Απάντηση: Γιατρε θα ζησει το διαφορικο μου???
ο έλεγχος=μέτρηση που έκανες φίλε γίνεται σε κάποια προκαθορισμένα χιλιόμετρα ή μόλις δείς οτι το χρώμα στις βαλβολίνες του διαφορικού αρχίζει να αλλάζει χρώμα και να χεις ρινίσματα;
να υποθέσω πως η ίδια διαδικασία ακολουθείται για όλα τα bmw με άξονα-διαφορικό;
τα μεγάλα ρουλεμάν του διαφορικού που είπες οτι μέτρησες, είναι τα κάτω δύο που πιάνει ο άξονας λίγο πρίν την άρθρωση της φούσκας; για τον έλεγχο τους ξέρω οτι πιάνεις τον τροχό, όταν η μηχανή είναι σε διπλό στάντ και προσπαθείς να δείς αν έχεις τζόγο σε θέση 3 και 9 του ρολογιού.
για μέτρηση δεν ξέρω, αν μπορείς διαφώτισέ με
|