
31-12-2009, 15:04
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Ομαδική αγορά ελαστικών !
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από epimelitisf
Ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις, σε εμένα κάποιοι άλλοι "ειδικοί" που δεν ασχολούνται με την ασφάλεια των δρόμων αλλά με την ασφάλεια πτήσεων, μου ανέλυσαν γιατί είναι καλύτερα στην συγκεκριμένη μηχανή, -που προτείνει και η μαμά την γόμα V-, αυτή είναι πιο απαραίτητη για τους ελληνικούς δρόμους....
Η πρόσφυση π.χ. στην Αττική Οδό, που θεωρείται ο πιο "καλός" δρόμος σε θέματα δείκτη πρόσφυσης ασφαλτοτάπητα, μπορεί να αποδειχθεί συνεργάσιμος με ελαστικά Η, σε μηχανές που ο κατασκευαστής δεν τα εφοδιάζει με ανάλογου τύπου γόμα...π.χ. GS 1200!
|
Το ενα ερχεται σε αντιθεση με το άλλο σε αυτες τις δυο παραγραφους!!! Θεωρεις οτι τα ελαστικα τυπου ''Η" ειναι καλλυτερα για την Αττικη Οδο με το γερμανικου τυπου οδοστρωμα ενω τα τυπου ''V'' σωστοτερα για την Ελληνικη ασφαλτο υπονωοντας την κακη Ελληνικη ασφαλτο!! Ομως...... στην Γερμανια η ασφαλτος ειναι........Γερμανικη και οι GS που κυκλοφορουν εκει απο το εργοστασιο εχουν τυπου ''V" ελαστικα!!!!!!
Σημ. Τι δουλεια εχουν οι μηχανικοι αεροσκαφων με τα ελαστικα και τους τυπους τους? Αλλα τα ελαστικα του αεροπλανου κι αλλα - μα τελειως άλλα - των κοινων οχηματων!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από epimelitisf
Ξεκαθαρίζω το τοπίο και αναφέρω ότι δεν τίθεται ζήτημα "ταχύτητας" 210 ή 240 χλμ/ώρα...
|
Φανταζομαι οτι το λες θεωρητικα και σαν σχημα λογου γιατι πρακτικα υπαρχει θεμα και μαλιστα μεγάλο!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από epimelitisf
Απλά η GS 1200, καθώς και άλλες ανάλογου βάρους, όγκου, δύναμης, ροπής κλπ μηχανές δεν μπορούν να συνεργαστούν άμεσα και σε επιτρεπτό επίπεδο, βάσει των μετρήσεων των κατασκευαστών, με πιο "μαλακά" ελαστικά"....π.χ. δείκτη Η!
|
Αν και το ''μαλακά'' το βαζεις μεσα σε εισαγωγικά ειναι ευκολα παρεξηγησιμο διοτι οι δεικτες ταχυτητας των ελαστικων ουδεμια σχεση εχουν με το αν το ελαστικο ειναι μαλακο η σκληρό!!!!! Ενα ΕΧΡ τυπου "V" ειναι ακριβως το ιδιο ελαστικο σε μαλακοτητα με ενα ΕΧΡ τυπου ''Η'' και τουμπαλιν!!! Ο δείκτης ταχύτητας ελαστικών δείχνει την μέγιστη ταχύτητα οχήματος στην οποία τα ελαστικά αναμένεται να λειτουργήσουν σωστά. Η διαφορα των ελαστικων κατασκευαστικα ως προς τις διαφορες στους δεικτες ταχυτητας ειναι η ποσοτητα πυριτίου που περιεχουν και καουτσουκ τα οποια μεταβαλουν την αντοχη τους γαι τις ταχυτητες για τις οποιες σχεδιαστηκαν να αντεχουν και εφοσον αυτες ερχονται για μεγάλο χρονικο διαστημα!! Με αλλα λογια, ενα ελαστικο ''Η'' (περισσοτερο καουτσουκ λιγοτερο πυριτιο απο ενα ‘’V’’) θα αντεξη τις ταχυτητες των 240κμ του "V" κι ενα ‘’V’’ θα αντεξει τα 270κμ ενος ‘’W’’ (περισσοτερο πυριτιο λιγοτερο καουτσουκ απο ενα ‘‘’V’’’) αν και εφοσον τα υπερβαλοντα του σχεδιασμου τους μαξιμουμ κμ δεν συμβουν για πανω απο ενα χρονικο οριο της ταξεως του λεπτου!!! Αυτη η αντοχη στο παραπανω του σχεδιασμου λεγεται ‘’διαστασιολογηση ασφαλειας’’
Μετα απο αυτον τον συντελεστη του ‘’κατι παραπανω’’, το καουτσουκ του ‘’Η’’ στα 240κμ λογω υπερβαλλοντος θερμοκρασιας πολυμεριζεται και αρχιζει και λειωνει με αποτέλεσμα και να ξεκολλησει απο το πελμα σε καποιες περιπτωσεις!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από epimelitisf
Στους ελληνικούς δρόμους λοιπόν και καθ'όσον η πρόσφυση είναι ελάχιστη έως και μηδαμινή σε κάποιους άλλους σε σχέση και με την Αττική Οδό που προανέφερα...τα ελαστικά με δείκτη V "κρατάνε" καλύτερα!!!
