Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
φίλε sotaris τα 1150 όπως τα 1100 και τα νεώτερα 1200 έχουν την βίδα αποστράγγισης στην φυσική της θέση ,στο κάτω τμήμα, και δεν χρειάζεται σωληνάκι.
|
Πολυ σωστα! Σε αυτα που δεν εβαλαν ταπα εξαγωγης του ελαιου, ειναι εκεινα που οπως ειπα, ειχαν πιει πολλες μπυρες οι Γερμανοι

οταν το σχεδιαζαν στα χαρτια, που πιστεψαν οτι εφτιαξαν ΤΟ διαφορικο

!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DoctorAbo
Αγαπητέ Νίκο μέτρησες. :sm6:
Συγχαρητήρια για την ιδέα σου. Είναι άψογη και σίγουρη.
Για τους φίλους που σκέπτονται να αλάξουν βαλβολίνες κάθε 5.000 km πρέπει ν ανωρίζουν ότι οι αστοχίες δεν οφείλονται σε καθυστερημένες αλλαγέε βαλβολίνης. Οφείλονται σε άστοχία ρουλεμάν και σπανιότερα σε κακή ρύθμιση της ανοχής λειτουργίας των γραναζιών με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση μέχρι κατάρευσης του συστήματος. Συνεπώς, αν δεν υπάρχει αστοχία νομ΄ζω πως το ιδανικό διάστμα είναι τα 10.000 KM.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ. ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ / ΑΝΗΣΥΧΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΔΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ !!!!!!!!!
|
Ασφαλως Doctor, αυτες ειναι οι αιτιες των προβληματων δυστυχως

!!!