Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
μίλα γιατί όχι - κόσμια όμως
|
Δειξε μου ενα ΜΗ κοσμιο ποστ μου!! κι αν δεν βρεις σου επιστρεφω τον χαρακτηρισμο που μου προσδιδεις!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
η δηλωμένη κατανάλωση στα 90 και στα 120 χαω (πρόσεχε χαω όχι στροφές, άρα με τις "ανεβασμένες") παραμένει όπως βλέπω τα νούμερα στα ίδια, ίσως και λίγο κάτω (νομίζω στα 90 ήταν 4.5 αλλά δεν βρίσκω τώρα τα παλιά νούμερα)
εφόσον και οι δυο μιλάμε θεωρητικά και με βάση τι διαβάζουμε... πες
|
Η ανακοινώμενη καταναλωση δεν μου λεει τιποτε!!! Στο τελευταιο μου βαραντερο με 90κμ μετρησα 4,8 και με 120κμ 5.5 λιτρα ανα 100κμ!!!! οταν άλλοι περνανε κατα πολυ τα νουμερα αυτα και η Χοντα δινει αλλα αντ' άλλων!!!!
Ακομα σημειωνων τα παρακατω:
- Γιατι θεωρειται η προσθηκη δευτερου εκκεντροφορου εξελιξη οταν οι άλλες εταιρειες τους μειωνουν στον εναν?
- Γιατι η αυξηση των στοφων θεωρειται σωστη οταν απο μηχανολογικης αποψης αυτο συμαινει περισσότερες φθορες? και μαλιστα σε κινητηρα διαταξεως τετοιας που δεν ειναι το δυνατο του σημειο να δουλευει ψηλά???
- τι θα πει ''οι στοφές θα είναι λίγο περισσότερες αλλά πιο «ξεκούραστες» αφού η μηχανή θα είναι πιο μακριά από τα όρια της'' αφου μιλαμε για τον ιδιο κινητρα? οι ψηλοτερες στροφες μπηκαν στο νεο μοντελο για να αυξηθη η ιπποδυναμη και οχι για κανεναν αλλο λογο!! Και να εισαι σιγουρος οτι κανεις δεν θα δουλεψει αυτον τον κινητηρα στις υψηλοτερες στροφες του γιατι το μπρμπρμπρρρρρρρ θα ειναι τετοιο που αθ μουδιαζει το σωμα απο ακρη σε ακρη!!!
- τι σχεση εχει το multistrada με το GS? μάλλον καμια!!!!
- το ASC (Αutomatic Stability Control) σε καμια περιπτωση δεν δινει το ''πανω χερι'' σε φαναρακηδες αφου επενεργει στην ευσταθεια του οχηματος οταν αυτη χαθει π.χ. στις στροφες και οχι στην επιταχυνση!! Δεν ειναι TC (traction Control). Αλλα ακομα και το TC (traction Control) στις μοτοσυκλετες παραγωγης - τυπου GS, Varadero κ.λ.π. και οχι Ducati 1198 - οταν επενεργει στον κινητηριο τροχο κανει τετοιο ''κοψιμο'' (σαν να μπαινει κοφτης ενα πραμα) που κι ενα μονοκυλινδρο 600 θα φυγει μπροστά!!!
- ''ηλεκτρονικα ελεγχομενη εξατμιση'', μην σας εξιταρει αυτο διότι δεν ειανι τιποτε αλλο παρα μια βαλβιδα τυπου EXUP που φορουσαν και φορανε τα Γιαμαχα SS και σκοπο εχει την καλυτερη διαχειρηση των καυσαεριων για να μην χανεται ιπποδυναμη στις υψηλες και ΜΟΝΟΝ στροφες όπως συμβαινει με τα κοινα συστηματα εξαγωγης!!!
ΤΕΣΠΑ ολα αυτα θα φανουν στα υπο δημοσιευση τεστ που φυσικα θα ερθουν όπου και θα δημοσιευονται τα διαγραμματα ροπής και ιπποδυναμης!! εκει θα φανουν οι διαφορες αν υπάρχουν και ποσο ειναι αυτες!! Παντως να ξερεις/ξερετε οτι ο δευτερος εκκεντροφορος ΔΕΝ προσδιδει την παραπανω ανακοινουμενη ιπποδυναμη, αυτη προηλθε απο την αυξηση των στροφων ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ!!! Ο δευτερος εκκεντροφορος μπηκε για καλλυτερη διαχειρηση των 4 βαλβιδων όπως ισχυε μεχρι προσφατα αλλα καινουριες τεχνολογιες ηρθαν και αυτο δεν ειναι πλεον απαραιτητο αφου και με εναν κανεις ακριβως την ιδια δουλεια! Συμφωνα με τα καινουρια ο δευτερος εκκεντροφορος μονον βαρος κι ενα επιπλεον κινουμενο μερος προσθετει με οτι αυτο συνεπαγεται π.χ. αδρανεια περιστροφης=χασιμο δυναμης!!!
Tο παραπανω δεν εχει σκοπο να θιξει την υποληψη της νεας GS, απλα αναλυει καποια θεματα απο τεχνολογικης αποψης ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με τα υπαρχοντα στοιχεια σημερα 18/12/09 οπως αυτα παραθετονται απο τον συναδελφο NLS!!