View Single Post
  #18  
Παλιό 14-12-2009, 02:45
Γιώργος Σαββίδης Ο/Η Γιώργος Σαββίδης βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: Πολλές - των φίλων μου ....
Μηνύματα: 72
Προεπιλογή Απάντηση: Δοκιμές αντοχής / ασφάλειας κράνους.

Πριν από όλα να ξεκαθαρίσω ότι η πρόθεση μου είναι μονο η ενημέρωση ..….. και δεν έχω στην ουσία διαφορετική άποψη από τον μέσο μοτοσικλετιστή
Όμως πολλές φορές αυτά που γράφω δείχνουν σαν να έχω άλλη άποψη και αυτό οφείλεται άλλοτε στον διαφορετικό τρόπο που βλέπω το θέμα (έρευνα πληροφοριών) και άλλοτε από την διαφορά γνώσεων που έχω από τον μέσο μοτοσικλετιστή που απέκτησα παρατηρώντας και ερευνώντας το θέμα πολλά χρόνια μέσα από την δουλειά μου , τους αγώνες κ.λ.π

Φίλε Νοτη !
Χαίρομαι που δεν παρεξήγησες το γραπτό μου λογο! επίσης χαίρομαι που γνωρίζω ένα “συνάδελφο δορυφόρο” και την επιβεβαίωση της ευαισθησίας σου και τον χαρακτήρα σου !! μπράβο ρε φίλε !!!

1.Για την πρώτη ενότητα δεν διαφωνώ σε τίποτα , αλλά με την διαφορά γνώσεων που έχω στα κράνη, βλέπω και οικονομικά κράνη που φορούν αυτοί που δεν έχουν να διαθέσουν περισσότερα και είναι καλυμμένοι στις περισσότερες των περιπτώσεων με την χρήση που κάνουν, μαλιστα σε κάποιες συνθήκες είναι και ασφαλέστεροι από πολλούς άλλους που έχουν διαθέσει πολύ περισσότερα ευρώ.

Εξάλλου “συνάδελφε” γνωρίζεις πολύ καλά ότι και το “καλλίτερο” κράνος και ρουχισμός δεν είναι ικανά να μας προστατέψουν σε όλες τις καταστάσεις (πραγματικές συνθήκες και όχι τα τεστ των εργαστηρίων) κάθε τύπος κράνους και υλικών έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, στα τεστ αυτά προσπαθούν να βελτιώσουν με την βοήθεια της ιατρικής επιστήμης την ασφάλεια στις διαφορετικές συνθήκες αλλά πάντα θεωρητικά , μέσα στο κράνος δεν υπάρχει κρανίο με εγκέφαλο για να δουν το αιμάτωμα του εγκεφάλου, την ζημιά του αυχένα, από το υπόλοιπο σώμα την ρήξη σπλήνας ,νεφρού και την ζημία άλλων ζωτικών οργάνων. Όλα τα τεστ είναι θεωρητικά και προσπάθειες βελτίωσης για το καλλίτερο άπλωμα της δύναμης κρούσεις από το σημείο κρούσεις και να μεγιστοποιήσουν την ικανότητα απορρόφησης της υπόλοιπης δύναμης που περνάει στο εσωτερικό του κράνους και να παραμείνουν στο μικρότερο δυνατόν εξωτερικό μέγεθος του κράνους, γιατί το μεγαλύτερο θα έχει μεν μεγαλύτερη ικανότητα απορροφησης , αλλά θα έχει και μεγαλύτερη δύναμη ροπής προς τον αυχένα και σπονδυλική στήλη κ.λ.π

Για την ενημέρωση δεν διαφωνώ και εγώ θα ήθελα να ήταν καλλίτερη , αλλά είμαι ευχαριστημένος σε σύγκριση με άλλες χώρες και θα το αποδείξω στη συνέχεια ότι στην ελλαδιτσα μας είναι καλλίτερα τα πράγματα . ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ . ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (προσπάθειες πίεσης κυριος από τους επαγγελματίες του χώρου στο κράτος) και δεν θα διαφωνήσω με κανέναν ότι είναι προγράμματα από την Ε.Ε και κάποιοι τα τρώνε χοντρά και δίνουν ψίχουλα ενημέρωσης στο λαό . όμως οι μοτοσικλετιστές τους αφήνουν!Αδιαφορώντας ………… και δεν είναι στο πλευρό αυτών που πιέζουν να αλλάξει η κατάσταση. Οι από πάνω βλέπουν την αδιαφορία μας και λένε ας την κάνουμε την αρπαχτεί! θα κόψουμε 4 χοντρά τιμολόγια μαϊμού και θα κλείσουμε τον φάκελο …… Κάπως έτσι δεν γίνεται με όλα τα θέματα ?

