GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Γενικά - Μοτοσυκλέτα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=4327)

Kwstas_kef 27-07-2009 05:44

Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
Η σωστη πιεση των ελαστικων ειναι υψιστης σημασιας για την ασφαλεια μας σε ενα ταξιδι.
Ακολουθηστε πιστα τις τιμες του κατασκευαστη και ποτε μα ποτε,μη βαζετε λιγοτερο αερα.
Η διαδικασια πρεπει να γινετε παντα με τα ελαστικα κρυα,διοτι ο αερας διαστελλετε με την ζεστη αυξανονταςτην πιεση με αποτελεσμαη μετρηση να γινετε αναξιοπιστη.
Μην εμπιστευεστε τα πιεσομετρατων βενζιδανικων γιατι εχουν μεγαλες αποκλισεις.
Ενα πιεσομετρο ακριβειας ειναι μικρο και δεν κοστιζει πολλα χρηματα.
Βιδωστε καλα τις ταπες των βαλβιδων και αν χρειαστει αντικαταστηστε με καινουργιες διοτι η φυγοκεντρος απο την περιστροφη των τροχων στις μεγαλες ταχυτητες εχει ως αποτελεσμα να ρουφα τις βαλβιδες μεσα και να προκαλει αποτομη απωλεια αερα.
Θεωρητικα η μοτοσυκλετα μας πρεπει να εχει φρεσκα και αφρατα ελαστικα ιδιαιτερα ομως οταν σκοπευουμε να παμε ενα ταξιδι,η κατασταση των ελαστικων αποκτα μεγαλυτερη σημασια.
Ακομα και το καλοκαιρι δεν γνωριζουμε τι ειδους καιρικες συνθηκες θα συναντησουμε στην διαδρομη μας,ενω κατα κανονα,οι δρομοι γλιστρουν περισσοτερο απο οτι τον χειμωνα αφου βρεχει σπανια και η επικαθεται στην ασφαλτο.
Η φθορα των ελατικων ειναι ταχυτερη κατα την διαρκεια του ταξιδιου αφου το μεγαλυτερο βαρος της φορτωμενης μοτοσυκλετας και τα μεγαλα χρονικα διαστηματα που αυτη κινειται με υψηλες ταχυτητες υπερθερμαινουν τη γομα και τον σκελετο τους.
Για αλλωστε απαγορευεται δια ροπαλου να ξεκιναμε ταξιδι με ελαστικα που εχουν μπαλωματα,παραμορφωμενους σκελετους η πολυ παλιες σαμπρελες.
Οι ευθειες των εθνικων οδων τρωνε πιο γρηγορα το πισω ελαστικο καθως η μοτοσυκλετα ειναι ορθια και ολη η φθορα συγκεντρωνεται στο κεντρο του πελματος.
Μολις 3000 χιλιομετρα στις εθνικεςοδους της κεντρικης Ευρωπης αρκουν για να εξαυλωσουν ενα καινουργιο ζευγαρι ελαστικων.

Αντιθετα οι δρομοι με στροφες κατανεμουν ομοιομορφα τη φθορα αυξανοντας την διαρκεια ζωης των ελαστικων.
Αν σκοπευετε να κανετε ενα τοσο μεγαλο ταξιδι σχεδιαστε μια μικτη διαδρομη ωστε τα χιλιομετρα που θα διανυσετε να περιλαμβανουν αρκετους επαρχιακους δρομους και οχι μονο εθνικες οδους.
Τα ελαστικα tubeless πλεονεκτουν σε πολυωρα ταξιδια με υψηλες ταχυτητες.
Αντιθετα αν η μοτοσυκλετα σας εχει ελαστικα με σαμπρελες θα πρεπει να μην οδηγειτε για μεγαλα διαστηματα με ταχυτητες που υπερβαινουν τα 140 χιλιομετρατην ωρα.
Ειναι πολυ πιθανο η σαμπρελα να μην αντεξει την μεγαλη την μεγαλη θερμοκρασια που αναπτισσεται απο την τριβη της λογω της κινησης του σκελετου του ελαστικου ενω μια βαρια και δυνατη μοτοσυκλετα μπορει να περιστρεψει τη ζαντα μεσα στο ελαστικο τσακιζοντας τη βαση της βαλβιδας της σαμπρελας και σχιζοντας την.

Πηγη moto magazine...

riko46 27-07-2009 07:45

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
Σωστή ενημέρωση ευχαριστούμε......................:cool:

Arkas 27-07-2009 11:49

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
Πολύ σωστές επισημάνσεις!
Σε ευχαριστούμε Κώστα!

skippybi 27-07-2009 12:18

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
:sm8:

boxer-1200 27-07-2009 13:19

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
:sm8:

EOD-K9 27-07-2009 18:25

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
:sm8::sm8:

xenos 27-07-2009 18:39

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
ευχαριστουμε Κωστα!!!:D:D:D:D

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 27-07-2009 20:47

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
Ωραίος ο Κώστας !!!!!!!!!!!! http://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/DIAF75.gif



.

wolferin 28-07-2009 10:10

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
ευχαριστουμε Κωστα

pkar 28-07-2009 11:54

Απάντηση: Τα λαστιχα πριν και μετα το ταξιδι!!!
 
Μπράβο Κώστα ...
πολύ καλή ενημέρωση και σε ευχαριστούμε ...


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:16.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!