GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Crash Test μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου !!!!!!!!!!! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=6459)

riko46 22-10-2009 10:28

Crash Test μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου !!!!!!!!!!!
 
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0710094.jpg http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0710093.jpg http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/0710095.jpg


Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι ολέθριες επιπτώσεις των συγκρούσεων προσομοιώθηκαν στα crash tests που διενήργησε η Dekra, σε συνεργασία με τα περιοδικά Auto Τρίτη και Moto Τρίτη. Εκτός των άλλων, στα crash tests προσομοιώθηκε και σύγκρουση αυτοκινήτου με μοτοσικλέτα! http://www.mototriti.gr/images/TR.gifΤο Crash Test αυτοκινήτου μοτοσικλέτας είχε ως εξής:

Ένα από τα crash tests που πραγματοποιήθηκαν αφορούσε στη σύγκρουση αυτοκινήτου με μοτοσικλέτα. Πάνω σε ένα δίκυκλο τοποθετήθηκε ένα από τα ειδικά ανδρείκελα της Dekra, το οποίο -όπως δυστυχώς και αρκετοί από τους αναβάτες που βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο- δεν φορούσε κράνος και προστατευτικό ρουχισμό. Λίγο αργότερα, στο δίκυκλο προσέκρουσε μετωπικά ένα αυτοκίνητο με την -φαινομενικά μικρή- ταχύτητα των 50,6 χλμ./ώρα.

Κατά τη σύγκρουση, το πρώτο μέλος του αναβάτη που ήρθε σε επαφή με το αυτοκίνητο ήταν τα πόδια του, τα οποία χτύπησαν στο εμπρόσθιο μέρος αυτού, προκαλώντας την «εκτόξευση» του αναβάτη και την «προσγείωσή» του στο καπό. Το ανδρείκελο παρέμεινε σχεδόν άθικτο, ωστόσο αν επρόκειτο για πραγματικές συνθήκες, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι ο δίχως κράνος μοτοσικλετιστής θα είχε, πιθανότατα, τραυματιστεί θανάσιμα, ενώ θα έχει υποστεί σοβαρότατους τραυματισμούς στα κάτω άκρα αν απουσίαζε ο προστατευτικός εξοπλισμός.

Σε περίπτωση που σκέφτεστε ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν μικρή (50,6 χλμ./ώρα γαρ), μάθετε πως με αυτά τα δεδομένα, το δίκυκλο παρασύρθηκε για περισσότερα από 6-7 μέτρα, ενώ ο αναβάτης του βρέθηκε 15 μέτρα μακρύτερα!

Τα σημεία που συγκεντρώνουν περισσότερο τους τραυματισμούς

Ένα από τα πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα της πρόσφατης μελέτης που εκπονήθηκε για την Ένωση Ευρωπαίων κατασκευαστών μοτοσικλετών και η οποία αφορούσε στα τροχαία ατυχήματα με μοτοσικλέτες δείχνει ποια είναι τα σημεία του σώματος ενός αναβάτη που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες τραυματισμού.

Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, λοιπόν:

1. Κάτω άκρα: 31,8%
2. Άνω άκρα: 24,3%
3. Κεφάλι: 18,4%
4. Θώρακας: 7,4%
5. Όλο το σώμα: 5,7%
6. Σπονδυλική στήλη: 5,0%
7. Κοιλιακή χώρα: 4,1%
8. Λεκάνη: 2,2%
9. Λαιμός: 1,1%

Συμπεράσματα της έρευνας αφορούσαν και τους συνεπιβάτες. Σύμφωνα με αυτά, οι συνεπιβάτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να τραυματιστούν στα κάτω άκρα, με ποσοστό 32,2%, και ακολουθεί το κεφάλι, με ποσοστό 24,2%.


..................................:cool:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 22-10-2009 10:32

Απάντηση: Crash Test μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου !!!!!!!!!!!
 
Εντυπωσιακά αποτελέσματα ....

droggitiszak 22-10-2009 10:38

Απάντηση: Crash Test μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου !!!!!!!!!!!
 
... ανήκω στο 24,3% και ειλικρινά δεν είναι στα σχέδιά μου να ... τα εκατοστήσω !

georgekostas 22-10-2009 10:56

Απάντηση: Crash Test μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου !!!!!!!!!!!
 
Γι αυτο προσοχη και παντα κρανος!

vp_68 22-10-2009 15:52

Απάντηση: Crash Test μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου !!!!!!!!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από georgekostas ( 84048)
Γι αυτο προσοχη και παντα κρανος!

Σαφώς, καθώς και μπουφάν και ότι άλλο μπορεί να φορέσει ο καθένας.

boxerakias57 22-10-2009 21:03

Απάντηση: Crash Test μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου !!!!!!!!!!!
 
να σας πω κατι. Γιατι ιδιοκτητες r 1200gs στην Πατησιων δεν φορουν κρανος?

Elov 26-12-2009 14:48

Απάντηση: Crash Test μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου !!!!!!!!!!!
 
:sm1:


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:18.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!