View Single Post
  #6  
Παλιό 03-01-2010, 21:54
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Γίνεται reset στο "LAMPR"?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από riko46 Εμφάνιση μηνυμάτων
Από δικιά μου εμπειρία στο μπροστινό λαμπάκι που το αντικατέστησα με αντίστοιχο led ο τεχνικός έβαλε μια αντίσταση ανάμεσα και όλα καλά,
τώρα το γιατί και πως το αφήνω στους τεχνικούς εγώ την δουλειά μου την έκανα

.....................
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδή η καμένη λάμπα αναγνωρίζεται απ' το canbus, με την διαφορά της ωμικής αντίστασης,

συμπληρώνεις μια μικρή αντίσταση,(όχι πυκνωτή)

κ είσαι ΟΚ ....

Το ίδιο συμβαίνει κ με ορισμένους τύπους xenon,

αλλά κι εκεί, με μια αντίσταση,

όλα επανέρχονται στην φυσιολογική τους κατάσταση ...(ως προς το canbus τουλάχιστον ....)
.
Μμμ... αυτό είχα σκεφτεί αρχικά να κάνω, τοποθετώντας παράλληλα μία αντίσταση που να καταναλώνει την ίδια ισχύ με τις λάμπες πυρακτώσεως και έτσι να "ξεγελιέται" το κομπιούτερ, αλλά βέβαια δεν γλυτώνουμε την κατανάλωση των 5W+21W έτσι, ούτε την επιπλέον θερμότητα!

Σκεφτόμουν μήπως υπήρχε κάποιο τρικ με τα διακοπτάκια, σαν κι αυτό που σβήνει τον προβολέα!

Άρα σύμφωνα με τον πασίγνωστο (?) νόμο του Ohm, η αντίσταση ισούται με το πηλίκο του τετραγώνου της τάσης προς την ισχύ, για το φως της πορείας έχουμε 12V**2/5W=28Ω αντίσταση και για το φως του φρένου 12V**2/21W= 7Ω αντίσταση. Επειδή όμως τo 1W της πορείας και τα 2W του φρένου τα "τραβάνε" ήδη τα Leds, καλό θα είναι τις ισχύες αυτές να τις αφαιρέσουμε από τις παραπάνω. Με τις ανοχές που έχουν οι αντιστάσεις του εμπορίου, σιγά μην το κάνω και αυτό!

Με βάζετε και ψάχνω τώρα, οπότε εδώ βρίσκουμε και τα χρωματάκια που θα έχουν οι αντιστάσεις. Θα πρέπει να είναι "βαττικές" όμως που λέγαμε κάποτε και όχι οι απλές που φαίνονται στις φώτο!

Thanks!



Reply With Quote