Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra
γιώργη χαίρομαι που σε βλέπω να διαφωνείς μου, γιατί είναι μια καλή αρχή για να ξαναψαχτώ σε θέματα που μάλλον είμαι λάθος
|
Κωστα καλε μου φίλε, θα σου δωσω τροφη για να εχεις να ψαχνεσαι μερες!!!!!!

Διαβασε τα παρακατω και τα.......ξαναλεμε!!! Ολα τα.........σεντονια μου (ποστ μου) στα αφιερωνω!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra
σχετικά με φίλτρα ελευθέρας, μιλάω εξ ιδίας πείρας, που στο 1100 κόπηκαν τα ξεσπάσματα με την χρήση του OEM φίλτρου σε σχέση με το K&n, σαν να μπούκωσε το σύστημα εισαγωγής και λογικό είναι μεταξύ της εξαναγκασμένης κίνησης του αέρα από το χάρτινο σε σχέση με την σχεδόν απρόσκοπτη του ελευθέρας
|
Τα φιλτρα της καθε μαμας ειναι σχεδιασμενα για το καθε οχημα ξεχωριστα!! Αν το οχημα ειναι για χοντρα χωματα (π.χ.ΗΡ2, καθαροαιμα ΚΤΜ κ.λ.π. ) το φιλτρο ειναι σφουγγαρενιο
βουτηγμενο στο λαδι για να αποκλεισει η εταιρεια την οποια δυνατοτητα κόκκου σκονης
και νερου (το βουτηγμα στο λαδι που λεγαμε) να εισχωρησει στο συστημα εισαγωγης! Αν το οχημα ειναι τυπου GS, Varadero κ.λ.π. χρησιμοποιειται χαρτινο με συγκεκριμενο ανοιγμα/διαμετρο οπων στο χαρτι το μεγεθος το οποιο μετριεται σε microns (micrometer)!! Εσυ κι εγω δεν τις βλεπουμε αυτες τις τρυπες aλλα στο μικροσκοπιο φαινεται οπως στην επισυναπτομενη φωτογραφια (fiber3)! οι κατασκευαστες συνηθως προτιμουν τα 40 microns ητοι ανοιγμα καθε τρυπας στο χαρτι του φιλτρου μικροτερο απο την μυτη της καρφιτσας και μονη (αντε διπλη) στρωση χαρτιου! Τα φιλτρα τυπου Κ&Ν ειναι κατασκευασμενα απο μειγμα χαρτιου, κυταρινης και γυαλι σε μορφη ινων (fiberglass), γιαυτο και πλενονται, με ανοιγμα 15 micron ητοι μεγαλυτερες τρύπες το οποιο ειναι κακό εν πρωτοις αλλα το αντιπαρερχονται με πολλαπλες στρωσεις αντι μιας όπως στα ΟΕΜ!! Αυτο εχει ως αποτέλεσμα καλυτερη ροη και περισσότερο αέρα την περισσια του οποιου καλειται να διαχειριστει η ECM ουτως ωστε να εχουμε το σωστο μειγμα και οχι φτωχό!!! Αυτο συνεπαγεται ελαφρα αυξηση της κατανάλωσης της ταξης απο 0,2 εως και 1,5λιτρο ανα 100κμ αναλογως του κυβισμου και της αποδοσης ενος κινητηρα! Ακομα, ολες οι ECM εχουν ενα ευρος διαχειρησης αυτου του παραπανισσιου αερα το οποιο αν ξεπεραστει το μειγμα ειναι φτωχό και ο κινητηρας μας δεν δουλευει όπως πρέπει!! π.χ το Βαραντερο του 2003-2006 εβγαζε 2 άλογα λιγοτερο στο δυναμομετρο με χρηση φιλτρου Κ&Ν λογω του οτι το ευρος διαχειρησης εισερχομενου αερα της ECM ηταν μικροτερο της παροχης του φιλτρου!! Το κακο ειναι οτι το δευτερο δεν μπορουμε να το αντιληφθουν οι αναβατες παρα μονον αν ειναι εξεικειωμενοι με τα χρωματα των μπουζι απο τα οποια σημερα ειναι πολυ δυσκολο να βγάλουμε ασφαλη συμπερασματα λογω ''καθαροτερης'' αμολυβδης εναντι της μολυβδωμενης!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra
σχετικά με τα μπουζί ιριδίου εγώ κατάλαβα διαφορά μόνο στα brisk ir14, με αυτόματη απόκριση στις χαμηλές, ενώ κάτι τέτοιο δεν το είδα στα προτεινόμενα Bosch και στα ιριδίου της ngk
|
Συμπαθα με βρε Κωστα αλλα το μπουζι δεν παιζει κανενα ρολο σε καμια αποκριση γκαζιου!! Καμαι φορα ξερεις βαζοντας κατι καινουριο πανω στην μοτο και για το οποιο εχουμε διαβασει τοσα και τοσα αυθυποβαλλομαστε απο μονοι μας και πιστευουμε μετα την τοποθετηση οτι οσα διαβαζαμε....αληθεια ηταν!!!! Το μπουζι το μονο που κανει ειναι να αναφλεγει το μειγμα, τιποτε άλλο, και ως εκ τουτου πολυ μειγμα αναφλεγει, λιγοτερο μειγμα αναφλεγει η παραγωγη εργου θα ειναι η ιδια γιατι ο κατασκευαστης αυτου του κινητηρα του εχει δωσει τη ταδε θερμοδυναμικη αποδοση!! Δεν αλλαζει αυτο με κανενα τροπο!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra
