
13-12-2009, 15:36
|
Junior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: ΠΑΓΚΡΑΤΙ
|
|
Απάντηση: ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΜΟΤΟ
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Καλορυζικη και καλοταξιδη η καινουρια σου μπεμπα!!!! :sm5:
Ειχα την ευτυχια να αγορασω τρεις καινουριες μηχανες και να τις στρωσω ευλαβικα και τις τρεις, με τελευταια την BMW R1200GS 08. Ωραια δε μυριζει οταν ειναι καινουρια???
Το στρωσιμο του κινητηρα ειναι το σημαντικοτερο σταδιο (προσωπικη αποψη) για την μετεπειτα ζωη του. Ακουγονται πολλα για την διαδικασια "ροταρισματος" του μοτερ της μηχανης, αλλα το σημαντικοτερο ειναι να οπλιστεις με υπομονη!!!
Προσωπικα μεχρι τα 1000 πρωτα χιλιομετρα (οπου μετα θα κανεις την πρωτη αλλαγη λαδιων) προσπαθουσα να μην ξεπερασω τις 3000-3200 στροφες του κινητηρα, ανοιγοντας προοδευτικα το γκαζι με λεπτοτητα (οπως αρμοζει σε μια κυρια ), χωρις αυτο να σημαινει οτι θα σπας τις ταχυτητες μεχρι τις 3000 στροφες!!!
Δεν χρειαζονται αποτομα κατεβασματα και καλο ειναι να επιλεξεις διαδρομες επαρχιακου οδικου δικτυου. Να αλλαζεις δηλαδη ταχυτητες, να κανεις κατεβασματα , να φρεναρεις προοδευτικα, γενικως μην επιλεξεις την εθνικη οδο, καρφωνοντας 6η στο κιβωτιο πηγαινοντας με 3000 στροφες και 110 χιλιομετρα...
Μετα την πρωτη αλλαγη λαδιων για 500 χιλιομετρα την ανοιγα μεχρι τις 3500-3800 στροφες και μετα τα 1500 χιλιομετρα μεχρι τα 2000 αρχισα σιγα -σιγα να φτανω και να ξεπερναω τις 4000 στροφες.
Μην ξεχνας οτι θελουν ''στρωσιμο'' ολα τα περιφερειακα της μοτοσυκλετας φρενα κλπ.
Δεν ειμαι μηχανικος, ουτε κανω τον εξυπνο σε κατι! Απλα ειναι η προσωπικη μου αποψη και εμπειρια, υστερα απο διεξοδικες συζητησεις με μηχανικους και ειδικους του ειδους!!!
Καλως να χαρεις τη μπεμπα σου!!!!
|
+1990 (gs1200-ktm990)
|