
15-12-2009, 22:17
|
|
J. Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ANΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
|
|
Απάντηση: ΔΟΚΙΜΗ BMW S 1000 RR!!!!!!!!
Πλαίσιο Αλουμινένιο, τύπου διαμάντι, με βάρος 11,98 κιλά. Ο κινητήρας είναι φερόμενο μέρος του πλαισίου, ενώ οι Βαυαροί επιδίωξαν να έχει το S 1000 RR λεπτή μέση, αλλά και φάρδος στο μέρος που «φωλιάζει» το φίλτρο αέρα, για αυξημένη χωρητικότητα και απόδοση. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι φτιαγμένο από πολύ λεπτό αλουμίνιο, ώστε να μειωθεί το βάρος του και είναι πιο ελαφρύ ακόμα και από πλαστικό.
Αναρτήσεις Το απολύτως μεγαλύτερης διαμέτρου ανάποδο πιρούνι της κατηγορίας, στα 46mm. Ξεχάστε τις πολύπλοκες ρυθμίσεις στα συμβατικά Superbikes. Εδώ, όπως και στο αμορτισέρ πίσω, βρίσκουμε 10 θέσεις ρύθμισης των αποσβέσεων, ξεκάθαρα αριθμημένες! Βάζεις την απόσβεση συμπίεσης και την απόσβεση επαναφοράς στο 3 και η μοτοσικλέτα είναι μαλακή, κατάλληλη για βρόχινες συνθήκες. Βάζεις τις ρυθμίσεις στο 6 και το S 1000 RR μεταμορφώνεται, γίνεται σφιχτό και ακλόνητο στο στεγνό. Το μακρύ ψαλίδι παρέα με το κοντό μεταξόνιο, αποτελούν την πλέον σύγχρονη λύση για τη βέλτιστη συμπεριφορά και τον καλύτερο έλεγχο σε ακραίες σπορ συνθήκες. Το αλουμινένιο ψαλίδι του S 1000 RR ζυγίζει 6,22 κιλά και με το μήκος του μειώνει τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού, βοηθώντας ταυτόχρονα τις δυνάμεις που ασκούνται στον πίσω τροχό να εκτονωθούν ανώδυνα. Αγωνιστικό προσόν, η δυνατότητα ρύθμισης του μεταξονίου, από τα 1.414 χιλιοστά μέχρι και τα 1459,5 χιλιοστά. Τέλος, με έναν έξυπνο τρόπο, απλά ξεβιδώνεις ένα εξάρτημα στο πίσω αμορτισέρ και βιδώνοντάς το ανάποδα, αλλάζεις το ύψος της πίσω ανάρτησης κατά 10mm!
Κινητήρας Και τι δεν έχει αυτός ο κινητήρας, που ζυγίζει μόλις 59,8 κιλά, με τους κυλίνδρους του να έχουν κλίση 32ο προς τα εμπρός, βοηθώντας να χαμηλώσει το κέντρο βάρους. Βαλβίδες τιτανίου και ελαφριά κινούμενα μέρη, στα πρότυπα των κινητήρων της F1. Μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής και τρόμπα βενζίνης μεταβλητής πίεσης (3-5 bar)! Εξάτμιση που βγαίνει κάτω από τον κινητήρα, με ιδιαίτερα μικρό τελικό, και βοηθάει επιπλέον με την τοποθέτησή της στο χαμηλό κέντρο βάρους. Και Ram-Air, αλλά και E-Gas (ride-by-wire σύστημα στο γκάζι), σύστημα μεταβολής του όγκου της εξάτμισης -τύπου EXUP, που ελέγχεται ηλεκτρονικά για να προσφέρει πάντα τη βέλτιστη απόδοση. Μονόδρομο συμπλέκτη, τέσσερις χάρτες ανάφλεξης (Rain, Sport, Race, Slick), Dynamic Traction Control με τη βοήθεια… γυροσκοπίων. Έχουμε κι άλλα. BMS-KP (BMW Engine Management για να μπορεί να δουλεύει άνετα και με απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων), ηλεκτρικά CAN-BUS για μονή καλωδίωση, μικρότερο βάρος και ευκολότερη διάγνωση βλαβών και φυσικά… εδώ υπάρχουν και 193 άλογα!
Τους περασμένους μήνες, οι Γερμανοί ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακοί στις ανακοινώσεις που έκαναν στον Τύπο για τις δυνατότητες του νέου S 1000 RR. Η καμπάνια τους ήταν εκρηκτική. Το σύνθημα τους: «Welcome to planet power»! Και στο τέλος Νοεμβρίου, η BMW μάς φιλοξένησε στην απίθανη νέα πίστα της Πορτογαλίας, κοντά στην πόλη του Portimao, δίνοντάς μας την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι, την πρωτόγνωρη για μοτοσικλέτα παραγωγής δύναμη των 193 αλόγων και τα πιο προηγμένα ηλεκτρονικά υπερ-συστήματα ασφάλειας του κόσμου, χαρίζοντάς μας μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής στη σέλα μιας συγκλονιστικής μοτοσικλέτας. Πιστέψτε το! Η πρώτη μόλις απόπειρα της BMW στην κατασκευή ενός superbike παραγωγής έφερε στον κόσμο ένα πραγματικό διαμάντι που θα καθορίσει από την αρχή τις δυνατότητες, τα όρια και τις επιδόσεις των μοτοσικλετών παραγωγής. Brave new world!
..................
|