![]() |
ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2009-Ta nea.gr
Φως στο τούνελ ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4 Ήταν η πιο πολυαναμενόμενη παρουσία για τη νέα χρονιά. Βασισμένη στο «concept Χ», που πρωτοπαρουσιάστηκε πέρυσι στα διάφορα σαλόνια, φιλοδοξεί να διεκδικήσει τον τίτλο της καλύτερης sport-touring μοτοσυκλέτας. Η άκρως φουτουριστική σχεδίαση μαρτυρά αρκετές χιλιάδες ώρες εξέλιξης σε αεροσήραγγα, ενώ αντίθετα από τα αναμενόμενα η Ηonda στους περισσότερους τομείς χρησιμοποιεί εξελιγμένη τεχνολογία χωρίς όμως κάποια ιδιαίτερη καινοτομία. Ο νέος V-4 κινητήρας με περιεχόμενη γωνία 28 μοιρών αποδίδει 172 ίππους, με το 90% της θηριώδους ροπής του (13,1 χλγμ) να διατίθεται κάτω από τις 4.000 στροφές. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, με το μονόμπρατσο ψαλίδι να κρύβει στο εσωτερικό του τον άξονα μετάδοσης. Φρένα με δαγκάνες έξι! εμβόλων συνδυασμένα με σύστημα C-ΑΒS (όπως και στα CΒR) φροντίζουν για την επιβράδυνση, ενώ οι αναρτήσεις είναι συμβατικές με μοναδικές ρυθμίσεις την προφόρτιση των ελατηρίων και την απόσβεση επαναφοράς πίσω. Ta nea.gr |
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
:sm5:
|
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
Και που να έρθει και το Τ.:rolleyes:
http://i1019.photobucket.com/albums/...e-panniers.jpg |
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
πανεμορφο...
|
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
ομορφη μοτοσυκλετα!:)
πως το παθε η honda?:rolleyes: |
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
1 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
δεν μου αρέσει - η παλιότερη μου άρεσε περισσότερο (βασικά μου άρεσε η πρώτη που είχαν βγάλει με το σύστημα με τις βαλβίδες)
μοιάζει με F800 |
Απάντηση: ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:17. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!