Θέμα: super tenere 2010
View Single Post
  #3  
Παλιό 06-01-2010, 12:17
ekatontarxos Ο/Η ekatontarxos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
25/4/65 - 5/7/09
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Στην μνήμη μας για πάντα !
Μoto: GS1200ADV
Μηνύματα: 157
Προεπιλογή Απάντηση: super tenere 2010

Για να απαντήσω στον Georgep αφού βάλθηκε να απαξιώσει ολες τίς παρατηρήσεις μου...
Στα απλά,εξατμίσεις,βαλανε καλυμμα για να μην παθεις έγκαυμα αν τις ακουμπήσεις,όμως οποισδηποτε μπορει να δει ότι είναι υπερβολικα κοντα στους μηρους,απλως δεν τους βολευε σχεδιαστικά επειδη είναι στενη η ουρά.Φαινεται δεν εχεις ταξιδεψει ή δεν ε'ίσσαι παθών,με πλαινες μπαγκαζιερες για να μαθεις ότι οτιδήποτε αλλοιώνεται (υγρα,φαρμακα,φιλμ κλπ ΔΕΝ το βαζουμε στη μπαγκαζιερα της εξατμισης).
Δεικτης βενζίνης Οχι δα...που θα μας βγαλεις χρηστικοτερο το λαμπακι από το δείκτη!!!Οσον αφορά τα GS,και στο 1100 και στό 1200 ξέρω με απόλυτη ακρίβεια πόση βενζίνη έχω,δεν καταλαβαίνω τα περί αναξιοπιστίας,εκτος και αν μπερδευονται οι αναβατες και από τό τριπ κομπιουτερ που λαμβανει υπόψιν και αλλους παραγοντες,στροφές κλπ
Οσον αφορά τα τεχνικά απλώς θεωρω ότι πλατιαζεις και δεν πιανεις το νοημα των λογων μου,φυσικα και η BMW θα χρησιμοποιησει την πεπατημένη των Ιαπώνων λυση αλυσίδας για μετάδοση,ο άξονας έχει απώλειες και αποδεδειγμένα δεν αντεχει ουτε σε αγρια κατεβάσματα,ούτε σε στροφες πάνω από τις 8000 και όταν πάς για προτάθλημα δεν ρισκάρεις ...Ολοι περιμένουν ένα σοβαρο αγωνιστικο προσωπο από μια BMW...
Οσον αφορά τα υπόλοιπα ,θα δουλέψουν όπως λένε τα χαρτιά,κρατώντας τό κόστος κάτω από τα 10000€ ?Πολύ αμφιβάλω...
10 χρόνια ή Honda δεν φιλοτιμήθηκε να αλλαξει την πλαστική αγορά του transalp,το δεικτη βενζινης του var. (ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΑΓΟΡΑ,Η BMW εφτασε στο σημειο να αλλαξει τους διακοπτες των flash,κακώς κατ΄εμέ).
Αν οδηγήσεις χωρις προκαταλήψεις transalp,klp500,tenere,vstrom κλπ 10ετιας και σημερινα θα δεις πραγματικες μηδαμινες διαφορες στην συμπεριφορα τους,ΝΑΙ μπηκε ψεκασμος αλλα ή πληροφόρηση από τον αναβάτη παραμένει ασαφης και δημιουργει ανασφάλειες στην οδήγηση.
Τέλος προκαλώ οποιονδήποτε εδω μέσα να πάρει να οδηγήσει πχ στην Ευβοια (κλειστες γρήγορες στροφές /αλλαγης κατευθυνσης μαζας ) GS 1100-TIGER-TENERE και GS1200-VARADERO-VSTROM1000 και να κρίνει μόνος του ποιά είναι φτιαγμένη με σεβασμο στον καταναλωτή και προσοχή στην οδηγική ασφάλεια.
Οχι τίποτα άλλο γιατί τά "έγκριτα περιοδικά" θαβανε τα GS και βάζανε τουλάχιστον ισόβαθμα τά άλλα.
Ακόμα έχω άρθρο του Moto που τους ενοχλούσε ό "απότομος" ψεκασμος τους GS (οταν τα άλλα είχανε ακόμα καρμπυρατερ,αναγκαστήκαν αργότερα λόγω ΕΟΚ και ελέω ψεκασμου νά βάλουν και αυτοί,και τότε σταματησαν οί ψευτομπηχτές).
Τό δε Τελελέβερ πού είναι 20 χρόνια μπροστά πάντα τούς ξύνιζε για την "τραχιά"
λειτουργία του καί κάνανε γαργάρα το γεγονός ότι ή μπροστινή ρόδα δεν έχανε την επαφή με το δρόμο (το αναφέρανε πολύ πολύ αργότερα).
Ομοίως καί για τό απίστευτο duollever...
Μια προσωπική παρατήρηση χωρίς διαθεση να σε μειώσω,αλοίμονο,στό βαραντερο έστω με ABS τολμάς σε οποιοδήποτε οδόστρωμα να καρυδώσεις τά φρένα,η θα αφησεις ενα περιθώριο στις αναρτήσεις για να "διορθώσουν" ?
Ποτε απασχόλησε to GS? Kαί πολύ περισσότερο τά 1200 ?
Αυτά.
Βέβαια ή άριστη ασφαλής οδηγική συμπεριφορά έχει τό κόστος της,αλλα μην ξεχνάς ότι ο μέσος αναβάτης πρίν 20 χρόνια απαρνιώταν τα δίτροχα στα 30 ενω τώρα ο πήχης έχει ανεβει πολύ ψηλότερα,η BMW και οι Ιταλοί είναι οί μόνοι που τό κατάλαβαν,οτι ο 40ρης πού οδηγεί το αυτοκίνητο τών 25000 ευρώ μέ τήν ασφάλεια τού ABS,ESP,ηλεκτρονικών ρυθμίσεων αναρτήσεων ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ γι' αυτό και ανεβηκαν κάθετα οι πωλήσεις στά BMW,η μεγάλη γκαμα του γιαπωνέζικου συρφετου βρίσκεται ακόμα στην εποχή του GPZ και του kATANA...

Last edited by ekatontarxos; 06-01-2010 at 12:29.
Reply With Quote