πέρα από το πνεύμα της κόντρας μας συμφωνώ
όμως έχω ένα δυο πράγματα να σημειώσω
1) η υπεροχή της Ιαπωνίας στο είδος δεν είναι 40 χρόνια είναι αρκετά λιγότερο
2) και από τα χρόνια υπεροχής, τα πρώτα ήταν ότι η αντιγραφή της ευρώπης ήταν βελτιωμένη - πολύ αργότερα είχαν να πουν κάτι καθαρά δικό τους
3) δεν είμαστε πια στο 70 και στο 80, η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο που πράγματι αν κάποιος "μελετήσει" (εννοώ από τους κολοσσούς) μπορεί να παρουσιάσει εντυπωσιακά πράγματα
4) δεν υπάρχει παρθενογένεση όπως ήταν της Ιαπωνίας όταν άρχισε να φτιάχνει σοβαρές μηχανές (και αυτοκίνητα), αλλά όπως είπες και συ ξύπνημα (το "από λήθαργο" είναι επίσης θέμα συζήτησης - γιατί ΤΕΛΕΙΩΣ εκτός δεν ήταν, απλά δεν έπαιζε το παιχνίδι το συγκεκριμένο)
ως σύνολο το S1000RR είναι ένα τεχνολογικό διαμάντι - ακόμα και αν τα απόλυτα νούμερα δεν σου... αρέσουν (what's not to like - αλλά τέσπα) ...έφτασες μάλιστα να κρίνεις πλαγίως και το αν έχει περιθώρια απόδοσης παραπάνω ίππων αξιόπιστα... δηλ. αμφιβάλλεις; (γιατί εγώ πάλι 0%)
έρχεται να πλασαριστεί δίπλα στα ιστορικά "πρώτα" και μάλιστα με άνεση...
όσο αφορά τα νούμερα...
η Suzuki δίνει 203 κιλά "υγρό" το GSXR1000, δεν ξέρω που βρήκες τα 167... βασικά είδα και εγώ ένα link που λέει για 167 (
http://hellforleathermagazine.com/20...00-191bhp.html) αλλά αν δεν το λέει η ίδια η Suzuki... αναρωτιέμαι
(204 υγρό δίνει η BMW)
επίσης τα δηλωμένα άλογα είναι ίδια (191 GSXR, 193 S1000RR)
τι να σε πω αφεντικό
εγώ παρακατιανή BMW δεν βλέπω