View Single Post
  #24  
Παλιό 17-12-2009, 10:39
george81 Ο/Η george81 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: Δράμα
Μoto: SUZUKI BURGMAN 200
Μηνύματα: 215
Προεπιλογή Απάντηση: Γιατρε θα ζησει το διαφορικο μου???

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
ο έλεγχος=μέτρηση που έκανες φίλε γίνεται σε κάποια προκαθορισμένα χιλιόμετρα ή μόλις δείς οτι το χρώμα στις βαλβολίνες του διαφορικού αρχίζει να αλλάζει χρώμα και να χεις ρινίσματα;

να υποθέσω πως η ίδια διαδικασία ακολουθείται για όλα τα bmw με άξονα-διαφορικό;

τα μεγάλα ρουλεμάν του διαφορικού που είπες οτι μέτρησες, είναι τα κάτω δύο που πιάνει ο άξονας λίγο πρίν την άρθρωση της φούσκας; για τον έλεγχο τους ξέρω οτι πιάνεις τον τροχό, όταν η μηχανή είναι σε διπλό στάντ και προσπαθείς να δείς αν έχεις τζόγο σε θέση 3 και 9 του ρολογιού.
για μέτρηση δεν ξέρω, αν μπορείς διαφώτισέ με


καναμε τον ελεγχο στη μηχανη του φιλου μου του Αγγελου επειδη ετοιμαζεται για ταξιδι στην Αφρικη.
οχι για το διαφορικο του 1200 μονο, για τα προηγουμενα μοντελα ακολουθειται διαφορετικη διαδικασια.
πριν βγαλουμε τη ζαντα μετρησαμε το τζογο των δυο μεγαλων ρουλεμαν που βρισκονται μεσα στο διαφορικο ο οποιος λογω σχεδιασης του συγκεκριμενου διαφορικου (τυποι ρουλεμαν κλπ) ειναι ανεκτος μεχρι την ταξη του 1 χιλιοστου (με τον τροπο που ειπες θεση 3 κ 9 του ρολογιου) συμφωνα παντα με τον κατασκευαστη.
τα ρουλεμαν που αναφερεις εσυ (στην αρθρωση κατω απο τη φουσκα) για να δεις αν εχουν τζογο, κανεις ακριβως το ιδιο με πατημενο ομως το πισω φρενο, ετσι ωστε η πισω δαγκανα η οποια εδραζεται στην πλατη του καβουκιου να σταθεροποιησει το δισκο και συνεπως και την κορωνα, ετσι ωστε οταν θα επιχειρησεις κινηση της ζαντας στις "ωρες" 3-9 η 6-12 να δεις αν υπαρχει τζογος στην εδραση του διαφορικου (τα ρουλεμαν που ανεφερες).καπου ειχα τη διαδικασια για το 1150 θα την ψαξω και θα σου πω ακριβως.
Reply With Quote