2.την δεύτερη θα την δούμε στην συνέχεια μετά την 4.

3. Για την τρίτη ενότητα φοβάμαι ότι θα σε πιάσει και εσένα μελαγχολία και όσους διαβάσουν την συνέχεια για το αγγλικό κράτος. Για την οδηγική συμπεριφορά που εκεί διδάσκονται από μικρή ηλικία. όλοι θα την θέλαμε αλλά ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ TOYΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

4. Για την τέταρτη ενότητα βλέπω στην ουσία συμφωνούμε αν και αυτό είναι το μεγάλο θέμα < παιδεία > δυστυχώς είναι πολύ μεγάλο για να το συζητήσουμε ……
Για όσους δεν κατάλαβαν το “ γράμμα “ η υψωμένη φωνή του προηγούμενου ποστ , δεν είναι το πιστεύω μου αυτό, αν ήταν δεν θα καθόμουν τόσους μήνες να ερευνώ και να γράφω για να ενημερώνω τους μοτοσικλετιστές…. οι φωνές αυτές είναι κάποιες απόψεις μοτοσικλετιστών που ακούω συχνά και εν μέρει τους δικαιολογώ και πιστεύω ότι πρέπει να ακούγονται

Φίλε Νοτη στην ουσία δεν διαφωνώ μαζί σου για κανένα κλαδί του δένδρου …… αυτό που ίσως δεν είναι τόσο κατανοητό πολλές φορές, είναι η κακή επικοινωνία που έχω στον γραπτό λογο , λόγω της μικρής μου σχολικής μόρφωσης και η όχι τόσο καλή χρήση του λόγου …..
Αυτά τα λέω γιατί διαβάζοντας τον φτωχό μου λογο την κακή σύνταξη και τα ορθογραφικά μου λάθη, αρκετοί θα σκεφτούν άλλος ένας αγράμματος ξερολας …….. για να εκτιμηθούν καλλίτερα αυτά που έχω γράψει
Θα θέσω το ερώτημα , είμαι τόσο βλάκας που θα δημοσίευα πληροφορίες που να μην είναι ακριβής και τεκμηριωμένες πάνω στο θέμα κράνος , όταν το επάγγελμα μου είναι σχετικό και θα ήταν μια δυσφήμηση για μένα …………??? Έχοντας υπόψη ότι τα άρθρα αυτά θα διαβαστούν και από ανθρώπους που είναι φυσικομαθηματικοί, χημικοί, μηχανικοί, γιατροί, εφαρμοστές τέτοιον υλικών και άλλοι πολλοί που το επάγγελμα τους έχει κάποια σχέση με το θέμα

Το λινκ που ακολουθεί είναι μια επιβεβαίωση ότι τα άρθρα μου διαβάζονται από ανθρώπους με γνώση πάνω στο θέμα, επίσης αν έχετε ενδιαφέρων και διάθεση στο ίδιο λινκ μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω ποια είναι η ενημέρωση σε άλλες χώρες, όπως την απάτη του Αγγλικού Υπουργείου Συγκοινωνιών με το ινστιτούτο αξιολόγησης SHARP, ναι μεγάλη κουβέντα αλλά η πραγματικότητα είναι αυτή που θα διαβάσετε, και δυστυχώς η απάτη συνήθως είναι μεγαλύτερη στις “αναπτυγμένες“ χώρες ! Γιατί όπως λέει και ο φιλοσοφημένος λαός της μικρής μας Ελλάδας !!! Είναι πολλά τα λεφτά Άρη !!!


http://vstromhellas.forumotion.com/forum-f3/topic-t1184.htm?highlight=%ea%f1%e1%ed%ef%f2+%ef%eb%e1+%ef%f3%e1


Χίλιες φορές πεινασμένος στην μικρή μου Ελλάδα να δουλεύω και να ελπίζω !! Από το να είμαι τυφλό ευγενικό πρόβατο σε άλλη χώρα !


Υς φίλε Νοτη !
Το μόνα που ίσως διαφωνούμε στο τεράστιο θέμα ! Είναι ότι εσύ πιστεύεις ότι το κράτος πρέπει να κάνει ……..ενώ εγώ πιστεύω ότι πρώτα εμείς πρέπει κάτι να κάνουμε
Και το δεύτερο με την οικονομική δυσκολία που έχει ο μοτοσικλετιστής και το θέμα επιδότησης ……… εγώ καθημερινά βλέπω πολλούς (οχι ολους) στο δρόμο με ακριβή μοτο , παπούτσι κάτσε καλά , κινητό SUPER και κράνος μουπες !!! για αυτους αναφερομαι

Last edited by Γιώργος Σαββίδης; 14-12-2009 at 02:54.
Reply With Quote