Θέμα: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
View Single Post
  #18  
Παλιό 15-12-2009, 22:07
wet & dirty Ο/Η wet & dirty βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: athens
Μoto: R1200GS ADVENTURE & UNIVEGA ALPINA HT-550
Μηνύματα: 2,942
Προεπιλογή Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vtheo Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά ου μπλέξεις είναι το θέμα.Νομίζεται ότι μία φθηνή μοτοσυκλέτα έχει φθηνότερη συντήρηση;

Το χω ξαναγράψει φίλος με Suzuki Bandit 650 μοτό αξίας 6500 ευρώ στα 5,000 χλμ σε επίσημο συνεργείο πλήρωσε για αλλαγή λαδιών 92 ευρώ (42 τα λάδια + 50 η εργασία) ούτε εγώ το πίστευα και μου δείξε την απόδειξη.
Τάκη ο Μιχάλης για το 990 έδωσε 207 ευρώ για αλλαγή μπαταρίας.(Να μου πεις σε μία BMW δίνεις λιγότερα και γενικότερα συγκρίνετε με γνωστούς σας που έχουν μοτό διαφορετικών κατασκευαστών (ακριβότερα ή φθηνότερα) θα δείτε πάνω κάτω όλοι πονεμένοι είναι σ'αυτό το θέμα.


Εγώ ένα έχω να πω μιας και διάβασα κάτι στην αρχή του θέματος που έλεγε για φόβο χρήσης της μοτό μη τυχόν και πάθει κάτι.Αυτό είναι λάθος,χαρείτε τα μηχανάκια σας,μην τα φοβάστε αγοράστηκαν να σας υπηρετούν και όχι να τα υπηρετείτε.Εμένα η GSA μου είναι Mάρτιος του 08 έχω κάνει 47.000 χλμ (Άσφαλτο Ελλάδα - Ευρώπη, χώμα και γενικότερα πηγαίνω μαζί της παντού) στα 40.000 χλμ μου έβγαλε το γνωστό πρόβλημα που παρουσιάζουν τα GS το λεγόμενο press direct και μου άλλαξαν ολόκληρο το σαζμάν,υπήρξε μία ταλαιπωρία λόγω καθυστέρησης παράδοσης του σαζμάν(1 μήνα) διότι η BMW Ελλάς δε στοκάρει(μου την έσπασαν όσο δε παίρνει) αλλά μετά από αυτό συνεχίζω ακάθεκτος να κάνω ταξίδια μαζί της.

Αδερφε για την μπαταρια ρωτησα του επιασε τα οπισθια ο τυπος στα τρικαλα του Μιχαλη(και ελπιζω να θυμασε στο ειχα πει εκει επιτοπου για τον τυπο αλλα τινα κανουμε δεν ειχαμε και επιλογες) !!!!!κανονικα εχεις τρις επιλογες απο 120 ευρω εως 190 και με gel και με υγρα!!!!
Reply With Quote