
01-12-2009, 22:30
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X]
[R26 '56]
[R51/3 '54]
[R60/2 '66]
[R69S '61]
[R1200GS]
|
|
Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
[quote=BOXER;100175]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara
Αυτό πιθανόν να ισχύει για πολύ παλιά μηχανάκια, όπου ο μάστορας δεν εφάρμοζε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί τα συστήματα είχαν αποκτήσει τέτοια μπόσικα, που απλώς αν έβαζες το προβλεπόμενο, δεν πήγαινε η μηχανή και γι αυτό αναγκαζόσουν να την ρυθμίσεις εμπειρικά πλεόν και με το αυτί. Όντως με το 0,020 πχ δεν πήγαινε η μηχανή και της χρειαζόταν το 0,010 ή και το 0,060 για να δουλέψει καλύτερα.
Σε μία καινούγια μηχανή όμως της BMW και μέχρι αυτή να φτάσει τις 200 και 300χιλ χλμ (φαντάζομαι!), είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν ανοχές και παρεκκλίσεις από αυτά που προβλέπει ο κατασκευαστής και να χρειάζεται άλλα διάκενα για να πάει καλύτερα![/QUOTE]
Γιωργο, δεν ειπα και σιγουρα δεν εννοω οτι τα διακενα του κατασκευαστη δεν ειναι τα σωστα και οτι πρεπει να τα αλλαζουμε κατα βουληση!!!
Αυτο που ειπα σε γενικες γραμμες, ειναι οτι κατα πασα πιθανοτητα τα διακενα που ειχαν οι βαλβιδες της μηχανης του φιλου Βασιλη πλησιαζαν πιο πολυ προς το 0,15 και 0,30 του κατασκευαστη πριν το συνεργειο και οτι ειχαν (μαλλον) αποκλιση μεγαλυτερη μετα το σερβις για αυτο και η πτωση αποδοσης.
Βεβαια ολα αυτα συμφωνα με την περιγραφη, οπως επισης σωστο ειναι το γεγονος που αναφερθει για το οτι εγιναν και καποιες αλλες αλλαγες στην μηχανη που το κανουν πιο δυσκολο να βγει ενα συμπερασμα.
Η λυση ειναι μια και σιγουρευεσαι 100%. Ξανα η ρυθμιση απο την αρχη!
|
Συνάδερφε Νίκο, συμφωνώ!
|