GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Δαυίδ εναντίον Γολιάθ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=9256)

Carduelis 09-02-2010 02:29

Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
Το υπουργείο μεταφορών στην Αμερική ανέλυσε στοιχεία ατυχημάτων που έδειχναν οτι στα τροχαία όπου εμπλέκοντο φορτηγά, κατά 75% το λάθος ανήκε στους οδηγούς των άλλων οχημάτων και δεν έφταιγαν οι φορτηγατζήδες. Άρα υπάρχει πρόβλημα στον τρόπο που συμβιώνουμε στο δρόμο με τα μεγάλα οχήματα. Η Αμερικάνικη Ενωση Φορτηγών American Trucking Association κυκλοφόρησε το παρακάτω κείμενο σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών, που νομίζω και για μας είναι χρήσιμο.
  • Το μεγαλύτερο «τυφλό σημείο» σε ένα φορτηγό είναι στη δεξιά μεριά του, άρα αποφύγετε την προσπέραση από τα δεξιά. Πιάνει όλο το μήκος του φορτηγού και εκτείνεται σε περισσότερες από δύο λουρίδες συνήθως! Περίπου 1300 ζωές χάνονται μόνο στην Αμερική από τροχαία που οφείλονται στα τυφλά σημεία των μεγάλων οχημάτων.
  • Τα φορτηγά έχουν μεγαλύτερους τροχούς και φρένα από ένα μηχανάκι αλλά δεν σταματούν γρηγορότερα από αυτό. Χρειάζεται το μήκος ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου για να σταματήσει ένα φορτωμένο φορτηγό που τρέχει με 95 χιλ/ωρα
  • Στην Εθνική οδό η ασφαλής απόσταση πίσω από ένα φορτηγό είναι μήκος 20 αυτοκινήτων ώστε να έχει χρόνο να αντιδράσει ικανοποιητικά ο οδηγός. Πάντα φροντίστε οι καθρέφτες του φορτηγού να είναι στο οπτικό μας πεδίο (γνωστή η πινακίδα που έχουν πολλοί φορτηγατζήδες : «αν δεν βλέπεις τους καθρέφτες μου δεν σε βλέπω ούτε εγώ»)
  • Μην κόβετε απότομα ταχύτητα μπροστά από ένα φορτηγό
  • Μη χρονοτριβείτε κατά μήκος του φορτηγού. Υπάρχουν μεγάλα τυφλά σημεία και η μηχανή «εξαφανίζεται» από το οπτικό πεδίο του οδηγού τους.
  • Προσπερέστε γρήγορα το φορτηγό ή αν δεν μπορείτε επιβραδύνετε ώστε να βγείτε από τα τυφλά σημεία του.
  • Αλλάξτε λουρίδα κατεύθυνσης μόνο αν μπορείτε να δείτε στους καθρέπτες σας και τα δύο μπροστινά φανάρια του φορτηγού.
  • Οι αναβάτες να έχουν υπόψιν πως στα φορτηγά απαιτείται μεγάλος χώρος για ελιγμούς, άρα σε φανάρια και διασταυρώσεις υπολογίστε μεγαλύτερο χώρο. Σε φορτηγό που στρίβει ποτέ μην μπαίνετε στην εσωτερική μεριά της στροφής του.
http://image.motorcyclecruiser.com/f...lind_spots.jpg



Πηγή Motorcycle Safety News for June 2008 - Motorcycle Cruiser Magazine

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 09-02-2010 02:44

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
.








.

Arkas 09-02-2010 02:55

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
Πολύ καλό Νότη.
Σε ευχαριστούμε!

