Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DoctorAbo
.................................................
Και κάτι ακόμα ..... το γεγονός ότι στα Honda καίγονται οι ανορθωτές είναι τόσο αναμενόμενο ώστε κανείς δεν ενοχλείται από αυτό. Το γεγονός ότι οι Africa μέναν από 2 και μόνο λόγους (αντλία βενζίνης / ανορθωτής) επίσης δεν αποτέλεσε πρόβλημα ή αναστολή για την επιλογή της.
................................................................................... .
|
Σε ολα θα συμφωνησω αλλα θα σταθω σε αυτα τα δυό!!! Ξερω, παλι θα με αποκαλεσετε Χοντακια, πορωμενο κι αλλα ομορφα αλλα θεωρω υποχρεωση μου να τα πω μονον και μονον για να εξηγησω μηχανολογικα ΓΙΑΤΙ καιγονται οι ανορθωτες των Βαραντερο και οι αντλιες βενζινης, στα καρμπυρατερατα και μονον, Βαραντερο και αφρικα τουιν αν και το εχω ξαναπει!!!
Ειναι διαφορετικο να χαλαει κατι στα 50000-70000 οχι απο κακη κατασκευη αλλα γιατι μηχανικα ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ ΖΩΗΣ!!
Οι τρόμπες βενζινης, ΟΛΕΣ οι τρομπες βενζινης οποιουδηποτε κινητηρα με καρμπυρατερ ειναι ηλεκτρο
μηχανικες!! και ως εκ τουτου οπως και οτιδηποτε μηχανικο μετα απο καιρο παραδιδει πνευμα!! δηλαδη, με την βοηθεια του ρευματος ενα εμβολακι ανεβοκατεβαινει (το μηχανικο μερος ειναι αυτο) και δημιουργει αναροφηση απο την μια και εκτοξευση της βενζινης απο την αλλη ωστε να γεμισουν τα ποτηρακια των καρμπυρατερ για να τροφοδοτηθει ο κινητηρας!! Αυτες οι τρομπες ειναι και ηταν κοινες για μοτοσυκλετες κι αυτοκινητα!! Ετσι όπως στο Golf της VW, της Μερσεντες, της Τογιοτα και ΟΛΩΝ των εταιρειων οι τρομπες αυτες παρεδιδαν πνευμα μετα απο τα παραπανω κμ που αναφερω και στα Βαραντερο, Αφρικα, Τρανσαλπ κ.λ.π.!! Δεν μπορεις να κατηγορησεις, για μια τετοια βλαβη, την οποιαδηποτε εταιρεια που φοραει αυτες τις τρομπες διοτι απλα δεν υπαρχουν αλλες!!!!
Πάμε στους ανορθωτες, η Χοντα για καποιον ανοητο λογο στα τρανσαλπ, Αφρικα, Βαραντερο αλλα και άλλα μοντελα της τοποθετουσε τους ανορθωτες σε καλυμενο σημειο όπου και δεν αεριζοταν! π.χ. κατω απο την σελα!!! (ελεος δηλαδη). Δεδομενου οτι η δουλεια του ανορθωτη ειναι το ρευμα των Χ βολτ απο το αλτερνειτορ να το κανει 10Χ βολτ για να φορτωνει μπαταρια με 15-16 βολτ κι απο εκει να μοιραζεται το περισσευουμενο ρευμα σε φωτα, κ.λ.πες καταναλωσεις η θερμοκρασια του φτανει σε επικυνδυνα νουμερα!! αν πιασεις ενα ανορθωτη τοποθετημενο σε κλειστο μη αεριζομενο μερος......το εγκαυμα το εχεις σιγουρο!!!
Τα βαραντερο που διεθεταν και διαθετουν ABS
ΔΕΝ ειχαν/εχουν τετοιο προβλημα!! γιατι? διότι οι ανορθωτες τους ειναι τοποθετημενοι σε μερος που βρεχονται(!!) απο την βροχη αρα κρυωνουν και ψυχονται επαρκως απο τον αερα (οταν δεν βρεχει)....στην κατω αποληξη του πισω φτερου-ελασπωτηρα!!!!!
οταν ομως διαβαζεις για φλαντζες καπακιου κεφαλης να τρεχουν λαδια στα 1000, 2000, 8000 κ.λ.π. κμ (GS 800) ειναι λαθος του κατασκευαστη της μοτο! Aν το ιδιο συνεβαινε στις 60000 π.χ. ΔΕΝ θα κατηγορουνταν καμια εταιρεια!!!
Οταν η πισω τσιμουχα του διαφορικου σταζει λαδια στα 10000κμ και λιγοτερο ειναι κακης ποιοτητος τσιμουχα και φταιει ο κατασκευαστης της τσιμουχας εν πρωτοις αλλα και ο κατασκευαστης της μοτοσυκλετας που δεν φροντισε με τα πρωτα 100 περιστατικα να αλλαξει ειτε τις προδιαγραφες αυτης ειτε τον προμηθευτη!!!
Οταν το συστημα ΙΜΜΟ του βαραντερο απο το πρωτο μη made in Japan μοντελο (β' εξαμηνο 2002, πλαισια που αρχιζουν με VTMS...) ΚΑΙ μεχρι σημερα (7 χρόνια παρακαλω) βγαζει προβλημα στα 7 απο τα 10 τεμαχια μοτοσυκλετων και δεν το αλλαζεις / βελτιωνεις κα Χοντα και εξακολουθεις να το διαθετεις φταις και παραφταις και εισαι υπόλογη στους πελατες σου!!!! Ξερεις τι ειναι να εισαι με 150κμ σε ανοικτη ομορφη καμπη με τους μαρσπιεδες κατω και να σβησει ο κινητηρας???? Το εχω παθει και δεν σου λεω πως ειμαι ακομα ζωντανος και γραφω σε αυτο το φορουμ!!!
Αυτα τα ολιγα φιλε απο τα παλια!!!!!