Θέμα
:
Ελληνάρας !!!
View Single Post
#
3
13-01-2010, 16:27
ace_gln
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: chalkida
Μoto: gs 1200 r 2007
Μηνύματα: 730
Απάντηση: Ελληνάρας !!!
εγω προτεινω να τον καλεσουμε στον καφε αποψε και να τον πλακωσουμε στις φαπες ...
ace_gln
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): ace_gln