Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Carduelis
Αφού το ξέρεις Γιώργο πως για να μιλήσω μαζί σου είμαι πάντα βιβλιογραφικά ενημερωμένος!
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Ε. 1
Αθήνα, 8/1/ 2008
Αριθμ. πρωτ.Δ17γ/ 10 / 2 / ΦΝ 380
ΘΕΜΑ: Δημοσίευση Νόμου
Σας πληροφορούμε ότι ο Νόμος 3621/07 «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα και άλλες διατάξεις» δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. Α’ 279/20-12-2007 και η ισχύς του αρχίζει δέκα (10) μέρες από τη δημοσίευσή του (εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις).
Αλλά οι ημερομηνίες είναι το τυπικό κομμάτι της ιστορίας.
Εγώ επιμένω πως η υπόθεση είναι μια ακόμα Ελληνική πατέντα για να αποσπάσουμε χρήματα και επιδοτήσεις από την ΕΟΚ (μέχρι να μας βαρεθούνε και να μας διαολοστείλουνε!). Βαφτίσανε με χαλαρή ερμηνεία μιας κοινοτικής οδηγίας εναν καρόδρομο σαν Εθνική οδό για να πάρουν επιδότηση. Από εκεί και μετά κάποια εταιρεία θα βρισκόταν για να τον φτιάξει. Αν ειναι μικρή ή μεγάλη λίγο ενδιαφέρει. Είμαι σίγουρος πως οι αρμόδιοι θα έχουν προβλέψει να είναι νόμιμη η σύμβαση και η όποια εταιρεία θα έχει φροντίσει να εξασφαλιστεί νομικά και να πάρει τα χρήματά της και από το κράτος και από την ΕΟΚ και από τους χρήστες.
Γι αυτό σου λέω πως άδικα τσακωνόμαστε στο επίπεδο οδηγού-χρήστη και κατασκευαστικής εταιρείας.
Εγώ όμως αναρωτιέμαι που είναι η ΕΛΠΑ, ο σύλλογος καταναλωτών, οι ΟΤΑ που τους αφορά το έργο και οι διάφοροι πολιτικάντηδες που αντιτίθενται όταν είναι αντιπολίτευση στα διόδια αλλά δε μας λένε ούτε πως διάολο προτείνουν εκείνοι να φτιαχτεί ο δρόμος, αλλά ούτε προσφεύγουν σε Ευρωπαικά δικαστήρια κατά των διοδίων!!
|
Μου αρέσουν οι αξιοι ''αντιπαλοι'' φιλε Νιότη!!!! (αντε να δουμε πότε θα συνταξιδεψουμε!!!)

Δεν διαφωνω σε ότι λες, αυτο που υποστηριζω ειναι οτι, αφου εχουν ετσι τα πράγματα και πετανε το μπαλακι σε εμας τους πολιτες για να πάμε ΕΜΕΙΣ στο Ευρωπαικο Δικαστηριο(!!!) που κι εκει θα χασουμε ΕΜΕΙΣ οι πολιτες, αφου τοσα χρόνια με την επιβλεψη του κρατους χαϊρι δεν βλέπαμε και αφου τωρα με τους απανταχου ιδώτες οι δρόμοι κατασκευαζονται στην ωρα τους κι εχουμε αυτο που θελαμε και ζητουσαμε (εστω και σιωπηλά) π.χ. αττικη οδο, Εγναντια κ.λ.π. γιατι αντιδρουμε με το χειριστο τρόπο απαιτωντας μη πληρωμη διοδιων μεχρι την αποπερατωση του εργου? Θα μας αρεσε καλλυτερα τα 5,40ε απο Ελευσινα για Πατρα να γινουν 15ε μονομιάς μετα την αποπερατωση του εργου!!! Δεν ειανι καλυτερα η σταδιακη αυξηση που θα φτασει τα 15ε σε 10 χρόνια και η απόλαυση της ασφαλειας μετά τα τρια πρωτα που απαιτουνται για την αποπερατωση του????
Αυτο λεω όλο κι όλο προτασσόντας την λογικη και το συμφέρον μας βεβαια το οποίο θα ζησουμε να το απολαυσουμε, κι οχι αυτο που γινοτανε παλια!!!! Θυμασαι την Κορινθου-Τριπόλεως που μια συραγγα χρησιμοποιούταν ενω υπήρχαν δύο? Ο λογος γελοίος αλλα υπαρκτος και σωστός(το φρενο στην χρηση του το ειχε βαλει η ΕΕ λογω μη πληρωσης των επιπεδων ασφαλειας της κατασκευής της απο τον μικρο κατασκευαστη!!!) Ποσος καιρός εχει περασει απο την υπογραφη της συμβασης με τον συμβασιουχο και την δημοσιευση στην Εφμεριδα Της Κυβερνησης και το απο την κατασκευή του αχρησιμοποιητο τουνελ δουλευει μια χαρα (αφου διαπλατυνθηκε κοινως χτιστηκε σχεδόν απο την αρχη) και το άλλο επισκευαζεται και οσονούπω παραδιδεται κι αυτο στην κυκλοφορία? Γιατι δεν αναρωτιόμαστε που πηγαινουν ΤΩΡΑ τα λεφτα που δινουμε στα διόδια αφου βλεπουμε π.χ. αυτην την συραγγα να μπαινει στην κυκλοφορια μετά απο 25 χρόνια? με τι λεφτα εγινε αυτό? με τα λεφτα που πληρωναμε τοσα χρόνια σε αυτον τον δρόμο? Οχι βεβαια!! Γιατι δεν τα λεμε όλα όλοι μας??? Εδω διαμαρτυρόμαστε που πληρωνουμε διόδια στον ιδιο δρόμο επειδη εκτελουνται εργα διαπλατυνσης και ασφαλτοστρωσης με πισσα επιπεδου Γερμανιας και Αττικης Οδου(!!!) και μας ενοχλουν!! αρα γιατι να πληρωνουμε διόδια? Λες και στις άλλες χωρες π.χ. Γαλλια, Ιταλια που γινονται τα ιδια (και θαγινονται πάντα, οι δρόμοι θελουν συντηρηση συχνα πυκνά) βγαινουν οι οδηγοι στον δρόμο!!!!! Ηταν καλλυτερα πριν που και πληρωναμε και αυτός ο ιδιος δρόμος ειχε ασφαλτο τεχνολογιας 1950 (περισσότερο χαλικι και ελαφροπετρα απο οτι με πυριτιο όπως θα επρεπε) με αποτέλεσμα η πισσα να εχει υποχωρησει και τα χαλικια να εχουν κανει την εμφανιση τους καθιστωντας τον δρόμο γλυστερο??? Τα υπόλοιπα τουνελ που ανοιγονται στον ιδιο δρόμο και τα οποια θα συντομεψουν την αποσταση Αθηνας-Τρίπολης απαλειφωντας τις (ωραιες και διασκεδαστικες κατα τα άλλα) στροφες τα ειδε κανεις? Πάνω σε αυτο και για όλα αυτα μιλαω Νοτη μου!!!
Η αποψη μου ειναι οτι τα θελουμε ΌΛΑ τσάμπα ¨η με το λιγοτερο δυνατο κοστος ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Κι αυτο ειναι αδικο!!!!!