στο θέμα της εξάτμισης, με τις άφτερ γλυτώνεις βάρος, τις περισσότερες φορές από το καζανάκι αφαιρώντας τον καταλύτη, ενώ η χρήση λιγότερων διαφραγμάτων κάνει το σύστημα να ανασαίνει καλύτερα, με επίπτωση στην κατανάλωση και στον θόρυβο
|
Αλλο μεγάλο θεμα επιασες με τις εξατμισεις!!!! Συμφωνω στο οτι γλυτωνεις βαρος (πολύ) ομως τα λιγοτερα διαφραγματα ειναι μπερδεμενη υπόθεση!!!! Ειναι σιγουρο οτι οι κατασκευαστες για να πληρυν τις προδιαγραφες θορυβου φιμωνουν τις εξατμισεις αλλα.......πόσο???? Αν π.χ. ειναι +3 διαφραγματα απο το νορμαλ για να περασουν τις προδιαγραφες κι εμεις τα αφαιρεσουμε ναι θα εχουμε καλλυτερη αποδοση αλλα περισσότερο θόρυβο!! Αν ομως αφαιρεσουμε π.χ. 4 θα εχουμε περισσότερο θορυβο και
χασιμο δυναμης!!!! Αν αφαιρεσουμε 5..........αστα να πανε!!!! Ακομα η επιλεγμενη απο τον κατασκευαστη διαδρομη των καυσαεριων ΜΕΣΑ στην εξατμιση απο τον
λαιμο μεχρι και μεσα στα τελικα ειναι αυτη που θα δωσει το μαξιμουμ των δυνατοτητων του κινητηρα! αν στην παραπανω αφαιρεση των +3 διαφραγματων βγάλουμε λαθος διαφραγματα παιξαμε και χασαμε!!! Δηλαδη, αν το τελικο εχει 6 διαφραγματα - τα οποια σημειωταιον εχουν αλλου κι αλλου τις διοδους διαφυγης των καυσαεριων το ενα απο το άλλο για δημιουργια
πιεσης και υποπίεσης πραγματα συμαντικοτατα για την αποδοση ενος κινητηρα- εκ των οποιων ο κατασκευαστης εχει προβλεψει οτι για την μειωση του θορυβου ειναι το 1,5,6 κι εμεις αφαιρεσουμε το 2,5,4 παιξαμε και χασαμε!!! Θα νομιζουμε οτι πηραμε γκαζι και το μονο που θα εχουμε παρει θα ειναι ενα νευρο το οποιο δεν μεταφραζεται ουτε σε εργο, ουτε σε επιταχυνση ουτε σε τιποτε!!!!! Τι αραγε κανουν οι κατασκευαστες των αφτερ μαρκετ εξατμισεων? κανεις δεν ξερει!!!! Παντως Βαραντερο με ακραπες αντι για συν ιπποδυναμη παιρνουν μειον στην ιπποδυναμη, χανουν ιππους. Αν πανω στις εξατμισεις, στο συγκεκριμενο μηχανακι, βαλεις και φιλτρο η ιπποδυναμη πεφτει κι αλλο!! Για να το διορθωσει ο ιδιοκτητης αυτο αναγκαζεται και τοποθετει power commander το οποιο
ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ!!!!!! Ετσι μετα απο ολα αυτα και 1500ε το Βαραντερο εβγαλε 4,5 ολοκληρους ιππους παραπανω απο την μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο πριν την τοποθετηση των!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra
για να καταλάβεις διαφορές αξιοσημείωτες θα πρεπει να αλλάξεις όλα αυτά τα μέρη και σε καινούρια μηχανή δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει, ήδη το εργαλείο πηγαίνει όσο πάει από εργοστάσιο και δεν έχεις λόγο να αντισταθμίσεις πτώση απόδοσης λόγω πεσμένου από τα χρόνια και την χρήση κινητήρα
|
Τα οποια κοστιζουν μια περιουσια!!!
πριν την ελευση αυτου του φορουμ με ειχε παρει τηλεφωνο ενας συναδελφος με GS 1150 και μελος του ''αλλου'' φορουμ ρωτωντας με γιατι ενω ακολουθησε την συμβουλη της ''μαμας'' κι εβαλε ακραπα η αποδοση της μοτο ηταν πεσμενη!! Του εξηγησα τα παραπανω, εβγαλε την εξατμιση, η μοτο ξανααπεδωσε τα αναμενομενα και η ακραπα πουληθηκε σε καποιον αλλον!!!!
Τωρα αν με ρωτησετε αν τα διαγραμματα ιπποδυναμης που παρουσιαζουν οι αφτερ μαρκετ εξατμισεις ειναι ψεμματα θα σας απαντησω οτι αρκει μια χειροκινητη ρυθμιση στο δυναμομετρο η οποια αφορα τις τιμες υγρασιας, οξυγονου κ.λ.π. για να παρεις οτι αποτέλεσμα θελεις!!!
Υ.Γ. Ελπιζω το υλικο να ειναι αρκετο για.........ψαξιμο!!!
