
30-12-2009, 12:17
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: Κατακόκκινη...
|
|
Απάντηση: Ομαδική αγορά ελαστικών !
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac
...και εγω με δεικτη Η ελαστικα τοποθετω στο GS,μετα απο συμβουλη των ειδικων.η μαμα προτεινει με δεικτη V,αλλα για διαφορετικα οδοστρωματα και οχι για ελλαδα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα εχεις προβλημα.
|
Ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις, σε εμένα κάποιοι άλλοι "ειδικοί" που δεν ασχολούνται με την ασφάλεια των δρόμων αλλά με την ασφάλεια πτήσεων, μου ανέλυσαν γιατί είναι καλύτερα στην συγκεκριμένη μηχανή, -που προτείνει και η μαμά την γόμα V-, αυτή είναι πιο απαραίτητη για τους ελληνικούς δρόμους....
Η πρόσφυση π.χ. στην Αττική Οδό, που θεωρείται ο πιο "καλός" δρόμος σε θέματα δείκτη πρόσφυσης ασφαλτοτάπητα, μπορεί να αποδειχθεί συνεργάσιμος με ελαστικά Η, σε μηχανές που ο κατασκευαστής δεν τα εφοδιάζει με ανάλογου τύπου γόμα...π.χ. GS 1200!
Ξεκαθαρίζω το τοπίο και αναφέρω ότι δεν τίθεται ζήτημα "ταχύτητας" 210 ή 240 χλμ/ώρα...
Απλά η GS 1200, καθώς και άλλες ανάλογου βάρους, όγκου, δύναμης, ροπής κλπ μηχανές δεν μπορούν να συνεργαστούν άμεσα και σε επιτρεπτό επίπεδο, βάσει των μετρήσεων των κατασκευαστών, με πιο "μαλακά" ελαστικά"....π.χ. δείκτη Η!
Στους ελληνικούς δρόμους λοιπόν και καθ'όσον η πρόσφυση είναι ελάχιστη έως και μηδαμινή σε κάποιους άλλους σε σχέση και με την Αττική Οδό που προανέφερα...τα ελαστικά με δείκτη V "κρατάνε" καλύτερα!!!
Συμπερασματικά εμένα το "κράτημα" με απασχολεί και όχι τόσο αν ένα ελαστικό με δείκτη H, το τερματίσω ή περάσω τον δείκτη ταχύτητας του, τι συμπεριφορά θα έχει....
Αυτό το αναφέρω γιατί ακόμα και τα ελαστικά με δείκτη H, για να φθάσουν σε σημείο θεαματικού προβλήματος, θα πρέπει πρακτικά να δουλεύουν εκτός ορίων για πάρα πολύ ώρα συνεχόμενα, να αναπτύξουν θερμοκρασίες πέραν και των πιο τραγικών μετρήσεων του κατασκευαστή, για να φθάσουμε στο σημείο να γίνει ζελές "φράουλα" και να ξεκολλήσει ή να φύγει πάνω από την ζάντα, πράγμα όλιγον τι δύσκολο...
Συνεπώς, αυτός που κάνει επιλογή ελαστικού με δείκτη Η επειδή δήθεν δεν τρέχει και δεν χρειάζεται με δείκτη V, έχει κατά την άποψή μου, μέγα λάθος και ρισκάρει την ασφάλειά του!!!
Και για να μην παρεξηγηθώ αναφέρομαι για οδηγούς και κατόχους μηχανών που κατασκευαστικά τους προτείνεται συγκεκριμένων προδιαγραφών ελαστικό.
Δεν μπαίνω βέβαια στην διαδικασία να κρίνω τους "ειδικούς" αφού οι λόγοι ή τα κίνητρά τους μπορούν να είναι πιο ουσιαστικά από την ασφάλεια του πελάτη τους (πράγμα για το οποίο μόνο η κατασκευάστρια εταιρεία ασχολείται, ίσως και αυτή για τους δικούς της λόγους...) αφού στην ουσία δεν φέρουν και καμία ευθύνη για την επιλογή σας, γιατί απλά προτείνουν...ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ!!!Απλά είναι πολύ πειστικοί...
Και βέβαια το πιο ισχυρό κίνητρο είναι η πώληση γιατί αλλιώς ακούγεται το "210 €" και αλλιώς το "280 ή 300 €"...
|