
15-01-2010, 10:29
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: TOP 100 AΠΟ ΤΟ MCN
Nαι μεν το Βαραντερο ειναι στην 100η θεση και ''γελάμε'' όμως ''κλαιμε'' οταν δουμε την μικρη διαφορα απο τα GS στο overall rating!! Ητοι:
Βαραντερο 81%
GS 1150 85%
GS 1200 87%
GS adve 88%
το κλαμα γινεται μεγαλυτερο και γοερότερο οταν παμε στα επιμερους στοιχεια, τις λεπτομερειες που λενε των στατιστικων, όπου π.χ απο τις 100 μοτοσυκλετες μονον οι 15 ειναι ον/οφφ (φυσικο για την Αγγλια) αρα οι μεταξυ του Βαραντερο και των GS διαφορα ειναι ακομη μικροτερη στις προτιμησεις του κοινου!! Αν δε το προχωρησουμε ακομη πιο περα π.χ. ποσα γιαπωνεζικα και ποσα ευρωπαικα ¨η ποσα Χοντα και ποσα απο τα άλλα εεεε τότε πάμε αλλου!! Εκει το κλαμα ειναι ασταματητο!!!
Σημ 1. το 1150 που σταματησε να παραγεται και κατεχει μια καλη θεση οπως λες υπερσκελιζεται απο το πολυ παλιοτερο VFR 400 του 1986-1992 που βρισκεται στην ........9η!!!!
Σημ 2. Ολα τα παραπανω που λεω και λες και δημοσιευει ο Εγγλεζος μονον φιλοσοφικη θεση εχουν διότι ειναι μια ψηφοφορια 12000 αναγνωστων με κριτητρια οπως το οικονομικό, η αξιοπιστια, το after sales service κ.λ.π.
Διοτι αν η Χοντα ειχε το καλυτερο after sales service και η GS κοστιζε οσο το Βαραντερο η διαφορα τους θα ηταν μικροτερη ακομη αν και ποτε δεν θα ανεβαιναν ψηλα στην καταταξη αφου στην Αγγλια τα στρηταδικα ειναι στην κορυφη των πωλησεων απο πάντα και οι κουριερς χρησιμοποιουν VFR του '90 για την παραδοση εγγραφων!!! Ακομα και τα τοπικιστικα κριτηρια παιζουν μεγάλο ρολο (π.χ. Triumph)!
|