ελαφρύτερος σφόνδυλος και διαφορετική χαρτογράφηση στη CPU του ψεκασμού ανεβάζουν την ιπποδύναμη στους 35 με 36 ίππους. Πρόκειται πράγματι για την ισχυρότερη Enfield, στη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας…

Ολοκαίνουργιο αλλά παραδοσιακό είναι το πλαίσιο, διπλό σωληνωτό. Νέο είναι και το πιρούνι, ενώ πίσω φορά δύο αμορτισέρ Paioli. Το πρωτότυπο των εκθέσεων φορούσε αμορτισέρ της Ohlins.

Φρενάρει με δίσκους εμπρός και πίσω, οι τροχοί έχουν ακτίνες και τα λάστιχα Pirelli. Η σχεδίασή του αντλεί από το ομώνυμο μοντέλο της δεκαετίας του ’60. Πανέμορφο είναι το λεπτοκαμωμένο και μακρουλό ρεζερβουάρ, τα χαμηλά τιμόνια και θα παράγεται με δύο επιλογές σέλας: μονή και διπλή.

Η ροπή των 535cc θα είναι 4,6χλγμ, το κιβώτιο 5 σχέσεων και τα μαρσπιέ τραβηγμένα πίσω, για να τονιστεί ο «σπορ» χαρακτήρας των café racer. Το βάρος επίσης θα είναι μειωμένο για τον ίδιο λόγο.

Με όπλο την τιμή, καθώς αναμένεται να κοστίζει στην Ινδία 2.300 ευρώ, στέκεται με ανταγωνιστικές προθέσεις απέναντι σε πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες, όπως είναι τα Honda CBR250R και KTM Duke 390. Η Royal Enfield ευελπιστεί ότι θα προσελκύσει ένα τελείως διαφορετικό κοινό.




Άνετα το είπα και πριν!!Λογικά θα έχει και καλή τιμή...
Θα έρθει σ'εμάς όμως??

Πειράζει που μ'αρέσουν τα καφεδόνια??:D



HECTOR 29-08-2013 12:03

Απάντηση: Royal Enfield cafe racer
 
Πολυ ομορφη μοτοσυκλετα!

babbeto 29-08-2013 12:10

Απάντηση: Royal Enfield cafe racer
 
Όντως πολύ όμορφο μηχανάκι...για να δούμε εάν θα έρθει και με τι τιμή !

phoenix 29-08-2013 12:23

Απάντηση: Royal Enfield cafe racer
 
Ωραίο ρετρό εργαλείο

AKIS_21 29-08-2013 13:22

Απάντηση: Royal Enfield cafe racer
 
Να βγει παραγωγή με Χρύσα πίσω χλωμο αλλα πραγματικά πανέμορφη μοτο.
Απλή και λιτή και πάμε για παλαιά


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:15.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!