|
Τεραστιο λαθος!!!!! Και συγχωρεσε με!!!!!!
Τα ελαστικα ‘’V” λογω περισσότερου πυριτιου απο τα ‘’Η’’ θελουν περισσότερο χρονο να ζεσταθουν (θερμοκρασια καλης- αριστης λειτουργιας) εκ των πραγματων, και μια ελληνικη γυαλισμενη ασφαλτος ΔΕΝ βοηθαει!! Αντιθετως επιδεινωνει!!!!!!!!! Ενα ελαστικο ‘’Η’’ θα ζεσταθει γρηγοροτερα στις ιδιες συνθηκες!! Αυτος ειναι και ο, ενας απο τους πολλους, λογος που τα 1000αρια στρηταδικα (με ζεστα λαστιχα) σε τετοιους δρόμους με 5η σπιναρουν ενω στην Αττικη Οδο και με πρωτη ειναι δυσκολο!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από epimelitisf
Συμπερασματικά εμένα το "κράτημα" με απασχολεί και όχι τόσο αν ένα ελαστικό με δείκτη H, το τερματίσω ή περάσω τον δείκτη ταχύτητας του, τι συμπεριφορά θα έχει....
|
Το κρατημα ειναι παντελως ασχετο με τον δεικτη ταχυτητας του ελαστικου σε διαφορες ‘’Η’’ με ‘’V’’, αν μου ελεγες δειτη ‘’Q (160κμ)’’ με ‘’Η’’ ¨η ‘’V’’ ναι τοτε θα υπηρχε προβλημα!!! Αλλα μονον σε ταχυτητες κοντα στα 200κμ!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από epimelitisf
Αυτό το αναφέρω γιατί ακόμα και τα ελαστικά με δείκτη H, για να φθάσουν σε σημείο θεαματικού προβλήματος, θα πρέπει πρακτικά να δουλεύουν εκτός ορίων για πάρα πολύ ώρα συνεχόμενα, να αναπτύξουν θερμοκρασίες πέραν και των πιο τραγικών μετρήσεων του κατασκευαστή, για να φθάσουμε στο σημείο να γίνει ζελές "φράουλα" και να ξεκολλήσει ή να φύγει πάνω από την ζάντα, πράγμα όλιγον τι δύσκολο... ....
|
Σωστο αυτο σαν παρατηρηση, ωστοσο δεν καταλαβα που κολλαει στην παραπανω δικια σου παραγραφο, αν θες μου εξηγεις!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από epimelitisf
Συνεπώς, αυτός που κάνει επιλογή ελαστικού με δείκτη Η επειδή δήθεν δεν τρέχει και δεν χρειάζεται με δείκτη V, έχει κατά την άποψή μου, μέγα λάθος και ρισκάρει την ασφάλειά του!!!
|
Ο δεικτης ταχυτητας του ελαστικου επιλεγεται ΠΑΝΤΑ απο τον κατασκευαστη του οχηματος και οχι απο τον ιδιοκτητη του!! Αν ο κατασκευαστης συνιστα ‘’Η’’ θα βαλουμε ‘’Η’’, αν λεει ZR θα βαλουμε αυτο που λεει!!! Διοτι αυτα τα μονα ¨η διπλα γραμματα υποδυλωνουν τους δεικτες ταχυτητας μεν αλλα ο κατασκευαστης εχει υπολογισει και το βαρος της μοτοσυκλετας, την γεωμετρια της, την γωνια καστερ και το ιχνος κ.λ.π., κ.λ.π.!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από epimelitisf
Και βέβαια το πιο ισχυρό κίνητρο είναι η πώληση γιατί αλλιώς ακούγεται το "210 €" και αλλιώς το "280 ή 300 €"...
|
Σωστότατος!!!!!
|