
08-01-2010, 20:44
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: super tenere 2010
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Φιλικά σου προτείνω να περιορίσεις την μανία, (σε στάδιο ψυχωτικού συνδρόμου), που έχεις με τα μοντέλα GSτης σειράς R, σε κάνει να φαίνεσαι γραφικός και σαφώς σε αδικεί. .
|
Ρε συ, μην μου μιλας σαν τον NLS...... λες και δεν με ξερεις........ημαρτον δηλαδη!! Δεν εχω καμια ψυχωση με τα GS, εχω προσωπικες αντιρησεις, τις οποιες και αποδικνυω με τα δικα μου στανταρτς στα ποστς μου και με αναφορες σε διαφορα σαιτς, και οι οποιες μου λενε οτι δεν μπορει να κανει 14000-18000 μια μοτοσυκλετα με τοσα κατασκευαστικα προβληματα γιατι η εταιρεια ηθελε λεει να πρωτοτυπησει!! Ετσι πρωτοτυπησε και με τις τσιμουχες/φουσκες του αξονα και να τα χαϊρια!!! Θυμασε που το συζητουσαμε στο πολυδροσο και στο εδειξα κιόλας το γιατι περναει το νερο μεσα στον χωρο του αξονα στεγνωνοντας οτι γρασσο υπαρχει εκει μεσα και σκουριαζοντας (το λιγοτερο) τον αξονα!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Τα προβλήματα είναι γνωστά ,η πτώση της ποιότητας γνωστή, η ¨αστοχία υλικού¨ ψωμί τυρί στα συνεργεία αλλά όχι στο βαθμό που τα υπερθεματίζεις . Η βελτίωση έρχεται όταν ο ανταγωνισμός ανεβαίνει..
|
Τα οποια προβληματα πολλαπλασιασθηκαν, αντι να περιοριστουν, στην 1200!! Γιατι το δικο σου πηγαινε, παει και θα πηγαινει απροβληματιστο για εκατονταδες κμ ακομα? Γιατι το δικο σου εχει σφιχτηρακια μεταλικα στις φουσκες του αξονα οι οποιες ''πιανουν'' εξωτερικα του σωληνα ενω στην 1200 ουτε σφιχτηρακια υπαρχουν αλλα και ''πιανουν'' και εσωτερικα του σωληνα με αποτέλεσμα να παιρνούν τα νερα μεσα και να γινεται οτι γινεται??? Ειναι πρωτοπορεια/εξελιξη αυτο το πραγμα για μοτο 14000-19000!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Όταν στις 11-8-09 και στο θέμα
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΗΝ ΒΜW? Στην ερώτηση :<<
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Δηλαδή δεν έχει τεχνογνωσία η Honda να τοποθετήσει ένα διακόπτη για το abs, δεν έχει αναρτήσεις αντίστοιχες των KTM , MOTOGUZZI , DUCATI ,TRIUMPH ,MOTOMORINI με αξιοπρεπείς διαδρομές (τα 155-145 είναι αστεία ),>> Απαντάς : <<Αναρτήσεις= και γιατί να έχει το Βαραντερο τις Αναρτήσεις των ΚΤΜ και των υπολοίπων που αναφέρεις? δεν είναι φτιαγμένο για την χρήση που είναι φτιαγμένα αυτά που αναφέρεις!!!!!>>
|
Και συμπληρωνω στα παραπανω που ειπα...και λογω κοστους!!! Οι αναρτησεις του Βαραντερο ειναι μια χαρα για βολτες και ταξιδια, αν θες κατι πιο πολυ πας και βαζεις αφτερμαρκετ το κανεις τρενο και επιβαρυνεσαι ενα χιλιαρικο μονον!!!! Τι να κανω το ΚΤΜ και τις super duper αναρτησεις του οταν ειναι τελειο στο χωμα και μαπα στην ανεση της ασφάλτου?? Αν μπαινει στις ασφαλτινες στροφες καλυτερα απο το βαραντερο? φυσικα και μπαινει αλλα κανει κι αυτο καπου 14000ε, μακρια των 12000 του βαραντερο, και μου ειναι παντελως αχρηστες διότι σπαω την μεση μου στις ευθειες!!!!! Δεν ειναι φτιαγμενα για την ιδια χρηση, ουτε καν για ταξιδια ειναι φτιαγμενο οταν ολοι, ΜΑ ΟΛΟΙ, οι τεσταδοροι γκρινιαζουν οτι ο συνειβατης καιγεται απο τις εξατμισεις του (ΚΤΜ)!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
από εμένα ,έτσι πιέζουμε τις βιομηχανίες για καλύτερα προϊόντα;
|
Πες μου τι διορθωσε η BMW στο 1200GS απο το 2004 μεχρι σημερα!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Μήπως αντί να υπερασπίζεσαι τα λαμπάκια και τον ύπνο (βαπτισμένο σαν ¨άλλη χρήση¨) των ιαπώνων πρέπει να απαιτείς ανταγωνισμό;
|