vasorfa 09-02-2010 09:55

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
[QUOTE=Carduelis;124059]Το υπουργείο μεταφορών στην Αμερική ανέλυσε στοιχεία ατυχημάτων που έδειχναν οτι στα τροχαία όπου εμπλέκοντο φορτηγά, κατά 75% το λάθος ανήκε στους οδηγούς των άλλων οχημάτων και δεν έφταιγαν οι φορτηγατζήδες. Άρα υπάρχει πρόβλημα στον τρόπο που συμβιώνουμε στο δρόμο με τα μεγάλα οχήματα. Η Αμερικάνικη Ενωση Φορτηγών American Trucking Association κυκλοφόρησε το παρακάτω κείμενο σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών, που νομίζω και για μας είναι χρήσιμο.
  • Το μεγαλύτερο «τυφλό σημείο» σε ένα φορτηγό είναι στη δεξιά μεριά του, άρα αποφύγετε την προσπέραση από τα δεξιά. Πιάνει όλο το μήκος του φορτηγού και εκτείνεται σε περισσότερες από δύο λουρίδες συνήθως! Περίπου 1300 ζωές χάνονται μόνο στην Αμερική από τροχαία που οφείλονται στα τυφλά σημεία των μεγάλων οχημάτων.
  • Τα φορτηγά έχουν μεγαλύτερους τροχούς και φρένα από ένα μηχανάκι αλλά δεν σταματούν γρηγορότερα από αυτό. Χρειάζεται το μήκος ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου για να σταματήσει ένα φορτωμένο φορτηγό που τρέχει με 95 χιλ/ωρα
  • Στην Εθνική οδό η ασφαλής απόσταση πίσω από ένα φορτηγό είναι μήκος 20 αυτοκινήτων ώστε να έχει χρόνο να αντιδράσει ικανοποιητικά ο οδηγός. Πάντα φροντίστε οι καθρέφτες του φορτηγού να είναι στο οπτικό μας πεδίο (γνωστή η πινακίδα που έχουν πολλοί φορτηγατζήδες : «αν δεν βλέπεις τους καθρέφτες μου δεν σε βλέπω ούτε εγώ»)
  • Μην κόβετε απότομα ταχύτητα μπροστά από ένα φορτηγό
  • Μη χρονοτριβείτε κατά μήκος του φορτηγού. Υπάρχουν μεγάλα τυφλά σημεία και η μηχανή «εξαφανίζεται» από το οπτικό πεδίο του οδηγού τους.
  • Προσπερέστε γρήγορα το φορτηγό ή αν δεν μπορείτε επιβραδύνετε ώστε να βγείτε από τα τυφλά σημεία του.
  • Αλλάξτε λουρίδα κατεύθυνσης μόνο αν μπορείτε να δείτε στους καθρέπτες σας και τα δύο μπροστινά φανάρια του φορτηγού.
  • Οι αναβάτες να έχουν υπόψιν πως στα φορτηγά απαιτείται μεγάλος χώρος για ελιγμούς, άρα σε φανάρια και διασταυρώσεις υπολογίστε μεγαλύτερο χώρο. Σε φορτηγό που στρίβει ποτέ μην μπαίνετε στην εσωτερική μεριά της στροφής του.
Προσπεραση προπορευομενου οχηματος απο ΔΕΞΙΑ δεν ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ και απο τον Κ.Ο.Κ.:Απορία::Απορία::Απορία:

και επειδη εχω μια μικρη εμπειρια σε μεγαλα οχηματα....οι παραβολικοι καθρεπτες που διαθετουν πλεον ΟΛΑ τα μεγαλα οχηματα....ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ.....πραγματικα κανουν πλεον την ζωη του οδηγου---ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ απο το παρελθον.....φιλοι συμφορουμητες επαγγελματιες οδηγοι θα το επιβεβαιωσουν......καποτε οι <<φορτηγατζηδες:)>> λεγαν <<δεν σε ειδα>> που πλεον---δεν ισχυει....δεν σε βλεπει μονο αν <<κοιμαται>>:mad:

οσο για την προσπεραση απο την εσωτερικη σε φορτηγο, πανω σε στροφη...τι να πω:hmmm::hmmm: ας προσεχε........


Ευχαριστουμε Νοτη;);)

υγ.

Τελικα ειναι Λωριδα κυκολφοριας ή Λουρίδα(ζωνης):D:D:hmmm::hmmm:

kostas-patra 09-02-2010 10:58

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
νότη, είσαι αρχηγόπουλο, που λέει και η ξανθιά

pirate 09-02-2010 11:09

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
:sm8::sm8::sm8::
Ευχαριστούμε

Carduelis 09-02-2010 11:33

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
[quote=vasorfa;124090]
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 124059)
Τελικα ειναι Λωριδα κυκολφοριας ή Λουρίδα(ζωνης):D:D:hmmm::hmmm:

Aδερφέ άμα στις 8.55 το πρωί η κυκλοφορία γίνεται.. κυκολφορία στις 1.30 τα μεσάνυχτα η λωρίδα να μην γίνει.. λουρίδα? :D:D
.. καλά που δεν έγινε και λωρίδα της Γάζας! :sm7:

Carduelis 09-02-2010 11:43

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
Αλλά επειδή μ αρέσει που σ αρέσει η ακρίβεια Vαsorfa δες τι λέει και το λεξικό ;):):):)
Λεξικό της κοινής νεοελληνικής

λουρίδα η [luríδa] & λωρίδα η [loríδa] Ο26 : 1. στενό και μακρύ κομμάτι από ορισμένο υλικό: ~ δέρματος / υφάσματος / χαρτιού. Έσκισε το πουκάμισό του σε λουρίδες και έδεσε το τραύμα του. || (ως επίρρ.): Έκοψε το πανί λουρίδες λουρίδες. 2. αντρική (συνήθ. δερμάτινη) ζώνη· ζωστήρας. 3. (μτφ.) στενόμακρο τμήμα μιας επιφάνειας: ~ γης / εδάφους. ~ κυκλοφορίας, το καθένα από τα τμήματα ενός δρόμου, τα οποία σημαίνονται με ειδική διαγράμμιση για τις ανάγκες της κυκλοφορίας των οχημάτων: Δεξιά / αριστερή / μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας. || Mια στενή ~ φωτός έπεφτε στο πάτωμα.

