Θέμα: super tenere 2010
View Single Post
  #43  
Παλιό 09-01-2010, 17:12
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: super tenere 2010

Γράφουμε για σύστημα μετάδοσης κίνησης με άξονα ,βλέπεις GS ,λέμε για εναλλακτικά συστήματα ανάρτησης ,βλέπεις GS .Ακριβώς επειδή γνωρίζω ότι είσαι αξιόλογο άτομο και στο πλείστο των αναφορών σου έχεις δίκιο, σου απιστώ την προσοχή στην διατύπωση ορισμένων ποστ που δημιουργούν εσφαλμένη εντύπωση, π.χ. κάτοχος μιας(ενδεικτικά) R 1200RT συμπεραίνει ότι είναι εντάξει γιατί αυτά αφορούν GS, ο κάτοχος GS αναρωτιέται γιατί ο Γιώργος ¨¨χώνε騨 μόνο την δική του μηχανή ; ίδιο άξονα και telelever δεν έχουν όλα τα R? και κάπου εκεί ¨ανάβει¨ και ο φίλτατος NLS και χάνεται η μπάλα !

Στο ζουμί τώρα : 1) Η αγωνιστική εμπλοκή αναφέρεται ενδεικτικά ,ζητήματα αξιοπιστίας υπάρχουν αλλά όχι για τους λόγους που αναφέρει ο εκατόνταρχος (στροφές πάνω από 8000 – απότομο κατέβασμα) όπου έγινε αφορμή για την αναφορά μου. Η διπλή άρθρωση και οι σταυροί δεν έχουν πρόβλημα . Όμως Ένας λόγος είναι (σωστά )αυτός που γράφεις για μη καλή στεγανοποίηση , άλλος ένας είναι η ¨¨σύλληψη ¨¨ του, σίγουρα πιωμένου, μηχανικού να φτιάξει σφραγισμένο διαφορικό αφαιρώντας την τάπα αποστράγγισης (ευτυχώς επανήλθε ), και σίγουρα η μείωση μέταλλου για περιορισμό του βάρους (αν κάποιος δεν πείθεται βλέποντας τα R 80-100GS PD R 1100-1150 GS ας δει το HP 2 enduro).Η τελευταία παρατήρηση αφορά μόνο στις εκτός δρόμου αστοχίες. Ιδίως το βαρύτερο Adv θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να έχει μετάδοση σαν του HP. (Δαναέ τι λες).

Η συμμετοχή της Honda ήταν καθοριστική για την ELF και η πρόσβαση στην τεχνολογία και τις πατέντες της άφθονη (π.χ. δες πως ρούφηξε το pro arm ) ELF Racing - ELF Motorcycle Chassis Designs - Retrospective - Motorcyclist Magazine .!
Γιατί διαφωνείς …συμφωνώντας ; <<δεν διαφημίστηκε, δεν πούλησε >>. Το ίδιο είπα <<η Yamaha δεν μπόρεσε(?) να στηρίξει και εξελίξει την GTS 1000 >> και αφού ήταν μπροστά το ’90 σήμερα τι γίνετε; Τότε υπήρχε και η FJ 1100-1200 σήμερα η FJR1300 τι εμποδίζει την δημιουργία μιας GTS 1300 ( η…1700 με τον κινητήρα της Vmax) ;! Αχ ..πάλι όνειρα βλέπω …
Κατά την γνώμη μου η Honda κρατούσε το VFR σαν γέφυρα ανάμεσα στη σειρά VF του ’80 και στην νέα γενιά V κινητήρων αρχής γενόμενης με την VFR1200 .

Δεν ρωτώ γιατί δεν βγήκαν στη παραγωγή τα πρότυπα αλλά γιατί έχουν εναλλακτικά έμπροσθεν ! Δες και ένα Kawaαπό το 2003 (πρόσεξε και πίσω μόνο μπράτσο με άξονα !) The History and Future of Motorcycles and motorcycling - From 1885 to the Future. Electric, Gas, Diesel, Hybrid Motorcycles . Μήπως κάτι μαγειρεύουν ;

