
08-01-2010, 19:46
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: super tenere 2010
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Γνωρίζω πολύ καλά τι γράφω :Η Honda έχει θάψει 30 χρόνια τις ELF. Που είδες ότι η ELFήταν Honda; Ο πληθυντικός είναι για τα μοντέλα εξέλιξης. Η GTSήταν μπροστά το 1990 .Ωραία, το 2000; το2010; Το2020; Τώρα απλά με δουλεύεις η έχεις πράγματι πρόβλημα αντίληψης του χρόνου;
|
σου επανλαμβανω η ELF Honda δεν ηταν μια honda! αν ηταν μια τετοια θα λεγοταν Honda Elf και οχι το αναποδο!!!! Διαβασε τα σαιτ που ποσταρα και θα δεις αναφερεται ρητα κατηγορηματικα!!!!!
Ξερεις πολυ καλα οτι οι πωλησεις καθοριζουν και την συνεχεια των μοντέλων!! το GTS ηταν ΠΟΛΥ μπροστα απο την εποχη του, με ακριβα περιφερειακα και ενα συστημα μπροστινο ΠΟΛΥ ακριβο και πολυ τελειο για την εποχη του!! Κοστιζαν ομως ολα αυτα κανοντας την μοτο πανακριβη......δεν διαφημιστηκε, δεν πουλησε δεν συνεχιστηκε η παραγωγη του!! απλα πραγματα!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Μήπως το άξιας 14.000
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
euroVFR800 πουλάει τρελά και το διατηρεί η Honda;
|
παρακολουθεις καθόλου άλλες αγορες πλην της ελληνικης? Διότι στην Γερμανια, Γαλλια και ΗΠΑ ειναι best seller!!!!!!!!
Αλλα τωρα παπαλα......λεγε με VFR 1200!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
|
Ρωτάς γιατι? μα για τον ιδιο λογο που δεν βγηκε στην παραγωγη το BMW Gina (φοτο) επι παραδειγματι!!!!! Γιατι ειναι πρωτοτυπα!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Γιατί προτίμησαν την φόλα απ’ την Ducutiπαρά να τρέξει (δοκιμαστεί έστω) μια VTR1000 SP3 “Lefas”;;; Για να μην κάνουν “μάγκα” ένα βλάχο- ινδό- ευρωπαίο νέο γκρικελανδιο οι ευγενείς μεγαλοβιομήχανοι σαμουράι ; Στο ίδιο μήκος και BMW,γράφω στις 11-8-09 :
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
<<Υ.Γ : ο Norman Hossack δεν εργάστηκε στην BMW, ούτε σε κάποια άλλη μεγάλη εταιρία (ήταν εκτός βιομηχανικού κατεστημένου…όπως και ο δικός μας Θανάσης Λέφας), το ανήθικο είναι ότι ποτέ δεν αναγνώρισε τη δουλεία του. Παρ΄όλα αυτά είναι η μόνη εταιρία που έβγαλε σε μαζική παραγωγή και καθιέρωσε σε όλα τα μεγάλα (και ακριβά )μοντέλα εναλλακτικά μπροστινά συστήματα. Το μέλλον θα δείξει…
Υ.Γ.2: Στα μέσα της δεκαετίας του ΄30 πολλοί μηχανικοί προτιμούσαν τις εξελιγμένες αναρτήσεις με σουστοφυλα καθώς και εξελιγμένα τετρακαλαμα με σπειροειδή ελατήρια και ρυθμιζόμενους μηχανικούς αποσβεστήρες ,μέμφονταν και έλεγαν : πάει χάζεψαν εντελώς ,τι βλακείες φτιξαν οι γερμανοί για μπροστινά… κάτι σωλήνες με τα ελατήρια μέσα και κάτι έμβολα στο λαδί… και τι χαζό όνομα… τηλεσκοπικές … χα χα χα…>>
Η σχεδόν καθαρή αντιγραφή έγινε στο duoleverτης σειράς K το 2004 (διαφέρει στο μέγεθος των ψαλιδιών και λίγο η κατασκευή της άνω άρθρωσης ), το teleleverπου αναπτύχθηκε 1988-1993 έχει περισσότερες διάφορες και δεν είναι ανάρτηση για GSαλλά για ΟΛΗ τη σειρά R.
|
εδω σε εχασα, δεν καταλαβα τι εννοεις!!! Δεν αρνηθηκε κανεις την πρωτοπορεια σε καποια θεματα των Γερμανων, αλλα αυτη η πρωτοπορεια οταν γινεται βιαστικα και οχι μελετημενα/δοκιμασμενα εχει προβληματα!! το διαβασες αυτο http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...4%CE%B1-4.html ποστ αριθμος 33!! Εχει ενδιαφερον!!!!
Ο Γιαπωνεζος, εν αντιθεση μετον Ευρωπαιο (Γερμανο στην περιπτωση μας) οταν παρουσιασει μια πρωτοτυπια θα ειναι αξιοπιστη και λειτουργικη!!!! Ισως και γιαυτο αργεί (π.χ. VFR 1200), και κατσε γιατι ερχεται και ο αντικαταστατης του Varadero!
|