View Single Post
  #3  
Παλιό 30-12-2009, 09:08
Alfa7 Ο/Η Alfa7 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ - ΚΡΗΤΗ
Μoto: BMW R? - DRZ Motard-YP400
Μηνύματα: 643
Προεπιλογή Απάντηση: πλαινο σταντ.....και παρκαρισμα

Στους παλαιότερους Boxer, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών στους κυλίνδρους, όταν η μοτό ήταν στο πλαινό σταντ με τα λάδια ζεστά και για ορισμένες μάρκες λαδιών (πχ Aral) περνούσε λάδι στο θάλαμο καύσης, με αποτέλεσμα όταν εκιννούσε έβγαζε τουλούπες (όπως προείπε πολύ ωραία ο φιλος μας) καπνού και σε βάθος χρόνου έβλεπες και κάποια κατανάλωση λαδιού.
Όμως (υπάρχει πάντα όμως) η μαμα BMW το γνώριζε αυτό το πρόβλημα και μάλιστα το έκανε εν γνώση της. Για τους γνώστες μεγάλα περιθώρια ανοχών σημαίνει διάρκεια ζωής του κινητήρα, εις βάρος των επίδόσεων βέβαια (εξού και 50 άλογα τα 800άρια εποχής). Βέβαια τα κύλινδρα των BMW ανεκαθεν ήταν επίστρωσης Nicasil όταν άλλες εταιρίες χρησιμοποιούσαν μεθόδους σκλήρηνσης όπως η ενανθράκωση.
Στο δια ταύτα. Tα νεότερα μοντέλα, αρχής γενομένης από τους R1100, οι ανοχές μειώθηκαν θεαματικά (με ανάλογη αύξηση επιδόσεων) με το 11GS να εμφανίζει το 'πρόβλημα' σε μικρότερη κλίμακα (μάλιστα διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό με τη χρήση άλλης μάρκας λαδιού, πχ Valvoline), έως το 12GS που είναι αμελητέο.
Αυτά από προσωπικές εμπειρίες μιας και κατα καιρούς είχα όλη τη γκάμα των GS (με πρώτο το G/S ).
Μη αγχωνεσαι με τέτοια πράγματα η μαμα έχει φροντίσει δεόντος ,το έχει αποδείξει άλλωστε (η ΒMW το πατέρα μου - R68/'62 - κυκλοφορεί ακόμα με δόξα και τιμή).
Reply With Quote