View Single Post
  #7  
Παλιό 12-01-2010, 09:22
antoine Ο/Η antoine βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: Άλιμος
Μoto: BMW F650GS (Twin)
Μηνύματα: 163
Προεπιλογή Απάντηση: Λειτουργία ABS σε F650GS (Twin)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan Εμφάνιση μηνυμάτων
Κι έδωσες το Tiger για να πάρεις F650 βρε Αντώνη..;
[Spam]



Έπαιξαν πολλά ρόλο.

Αρχικά, δεν πήγαινα τις βόλτες που ήθελα λόγω περιορισμένου χρόνου, οπότε δεν το εκμεταλλευόμουν τόσο όσο θα ήθελα..
Έπειτα, επειδή το γκάζι είναι γλυκό και στην Αθήνα γίνεται επικίνδυνο έπιασα τον εαυτό μου ότι θα μπορούσα να βρίσκομαι αλλού τώρα και να μιλάμε... πνευματικά πλέον!
Μετά λυπόμουν να το βάλώ μέσα στις παραλίες και στα χώματα στις διακοπές μου στα νησιά.... Στην τελική ψηλό street είναι, όχι on-off...!!

Τέλος, είχα αρκετά προβλήματα με το εργαλείο, όπως με την πίσω ανάρτηση που είναι για πέταμα...!! Μέχρι και του F650 συμπεριφέρεται καλύτερα! Όσο και αν προσπάθησα να ρυθμίσω την ανάρτηση του τίγρη. Αλλά να ήταν μόνο αυτό καλά θα ήταν, είχα και κάτι μικρά, παιδικές ασθένειες που λες οκ, πάει στο διάολο, αλλά είχα και για αποκορύφωμα και το σπάσιμο ενός κομματιού από το ένα πιστόνι(στα 15.000 χλμ όλα αυτά!!) με αποτέλεσμα το μηχανάκι να μείνει 2 μήνες μέσα γιατί εγώ και (να 'ναι καλά!) ο μηχανικός μου να παζαρευόμαστε τα πόσα πιστόνια/χυτόνια/ελατήρια θα μας αλλάξουν. Με τα πολλά τα άλλαξαν όλα...
Οι συγκυρίες και τα κυκλώματα με έφαγαν λοιπόν!

Έτσι το έδωσα και κατέληξα σε ένα F650GS μεταχειρισμένο, σε πολύ καλή τιμή και άριστη κατάσταση, εξοικονομώντας κάποια χρήματα, πέρνωντας καινούργια κράνη κ εξοπλισμό για μένα κ το μωρό (οέο!) και επενδύωντας σε ένα μηχανάκι που κάνει πολλά από αυτά που θέλω. Αρχικά δεν σκάνε όλοι οι καυλόγκαζοι δίπλα μου να με παρασύρουν! Έπειτα μπορώ να το πάρω στο εκάστοτε νησάκι μου και να πάω παντού (λέμε τώρα!), δεν καίει μία (το ξέχασα αυτό!). Εν γένει τα κάνει όλα πιο εύκολα.

Κάποια στιγμή που θα έχω κάποια έξτρα χρήματα θα πάω σε ένα mega (ant-1) on-off αλλά για την ώρα είπα να κινηθώ έτσι.

Πάντως αν είχα την ευκαιρία θα τσιμπούσα το F800GS αλλά την εποχή που πήρα αυτό δεν βρήκα κάποιο, που να μου γεμίσει το μάτι, να πουλιέται. Το USD, τα διπλά δισκόφρενο και το γεγονός ότι έχει ψηλότερη θέση (είμαι και 1.85 τρομάρα μου!) είναι τα παραπάνω πράγματα που θα ήθελα από το 650άρι και τα οποία έχει το 800άρι. Κάννας κοντός που ψήνεται για ανταλλαγή;;;

[/Spam]


Βγαίνω από το σπαμ λοιπόν και την μικρή(!!) αυτή παρένθεση και ρωτώ, τελικά είναι φυσιολογική αυτή η συμπεριφορά του ABS; Και αν ναι, που οφείλεται;;
Είναι θέμα του συστήματος και έχουν όλα τα μοντέλα αυτή τη συμπεριφορά;;; Τα 800άρια την έχουν;;;
Είναι θέμα της ανάρτησης που δεν συμπεριφέρεται σωστά και δεν επαναφέρει τόσο γρήγορα τον τροχό μετά από ανωμαλία με αποτέλεσμα να λειτουργει το ABS;;;
Είναι πρόβλημα που απλά έχει το δικό μου;; (μπα είπατε!)

Ευχαριστωωωωωώ!
Reply With Quote