
10-01-2010, 21:51
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
|
|
Απάντηση: Enduro vs Scooter
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits
Εγώ έβαλα το θέμα θέλοντας να συγκρίνω μία μοτοσυκλέτα και ένα σκούτερ στο πεδίο που υποτίθετε ότι υπερτερεί το σκούτερ και που αντικειμενικά έχει τις περισσότερες πωλήσεις δηλαδή την χρήση στην πόλη και σε ένα εύρος κυβικών από 125 - 250.
Από ότι διάβασα οι περισσότεροι υποστηρίζεται ότι δεν συγκρίνονται, αν έβαζα π.χ σύγκριση SUPER ON-OFF vs Scooter να το καταλάβω, αλλά εδώ μιλάω για δύο δίκυκλα ίδιων κυβικών, τιμής, που προορίζονται για την ίδια δουλειά (καθημερινή μετακίνηση).
Και να ξεκαθαρίσω ότι το θέμα δεν το έβαλα για να κατηγορήσω τους ιδιοκτήτες scooter, η κουβέντα με το φίλο ήταν απλά η αφορμή. Αυτό που θέλω να επισημάνω και δεν το έγραψα στο πρώτο μου θέμα είναι ότι αυτή η κατηγορία, η ¨καλύτερη¨κατά την γνώμη μου για να μπεις στον κόσμο των 2 τροχών έχει ουσιαστικά καταργηθεί από τις εταιρείες (εξαίρεση το ΚΑWASAKI KLX250, το YAMAHA WR250 είναι πιο πολύ ΟFF).
Μηχανάκια όπως το ΑΧ-1, ΝΧ-1, KLR250, KLE250, TTR250, έχουν καταργηθεί χωρίς να αντικατασταθούν από κάτι ανάλογο. Θα μου πείτε οι εταιρείες ξέρουν ... (Φοβάμαι για αυτά που γίνουν για μένα, χωρίς εμένα) λέει ο Παπακωσταντίνου.
Θα ήθελα πάντως να διαβάσω που υπερτερεί ένα scooter σε σχέση με ένα "κλασικό μηχανάκι", καλό είναι όμως να ορίσουμε και ποιά είναι τα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια επιλογής π.χ. "
1. Κατανάλωση καυσίμου.
2. Κόστος συντήρησης.
3. Κόστος σε ενδεχόμενη πτώση.
4. Ενεργητική Ασφάλεια
5. Οδηγική ευχαρίστηση.
Για να κλείσω γιατί σας κούρασα. η γνώμη μου είναι το scooter ήρθε για να απευθυνθεί στον πιό "καθώς πρέπει" αναβάτη σε αυτόν που "δεν μπορούσε" να πάει με το παπί στο γραφείο φορώντας την γραβάτα, αλλά και σε αυτόν που είχε συνδέσει το μικρό enduro με "ΡΟΔΑ ΤΣΑΝΤΑ & ΚΟΠΑΝΑ" και εκεί οι εταιρείες πέτυχαν διάνα μιας και η διείσδυση των scooter στην αγορά είναι τεράστια (και αυτό είναι πολύ καλό). Αλλά δεν νομίζω ότι έδωσε κάτι καινούργιο στον τομέα της προόδου του δικυκλισμού (δεν γράφω μοτοσυκλετισμού γιατί θα συμφωνήσω με τον gemara).
Από εκεί κα πέρα έγινε μόδα, δεν υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις και να που γεμίσαμε.
|
με τα σκουτερ,καταφεραν οι εταιρειες να κερδισουν πελατες,οι οποιοι ΔΕΝ μπορουσαν να οδηγησουν μοτοσυκλετες με συμπλεκτη...
αυτη ειναι η μεγαλη διαφορα και μετα ολα τα σωστα που αναφερεις....
με τα σκουτερ βλεπουμε κατι απιθανους τυπους να κυκλοφορουν,τους οποιους αν εβαζες να οδηγησουν κανονικες μηχανες,προφανως θα ειχαν προβλημα....... 
|