View Single Post
  #3  
Παλιό 13-01-2010, 16:27
ace_gln Ο/Η ace_gln βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: chalkida
Μoto: gs 1200 r 2007
Μηνύματα: 730
Προεπιλογή Απάντηση: Ελληνάρας !!!

εγω προτεινω να τον καλεσουμε στον καφε αποψε και να τον πλακωσουμε στις φαπες ...
Reply With Quote