Για τις προσπεράσεις από τα δεξιά έχεις απόλυτο δίκιο ο.. ΚΩΚ (Κώδικας Ωραίας Κυκλοφορίας):D τις απαγορεύει ρητά και δια ροπάλου αλλά στην πράξη..
Οσο για τα "κουλά" ατυχήματα που μας φέρνουν στη ΜΕΘ καθε 4 μέρες θα φτιάξω βιβλίο κάποτε.. η μαμακία και η βλακεία συναγωνίζονται για την πρωτιά! Η προσπέραση από δεξιά είναι απλό σε σύγκριση πχ με πιτσιρικά 17 χρονών που μετά βραδυνή έξοδο σε bar με το αυτοκίνητο φίλου του και συμμαθητή προκειμένου να τον εμποδίσει να οδηγήσει πιωμένος σκαρφάλωσε στο καπώ και ο άλλος ο ευλογημένος ..γκάζωσε! Το αποτέλεσμα? ο μικρός πέρασε 2 μήνες παρέα μας σε ακινησία, με κατάγματα λεκάνης, ρήξη ουροδόχου κύστης και έχασε και μια σχολική χρονιά! Νεύρα

MARK 09-02-2010 11:45

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
Ευχαριστούμε............

ace_gln 09-02-2010 12:13

Απάντηση: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ
 
η οικογενεια μου εχει στην κατοχη της 3 δημοσιας φορτηγα και 12 ιδιωτικης χρησης ... σαν προσοπικη εμπειρια στην οδηγηση ομολογω πως ενας οδηγος μετα απο ωρες οδηγησης , ειτε προκειται για ολοκαινουρια νταλικα ειτε για φορτηγο 20ετιας ο οδηγος εχει τα ιδια κενα σημεια στους καθρεφτες του...και αυτο που προσεχει ειναι να κινειται σε μια λωριδα χωρις προσπερασεις και χωρις πολλες αλλαγες κατευθυνσης λογο μη καλων αντανακλαστικων εξ'αιτιας της κουρασης .

Οι οδηγοι των φορτηγων προσεχουν πολυ περισσοτερο απ'οσο εμεις με τις μηχανες ή απο τους οδηγους αυτοκινητων , κατα τη δικη μου αποψη εως και 20 φορες περισσοτερο ..και αυτο γιατι ...

1. γιατι ενα φορτηγο φορτωμενο μπορει ανα πασα στιγμη να ανατραπει για 1002 λογους (κακο οδοστρωμα , παρατιμονιά του οδηγου γαι αποφυγη εμποδιου , κλαταρισμα λαστιχου , 'παλατζο φορτιου' ειδικα υγρων )

2. γιατι ενα φορτηγο απλα ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙ οσο καινουριο και αν ειναι - να σας δωσω ενα απλο παραδειγμα ... φορτωστε τη μηχανη σας ή το αυτοκινητο σας πολυ (3 βαλιτσες, συνεπιβατης κτλ ή γεματο port bagage και 5 ατομα... φρεναρει το ιδιο ή στριβει το ιδιο ...??? φανταστειτε πως με ενα φορτωμενο φορτηγο αυτο επειδεινωνεται *10 φορες απ'οτι στα μικρα οχηματα .

3.γιατι ενα φορτηγο δεν στριβει αποτομα ... αν το κανει απλα τουμπαρει ...

4.ενας οδηγος πρεπει να φανταστει την μ@λ....@ που θα κανει ενας αλλος οδηγος ι.χ. ή μηχανης για να μπορεσει να κρατησει το φορτηγο του και τους υπολοιπους γυρω του ασφαλης ...εχετε δει συντριμμια απο ατυχημα φορτηγου ...? παρ'τε μια δικη μου φωτο και απλα φανταστειτε που βρισκεται η νταλικα του ...

http://img23.imageshack.us/img23/9496/acesx1007.jpg


υπαρχουν βεβαια και εξαιρεσεις ...
ειναι οι οδηγοι που κανουν τα φορτηγα τους τιγκα στο λαμπακι σαν χριστουγεννιατικο δεντρο ... με εξατμισεις που ακουγονται απο εδω μεχρι την ιταλια και τρεχουν σαν δαιμονισμενοι .. ή κατι αλλοι με κατι παμπαλαια φορτηγα που εχουν και παμπαλαια διπλωματα μη ανανεωσιμα και ακομα οδηγουν ενω ειναι ετοιμοι να πεθανουν την ωρα που χεζ...ν !!!
ευτυχως ειναι στη μειοψηφια των οδηγων...

εγω θα σας δωσω μια συμβουλη ... να προσεχετε εσεις τα φορτηγα ...ας μην εχουμε απαιτησεις ... εχουμε φρενα - εχουμε γκαζι - ειμαστε ευκινητοι - ειμαστε πιο αμμεσοι ... οταν τα καταφερετε προσπεραστε ... μεινετε πισω και αριστερα τους και φροντιστε να εχετε τοση αποσταση ωστε να σας βλεπουν ... μην τους φοβιζετε με ενα αποτομο φρεναρισμα ή προσπεραση σε στροφη που δεν βλεπετε ... να ξερετε οτι γνωριζουν πως βρισκεστε πισω τους και θα σας αφησουν να περασετε την καταλληλη στιγμη


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:04.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!