View Single Post
  #7  
Παλιό 18-01-2010, 00:42
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Ιμάντας δυναμό R1200GSA 2009

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από IOTH1X Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου




Την αλλαγή του ιμάντα φυσικά δεν την είδα.




Όταν όμως ξανάκανε θόρυβο επέστρεψα στην αντιπροσωπία και τη δεύτερη φορά χρησιμοποίησαν σπρέι για την υγρασία. Σταμάτησε για λίγο αλλά πάλι επανήλθε

-Αρα αποκλειουμε το σπρεϋ γιατι, εβαλαν .
-Ιμαντα υποθετουμε οτι αλλαχθηκε, αλλα και να μην τον αλλαξαν στην τελικη, παλι καινουργιος ηταν !
Κατι που θα μπορουσες να κανεις για να λυθουν αρκετες αποριες ειναι τα εξης: (αρκει να εχεις λιγο ορεξη, χρονο και ελαχιστες μηχ/κες γνωσεις)

-Αν εχεις κατω μπαρες στην μηχανη σου βγαλε τις για να αφαιρεσεις το μαυρο πλαστικο καπακι που ειπαμε πριν.

-Βγαλε ενα μπουζι απο καθε κυλινδρο (δεν εχει σημασια αν θα ειναι το main ή το sec, αρκει να ειναι ενα απο καθε πλευρα για να μπορεις βαζοντας εκτη ταχυτητα να στρεφεις τον κινητηρα της μηχανης)

-Εχοντας λοιπον βγαλει πλεον το μαυρο πλαστικο καπακι κανε εναν καλο ελεγχο του ολου συστηματος. Δηλ:
α)Ελεγξε την ενταση του ιμαντα,
β)αν εχει τιποτα σημαδια εσωτερικα κυριως ή και εξωτερικα,
γ)αν οι εσωτερικες αυλακωσεις του ιμαντα ειναι καπου "μασημενες",
δ)την τροχαλια του δυναμο κυριως αλλα και την κατω,
ε)δες με το ματι ή ακομα καλυτερα με εναν πχ χαρακα αν οι δυο τροχαλιες ειναι ακριβως καθετες στον ιμαντα αλλα και παραλληλες μεταξυ τους

-Με την βοηθεια τωρα ενος δευτερου ατομου το οποιο θα στρεφει την πισω ροδα (με την εκτη ταχυτητα παντα στο κιβωτιο ταχυτητων, και με φορα περιστροφης της ροδας ιδια με αυτην της προωστηριας κινησης του κινητηρα) παρατηρησε το ολο συστημα πλεον σε κινηση, αργη περιστροφη μεν, αλλα σε κινηση δε!
Reply With Quote