GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Άλλες εταιρίες (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5547)

riko46 15-09-2009 22:02

Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!
 
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0809097.jpgΜια τεχνολογική εφαρμογή που συναντούσαμε μέχρι πρότινος στα πολυτελή αυτοκίνητα θα περάσει και στις μοτοσικλέτες και συγκεκριμένα στα νέα Honda του 2010. Το νέο VFR 1200 που θα παρουσιαστεί το 2010 θα αποτελέσει τη πρώτη μοτοσικλέτα που θα εξοπλίζεται με αυτό το πρωτοποριακό σύστημα. http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0809098.jpg http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0809099.jpg O διπλός συμπλέκτης ή DCT (Dual Clutch Transmission), λειτουργεί ως εξής: Ο ένας εκ των δύο συμπλεκτών αφορά στις «μονές» ταχύτητες, δηλαδή 1η, 3η και 5η, ενώ ο δεύτερος στις «ζυγές», δηλαδή 2α, 4η και 6η. Αμφότεροι οι συμπλέκτες ελέγχονται κατά την σύμπλεξη και τη αποσύμπλεξη τους από μια κεντρική υπολογιστική μονάδα. Όταν π.χ. ο οδηγός ανεβάσει από 1η σε 2α, αποσυμπλέκεται ο συμπλέκτης των «μονών» ταχυτήτων, ενώ ταυτόχρονα και σταδιακά εμπλέκεται ο συμπλέκτης των «ζυγών» ταχυτήτων. Με αυτό τον τρόπο οι αλλαγές γίνονται πολύ πιο γρήγορα και ο#### σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα, ενώ σύμφωνα με τη Honda, υπάρχει όφελος και στη κατανάλωση καυσίμου.

Το DCT της Honda δεν διαφέρει σε μέγεθος και βάρος σε σχέση με ένα συμβατικό κιβώτιο και λόγω του ότι η λειτουργία του ελέγχεται ηλεκτρονικά, ο χειριστής του θα έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών «modes». D-Mode (αυτόματο με όσο το δυνατόν ομαλότερη μετάβαση από ταχύτητα σε ταχύτητα), S-Mode (αυτόματο με πιο δυναμικές αλλαγές για sport οδήγηση) και τέλος Manual…κατ ευφημισμό, αφού το κιβώτιο θα παραμένει αυτόματο, αλλά η αίσθηση και η διαδικασία αλλαγής των ταχυτήτων, θα θυμίζει πολύ τα συμβατικά κιβώτια.

Για το DCT της Honda έχουν κατοχυρωθεί περισσότερες από 100 μηχανολογικές και σχεδιαστικές ευρεσιτεχνίες, ενώ πρόθεση του «big H» είναι το σύστημα να τοποθετηθεί και σε άλλες μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού μελλοντικά.



μοτοτριτη.


...................:cool:

skippybi 15-09-2009 22:22

Απάντηση: Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!
 
εξέλιξη...;)

vtheo 16-09-2009 01:03

Απάντηση: Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!
 
Πολλά χρόνια μπροστά!!!

NLS 16-09-2009 14:49

Απάντηση: Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!
 
πάρα πολύ καλό

aeriko 16-09-2009 15:05

Απάντηση: Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!
 
Γκάπα-γκούπα θα έχει;:sm7:

Arkas 28-09-2009 01:19

Απάντηση: Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από riko46 ( 70477)
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0809097.jpgΜια τεχνολογική εφαρμογή που συναντούσαμε μέχρι πρότινος στα πολυτελή αυτοκίνητα θα περάσει και στις μοτοσικλέτες και συγκεκριμένα στα νέα Honda του 2010. Το νέο VFR 1200 που θα παρουσιαστεί το 2010 θα αποτελέσει τη πρώτη μοτοσικλέτα που θα εξοπλίζεται με αυτό το πρωτοποριακό σύστημα. http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0809098.jpg http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0809099.jpg O διπλός συμπλέκτης ή DCT (Dual Clutch Transmission), λειτουργεί ως εξής: Ο ένας εκ των δύο συμπλεκτών αφορά στις «μονές» ταχύτητες, δηλαδή 1η, 3η και 5η, ενώ ο δεύτερος στις «ζυγές», δηλαδή 2α, 4η και 6η. Αμφότεροι οι συμπλέκτες ελέγχονται κατά την σύμπλεξη και τη αποσύμπλεξη τους από μια κεντρική υπολογιστική μονάδα. Όταν π.χ. ο οδηγός ανεβάσει από 1η σε 2α, αποσυμπλέκεται ο συμπλέκτης των «μονών» ταχυτήτων, ενώ ταυτόχρονα και σταδιακά εμπλέκεται ο συμπλέκτης των «ζυγών» ταχυτήτων. Με αυτό τον τρόπο οι αλλαγές γίνονται πολύ πιο γρήγορα και ο#### σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα, ενώ σύμφωνα με τη Honda, υπάρχει όφελος και στη κατανάλωση καυσίμου.

Το DCT της Honda δεν διαφέρει σε μέγεθος και βάρος σε σχέση με ένα συμβατικό κιβώτιο και λόγω του ότι η λειτουργία του ελέγχεται ηλεκτρονικά, ο χειριστής του θα έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών «modes». D-Mode (αυτόματο με όσο το δυνατόν ομαλότερη μετάβαση από ταχύτητα σε ταχύτητα), S-Mode (αυτόματο με πιο δυναμικές αλλαγές για sport οδήγηση) και τέλος Manual…κατ ευφημισμό, αφού το κιβώτιο θα παραμένει αυτόματο, αλλά η αίσθηση και η διαδικασία αλλαγής των ταχυτήτων, θα θυμίζει πολύ τα συμβατικά κιβώτια.

Για το DCT της Honda έχουν κατοχυρωθεί περισσότερες από 100 μηχανολογικές και σχεδιαστικές ευρεσιτεχνίες, ενώ πρόθεση του «big H» είναι το σύστημα να τοποθετηθεί και σε άλλες μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού μελλοντικά.


μοτοτριτη.


...................:cool:

:sm8:

HAWK_46 28-09-2009 14:18

Απάντηση: Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!
 
Δείτε το βίντεο.

http://www.motomag.gr/index.php?opti...2241&Itemid=35

Arkas 06-10-2009 01:39

Απάντηση: Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από HAWK_46 ( 74572)

Σε ευχαριστούμε Λευτέρη!


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:57.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!