Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab
Με 1η και 3000 ανοιξε το γκάζι να αποσυμπιεστούν τα πηρούνια, κλείστο απότομα να συμπιεστούν και ξανανοιξέ το .... αν δεν σου έχει σηκωθεί αρχισε να ψάχνεις για κανα Viagra γιατί το μηχανάκι σου έχει αρρωστήσει.....Το πόδι στο πίσω φρένο γιατί καραδοκεί καπάκι....Ακόμα καλύτερα να το δοκιμάσεις σε ανηφόρα....
Ο καλύτερος τρόπος να κάνεις EDO είναι να αφήσεις το λουκετάκι του δισκόφρενου στην θέση του να κάτσεις όσο πιο μπροστά γίνεται και να ξεκινήσεις με πρώτη και πολύ γκάζι
|
ετσι που λες με ξερογκαζο, σηκωνεται 10 -15 ποντους το πολυ... με συμπλεκταρισμα και 2η ταχυτητα δεν γινεται τπτ, σε ισιωμα...σε ανηφορα σηκωνεται λιγο...Τελος Παντων, θα δουμε ...ισως δεν ειναι για σουζες το μηχανακι αυτο λογω βαρους κ μικρης ιπποδυναμης