Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Αβε εκατόνταρχε! Καλή χρόνια
Πολύ σωστά όσα γράφεις ,θα συμπληρώσω :
1)Δεν έχει κανένα πρόβλημα αντοχής η μετάδοση με άξονα ,ούτε στα κατεβάσματα ούτε στις υψηλές στροφές. Απόδειξη η συμμετοχή σε αγώνες από την δεκαετία του 20 μέχρι σήμερα με μοντέλα σειράς R (R-1100S-1200S HP-2 ) και K1200R-1300R. Τα Κ ξεπερνούν άνετα τις 10.000 στροφές. Η αλυσίδα (που βέβαια δεν είναι γιαπωνέζικη εφεύρεση) έχει πλεονέκτημα σε ορισμένους τύπους αγώνων, κυρίως λόγο βάρους.(
Ευκολία αλλαγής, ρύθμισης…)
|
Προβλημα αντοχης υπαρχει και παραυπάρχει!!!! Γιαυτο και τα μεν πρωτα (R-1100S-1200S HP-2 ) ελαβαν μερος μονο σε τοπικους Γερμανικους αγωνες (boxerCup) και τα δευτερα (K1200R-1300R) σε αναλογους οαγωνες ονοματι ''power cup''!! Δηλαδη...τιποτε το σπουδαιο, απο τα οποια μαλιστα αποσυρθηκε πριν καν κλεισουν μια σεζόν!!!
Η αλυσιδα εκτος απο το λιγοτερο βαρος, προσφερει και λιγοτερο αναρτωμενο βαρος, κι εχει πολυ λιγοτερες απωλειες στην μεταφορα της ιπποδυναμης στον πισω τροχο!!!! Εξάλλου ειναι προτιμωτερα τα 100ε που στοιχιζει μια αλυσιδα παρα τα εκαντονταδες του αξονα του GS αν χαλασει......που χαλαει!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
2)Η καλύτεροι οδική συμπεριφορά των ευρωπαϊκών μότο είναι γνωστή από…πάντοτε!
|
ΗΤΑΝ....εχεις μεινει πισω!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
4) Όταν στο VFR 1200(το αναφέρω ενδεικτικά γιατί είναι εντελώς νέο και κορυφαίο μοντέλο της καλύτερης εξ ανατολών εταιρίας και μόνης που αποδεδειγμένα ενδιαφέρεται για την ασφάλεια των μότο που κατασκευάζει) δεν υπάρχουν χάρτες, αναρτήσεις, antispin, traction control k.a. μάντεψε σε ποσά χρόνια θα βάλουν ABS σε Busa, GSXR , ZX , R1.! Για κάτι περισσότερο π.χ. C-ABS ,raceABS , traction ….!
|
Ενω οι Ευρωπαιοι ολα αυτα τα ειχαν κι απο περυσι?????? Να σου υπενθυμισω οτι traction control βαζει η Kawasaki απο τα περυσι (σαν επιπροσθετο) στο GTR 1400 και σαν στανταρ στο του 2009 μοντελο!!!!!! Η Γιαμαχα με ride by wire εξοπλιζει τις μοτοσυκλετες της απο το 2004 με πρωτο το R6 των 600 κυβικων!!!! Η BMW μολις τωρα αρχισε και θα ακολουθησουν και οι αλλοι σιγα σιγα!! Ετσι παντα γινεται!!! Καποιος κανει την αρχη και οι αλλοι.....μιμουνται!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
5)Εναλλακτικά συστήματα ανάρτησης ; 20 χρόνια μπροστά; Εδώ είναι το πολύ γέλιο! Μιλάμε για 30+ χρόνια!!! Το τηλελεβερ άρχισε δοκιμές το 1988! ….!
|
και ευτυχως παρεμεινε μονο του στην GS!! και να υπενθυμισω, η BMW το βρηκε ετοιμο και δοκιμασμενο απο τον HOSSACK (Hossack-Design.co.uk :: Design and Theory) απο το 1973!!!!! Ακομα εχει τα δικαιωματα της εφευρεσης του ο ανθρωπος!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Η Honda έχει θάψει 30 χρόνια τις ELF και η Yamaha δεν μπόρεσε(?) να στηρίξει και εξελίξει την GTS 1000…(εκεί που η βιοτεχνία της BIMOTA με την TESI ακόμα συνεχίζει), για Suzuki ,Kawasaki … από εκθεσιακά πρότυπα …καλά πάμε…
|
η Honda Elf δεν ηταν Χοντα αλλα μια elf (
ELF Racing - ELF Motorcycle Chassis Designs - Retrospective - Motorcyclist Magazine) με κινητηρα Χοντα!! Πλαισιο αναρτησεις κ.λ.π. ηταν της ELF, η Χοντα ουδεποτε ασχοληθηκε με την εξελιξη του εν λογω συστηματος γιατι ποτε δεν το πιστεψε!! Και ευτυχως δηλαδη!!!! Η δεν γιαμαχα GTS ηταν τοσο μπροστα αποτ ην εποχη της που δεν πουλησε κι ετσι........καταργηθηκε!!!! Η δε ΒΙΜΟΤΑ την tesi δεν την παραγει πια παρα μονον σαν παραγελια για καποιους Σαουδαραβες και κολλημενους γιαπωνεζους κροισους!!!! ακομα η εταιρεια εκλεισε και ξανανοιξε προσφατα σε μια τελευταια προσπαθεια ανκαμψης!!!! Βιοτεχνια πραγματι.....αλλα με αριστουργηματα για λιγους!!!!
Οσο για τις υπόλοιπες, πανω στο GSXR του '86 των 190 κιλων και των 128 ιππων ''πατανε'' ΟΛΟΙ, γιαπωνεζοι και ευρωπαιοι!!!!!