Σημαντικό ρόλο στη κατανάλωση πέραν του εγκεφάλου (φαντάζομαι δεν πείραξαν κάτι εκεί ώστε να αλλάξει το μείγμα) παίζει
α) Ρύθμιση βαλβίδων (αλήθεια...στο 800 γίνεται με κόντρα παξιμάδι, ή με καπελότα? