Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Geofrantz
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους μας!
Επιτρέψτε μου ένα πολύ σύντομο (τέλος πάντων, αυτό θα το δούμε γιατί είναι και η επαγγελματική διαστροφή στη μέση...) "άτυπο σεμινάριο μάρκετινγκ", φαινομενικά άσχετο με το αντικείμενο του θέματος, αλλά στην πραγματικότητα πολύ συναφές.
..................................................................................................
Εγώ προσωπικά, θα προτιμούσα το ίδιο GS για 10 χρόνια, με τα μισά εγγενή προβλήματα. Και αυτό θα ήταν τεχνικά εφικτό, γιατί το R&D της μαμάς εταιρείας θα είχε μία δουλειά να κάνει, αντί για δέκα. Αλλά εγώ δεν είμαι ο μέσος καταναλωτής. Τουλάχιστον, όχι πια.
Καλά χιλιόμετρα!
Γιώργος Φραντζεσκάκης
Δημοσιογράφος
Υ.Γ. Αν ενδιαφέρεστε για το σχετικό άρθρο μου στο περιοδικό, μπορώ να ψάξω στο αρχείο μου και να το συμπεριλάβω σε κάποιο σχετικό post.
|
κριμα που καποιοι αποχωρησαν και δεν θα εχουμε αντιπαραθεση μεταξυ μας!!!!!!!! Ελπιζω, μιας και ειπαν οτι
''θα βλέπουν αραια και που'', να δουν και αυτο το μυνημα και μετα ας με κατηγορησουν οτι
''η χοντα τα παντα εν σοφια εποιησεν και το Βαραντερο ειναι το καλλυτερο όλων!!!'' Πραγμα που ουδεποτε εννοησα, υπενοησα ¨η επεβαλα ως αποψη!!