Τωρα μην με τρελανεις!!! εισαι νοημων ανθρωπος και κατεχεις 5 πραγματα απο μηχανικα!! Θεωρεις οτι το φλοτερ ειναι αξιοπιστοτερο ως προς την εναπομεινασα ποσοτητα βενζινης στο τεποζιτο απο τον ηλεκτρικο αισθητηρα? Τοτε οταν ο δεικτης σου ειναι στην μεση να πας να βαλεις βενζινη και να μου πεις αν πηρε ακριβως την μιση ποσοτητα απο φουλ γεματο!!!!! τοσα χρόνια προσπαθω να το πετυχω στο αυτοκιντο και δεν μπορω!!! Ο δεικτης ειναι η κατα προσεγγιση εκτιμηση του καυσιμου και ο αισθητηρας η ακριβεια!! Μην τρελαθουμε!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Θεωρείς σωστό η γρηγορότερη μότο παραγωγής(
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Busa) να έχει ελλείψεις εξοπλισμού ασφάλειας; Εξοπλισμό που μια Rόπως R1200R,GS,RTέχει αρκετά χρόνια ;Η VMAXπου διαφημίζεται σαν η δυνατότερη μότο παραγωγής και πουλιέται πανάκριβα μόνο με παραγγελιά μέσω διαδικτυου τι ανάλογο εξοπλισμό φέρει;( Δεν εννοώ ότι δεν έχει κανένα)-(και για να μην ξεχνάμε:1.679cc, 200psστις 9000,17kgmστις 6500 ,μετάδοση :ΑΞΟΝΑΣ.). Γιατί ψεκασμό και καταλύτη έβαλαν όταν τους υποχρέωσε ο νόμος; Δεν τα είχαν έτοιμα πάνω από 25 χρόνια;(Δες τι πουλούσαν στην Καλιφόρνια -παλι νομος-τουλάχιστον από το 1982).
|
Ποιος διαφωνει με αυτά? ΚΑΝΕΙΣ!! Ουτε εγω!!! Αλλα το μαρκετινγκ της BMW λεει ''χ'' και της suzuki ''ψ'', αν θελεις αγοραζεις γερμανο κι αν δεν θελεις Γιαπωνεζο!!! Εδω μεχρι σημερα υπαρχουν αναβατες που σου λενε ως αλλοι Ροσσιδες οτι ''το ABS δεν μου αρεσει γιατι θελω να εχω αισθηση του φρενου!!'' Κι εσυ μου μιλας γιατι δεν εχει ABS το BUSA!!! Παρεπιπτοντως απεκτησε και απο δαυτο!!!
Οσο για τον αξονα, σου ειπε κανενας καλε μου Θεοφιλε οτι ειμαι εναντιον του αξονα? το ονειρο μου ειναι να αποκτησω μοτοσυκλετα, καποτε, τουρισταδικη με αξονα που ΟΜΩς ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΛΑΕΙ!! Εχεις δει απο κοντα Γιαπωνεζικο αξονα (πιασε απο τα παλια τρικυλινδρα XS 750 της Γιαμαχα του '80 που ειχε και η ΕΛΑΣ) και πες μου αν βλεπεις πουθενα τσιμουχες/φουσκες!! Πες μου αν εχεις ακουσει/δει πουθενα βλαβη σε αυτα τα μηχανακια!!! Εχεις δει απο κοντα τον αξονα της GoldWing????? O αξονας της αλλα και του VFR 1200 δεν εχει πουθενα ''σταυρό'' αρθρωσης (απο το πρωτο κιόλας μοντέλ εκει στο 1980) κι ετσι εχει μηδενικους τζογους!! Να η εξελιξη!! Λες να μην μπορει και η BMW? Μπορει και παραμπορει αλλα δεν θελει να χαλασει λεει την ''προσωπικοτητα'' των μοτοσυλετων της!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Κλείνοντας ένα μικρό παράδειγμα του τι εστί βιομηχανικό κατεστημένο :Πόσο κοστίζει μπροστά - πίσω ανάρτηση πχ
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
WP,Ohlinsγια vara- vstrom– CBF- TDM-Z1000 και πόσο για αντιστιχα σειράς R, πόσο για CBRXX– ZZR- GTR–FJR–Busa–STX–GLκαι πόσο για αντίστοιχα σειράς K. Ενώ για πίσω οι τιμές γυροφέρνουν μπροστά …χάος .
|
Για ποιο κατεστημενο μιλας? να σου υπενθυμισω οτι η ducati 1198/1098 εχουν showa aναρτησεις και μονον στην εκδοση R φορανε Ohlins αν θυμαμαι καλα!!!
Και σου ξαναλεω, τα ακριβα περιφερειακα (που ουτε και η BMW πια προσφερει, sachs της σειράς φοραει η 1200) δεν χρησιμευουν σε τιποτε σε καθημερινη νορμαλ χρηση, ακομα και στα χωματα!!!!! Οποταν προς τι το εξτρα κοστος??? για να λεμε οτι εχει WP????
Oσο για το κοστος ενα πιρουνι της OHLINS για π.χ. Βαραντερο κοστιζει 4,500ε, για ενα BUSA, και γενικα για στρηταδικα, ξεκιναει απο τα 3500ε και φθανει και τα 7000!!!! Πολλαπλασια απο ενα αμορτισερ μπροστινο μιας R!!!
Last edited by GeorgeP; 08-01-2010 at 20:51.
|