Δεν θέτω θέμα πρωτοπορίας . Όμως ουδείς αλάνθαστος και σίγουρα θυμάσαι ότι δεν ήταν (είναι?) όλα αξιόπιστα π.χ. Σειρά VFF του ’80 = εκκεντροφόροι, τα CBR 250 (δεν θυμάμαι καλά ) 90’91 κτυπούσαν μπιέλα στα μεσαία κύλινδρα , μιλάμε για λάθος μηχανολογική σχεδίαση εξ αρχής και όχι βλάβες σχετιζόμενες με υλικό και χρήση. Θυμάσαι τι έγινε με την εσπευσμένη παραγωγή του TL 1000 ; Άνευ έλεγχου tankslapping (δημοσιεύματα της εποχής) ,άμεση ανάκληση και τοποθέτηση stabilizer.! (δες σχετικό: GPR Stabilizer ). Τέλος το… κερασάκι, μήπως θυμάσαι εκείνη την καθολική και επικίνδυνη πατάτα …το antidive που δούλευε στις πιστές και σκότωνε στον δρόμο ;(εδώ του GPZ 900 :Anti Dive Units και γενικότερα: The Anti-Dive Systems of the Late 80s - Motorcycle Thailand ) . Δες και μια ανάλυση περί αναρτήσεων εδώ :Car Bibles: Motorbike suspension types and how they work. .

Το θέμα με τα λαμπάκια το έχουμε ¨¨μαμησε騨.1) Κανείς δεν είπε να καταργηθεί το λαμπάκι της ρεζέρβας, 2)κανείς δεν είπε ότι ο δείκτης αναφέρει ακριβή ποσότητα καυσίμου (γι’αυτό και δεν αναγράφει λίτρα) .

Το vara(όπως και το DTM) είναι από τις πλέον τίμιες μότο με άριστη σχέση τιμής – ποιότητας ,η ένσταση μου υφίσταται στην απουσία ανταγωνισμού (βάση του τεχνολογικού επιπέδου) προς τα ευρωπαϊκά π.χ μια έκδοση vara adv.

Μια ακόμα απορία (που έχουν εκφράσει και οι συντάχτες του ειδικού τύπου ) είναι πως μπορεί η ducαti να πουλά desmosedisi 60.000+ και δεν (?) μπορεί η Honda η Yamaha κ.α ..Εάν δεν μπορούν με αυτά τα εμπορικά σήματα γιατί δεν φτιάχνουν <hiend> θυγατρικές όπως Toyota με Lexus η εξαγοράζοντας φίρμες όπως W.V. με Bugatti ; Σκέφτεσαι τα π.χ. Bimota από το δίκτυο της Honda (διαφήμιση, σέρβις-ανταλλακτικά κ.α.) και μότο ,εκτός των μοντέλων της B., βασισμένα σε παλαιοτέρα αγωνιστικά όπως RCV211V! Μια γεύσηMotoGP Engines (μήπως και NR :Honda NR - Wikipedia, the free encyclopedia)
Μόνο με ανταγωνισμό βελτιώνονται τα προϊόντα .Με νέα TENERE 1200 και VARA 1200 θα αναγκαστούν BMW KTMκ.α. να βελτιώσουν μότο και γραμμή παραγωγής –ποιοτικό έλεγχο .

Το θέμα με τις χρεώσεις των αναρτήσεων δεν το έπιασες. Γράφω ενδεικτικά για τιμές έξτρα αναρτήσεων σαν βάση για την κατανόηση άξιας αναρτήσεων πρώτης τοποθέτησης .Η δικιά μου R1100GS έχει μαμά showa.Τι συμφέρει την showa να πουλήσει στην BMW ένα ολοκληρωμένο μπροστινό η το αμορτισέρ που τελικά πούλησε; Εάν εναλλακτικά μπροστινά τοποθετούσαν σε περισσότερα μοντέλα (υπάρχουν σχεδιάσεις που ΕΝΑ και μόνο αμορτισέρ δουλεύει για μπρος και πίσω ανάρτηση) κάποιοι θα έχαναν τσουβαλιά eurodollar
Japan made άξονα είχα σε VS 750 intruder’88 εισαγωγή από Καναδά! Μιλάμε για τον ορισμό της ποιότητας σε όλα τα σημεία !!! (μικρή δυστυχώς η σχέση με τα σημερινά μοντέλα…) Όπως όμως γράφω και ανωτέρω δεν έχουν πρόβλημα οι σταυροί σαν διάταξη (βλέπε μότο νικητές σε rallyP.D.) .
Φιλικά Teoss
Reply With Quote