Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepax66
Αυτό που σου λέει ο φίλος σου ισχύει εν μέρει. Αν αλλάξεις φίλτρο πτωχαίνεις (κατά κάποιο τρόπο) το μίγμα σε βενζίνα και χρειάζεσαι τρόπους να βελτιώσεις τις βελτιώσεις σου, εάν θέλεις να συνεχίσεις την βελτίωση, και να μη μείνεις εκεί στα απλά ή ελάχιστα, . Το πρόβλημα είναι ότι η "μαμα" μας δεν το κάνει αλλά το power commader και άλλα συναφές μαραφέτια (chipάκια πα....κια) που εκτός από χρήμα "στοιχίζουν" και άλλα πράγματα στην λειτουργία της μοτο. Μετά βέβαια θα έρθει και άλλος φίλος σου που θα σου μιλήσει για άγριους εκκεντροφόρους σκληρά ελατήρια και άλλα πολλά που θα "χρειάζεσαι" αφού έβαλες εξάτμιση..............!
Γούστα είναι αυτά απλά να ξέρεις ότι δεν αγοράζουμε μια μηχανή σαν την GS για να την κάνουμε SS και ότι δεν χρειάζεται η μηχανή κάτι αλλά τις πιο πολλές φορές εμείς! 
|
+5000!!!!!!!!!
χωρια που αντι να κερδισεις μπορει να χασεις κιόλας!!! Αστο, φαυλος κυκλος οι βελτιωσεις που αν πεσεις σε ''ειδικό'' τρεχεις και δεν φτάνεις για να καλυψεις τα λεφτα που εδωσες χωρις να εχεις το υποσχομενο αποτέλεσμα με αλλα λεφτα για περαιτερω ''βελτιωσεις'' για να παρεις εντέλει κατι τις!!!!!
Υ.Γ. Αν σου πω διασημη εξατμιση που για το Βαραντερο υποσχεται +5 ιππους και στο δυναμομετρο εβγαλε -5 τι θα πεις?

(δυναμομετρηση πριν και μετα την εγκατασταση)