View Single Post
  #3  
Παλιό 24-12-2009, 11:20
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕ F650 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Εμφάνιση μηνυμάτων
...
Αν υποθέσουμε ότι η μηχανή είχε ταχύτητα 30-40 χλμ και 270 κιλά
βάρος μηχανής και αναβάτη η δύναμη της πρόσκρουσης πρέπει να
ήταν από 810 Kgr μέχρι 1080 kgr (Bάρος x ταχύτητα)...

....
Ok αλλά αυτό είναι η "ορμή" (μάζα Χ ταχύτητα, kgr X km/h ή καλύτερα kgr X m/s)...

Η "δύναμη" πάλι έχει να κάνει με το κλάσμα του χρόνου που η συγκεκριμένη ορμή μεταβάλλεται, δηλ. δύναμη=ορμή/χρόνο. Η ταχύτητα της F650 θα πρέπει μέσα σε κλάσμα δευτερολέπτου να μηδενίστικε, οπότε αυτό ανεβάζει πάρα πολύ τελικά τη "δύναμη".

Αν βάλουμε τα νούμερα στο συγκεκριμένο παράδειγμα (όποιος έχει όρεξη!) είναι σίγουρος ότι η "δύναμη" που τράβηξαν τα καλάμια της F650 είναι αρκετοί τόνοι...

Αν έχετε και παραπάνω όρεξη, κάντε το παράδειγμα με ένα κουτάκι αναψυκτικού στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου, να δείτε ότι σε τρακάρισμα με 50χλμ/ω, φτάνει στο παρμπρίζ με δύναμη ενός τόνου περίπου. Ή το σώμα της μάνας με 30χλμ να δείτε με πόσους τόνους πέφτει πάνω στο κορμάκι του μωρού που κρατάει στην αγκαλιά της.
Reply With Quote