View Single Post
  #37  
Παλιό 16-01-2010, 20:18
loulou1100gs Ο/Η loulou1100gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-Κέντρο, πιό κέντρο δεν γίνεται...
Μoto: R1100GS-XRV 650 και NX650 Dominator-ΧRV 750 RD 07-XTZ 750 Super Tenere
Μηνύματα: 615
Προεπιλογή Απάντηση: Αναβάθμισα το κατσικι μου (ΗΡ2)

Κάτι σας έγραψε ο φίλος αλλά δεν το προσέξατε: η δουλειά γίνεται από τους λαιμούς (υλικό, εσωτερική διατομή) και όχι μόνο από το τελικό.Το τελικό είναι ο "τελευταίος τροχός της άμαξας". Η "τυρβώδης ροή" των καυσαερίων από τους λαιμούς βοηθιέται και στο τελικό συμπιέζεται ούτως ώστε διά της εκτονώσεως να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα(παράμβαση-βελτίωση του κύκλου καύσης). Προσέξετε επίσης και κάτι άλλο που γράφει ο φίλος: τώρα η μοτό τραβά από "χαμηλά".Επόμενο εφόσον μπορεί να εκπνεύσει καλύτερα και ταχύτερα και κυρίως πιό στρωτά. Και θα ρωτήστε το φυσικό: για ποιό λόγο δεν βγαίνουν από το εργοστάσιο έτσι οι μοτό μας.Πολλοί και διάφοροι λόγοι όπως:α)γραφειοκρατικές προδιαγραφές ρύπων/θορύβου, β)κόστος παραγωγής, γ)βιομηχανικό marketing υπέρ των συνεργαζομένων εταιριών κατασκευής και πώλησης after-market αξεσουάρ.Σε κάθε περίπτωση καλορίζικη φίλε και μια συμβουλή καθαρίσματος λαιμών: καλό πλύσιμο με κρύο νερό και σαπουνάκι και για τα "σκληρά" λεπτό συρματάκι κουζίνας με φωτιστικό πετρέλαιο.Καλές βόλτες.
Reply With Quote