
07-01-2010, 10:15
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X]
[R26 '56]
[R51/3 '54]
[R60/2 '66]
[R69S '61]
[R1200GS]
|
|
Απάντηση: Απώλεια μπροστινού φρένου.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra
και μισό ml να χάσεις από τα τσιμουχάκια των πιστονιών, δεν έχεις φρένα καθόλου σε κείνη την μανετιά, απειροελάχιστο στην στάθμη του δοχείου υγρού φρένων στο τιμόνι, σημαντικότατο στο σύστημα πέδησης
για να χάσεις εντελώς το φρένο και ιδίως στο μπροστινό, με δύο δισκόπλακες και δυο ζευγάρια δαγκάνες και να επανέλθει αργότερα με μερικά τσαρουχώματα, για διαρροή μου φαίνεται και θα τσέκαρα πρώτα απ όλα τα τσιμουχάκια
φαντάσου πως ακόμα και γράσσο ή λάδι να σου χε πέσει,μακρυά από εμάς και όλους τους αναβάτες, η πίεση θα ήταν η ίδια, το ίδιο προοδευτική, μόνο που δεν θα χες πέδηση, γιατί θα χες ελάχιστη τριβή ολίσθησης μεταξύ τακακιών και δισκοπλακών
έστω οτι τον ρόλο του γράσσου τον έπαιξε το υλικό της σακκούλας και βγήκε off το ένα ζευγάρι δαγκανων, κανονικά το απέναντι έπρεπε να χε σταθείσ το ύψος των περιστάσεων, μειωμένων δυνατοτήτων και αυξημένης απόστασης ακινητοποίησης, αλλά θα ήταν παρόν
το σενάριο υπερθέρμανσης και φυσσαλίδας δεν νομίζω να ίσχυσε στην περίπτωσή σου, γιατί θα το χες πάρει πρέφα νωρίτερα, άρα...
το πιο λογικό μου φαντάζει διαρροή
μια σειρά από σκέψεις και υποθέσεις είναι, πιθανόν να κάνω λάθος
|
Και γω για διαρροή το έψαξα αρχικά. Το μόνο που φαντάζομαι έτσι που είδα την σακούλα να είναι σφηνωμένη στην κάτω μεριά στα τακάκια, ίσως στην πίεση της μανέτας να πιέστηκαν μονόπαντα και από το στράβωμα στο πιστόνι να έγινε η διαρροή, αν είναι δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο.
Thanks!
|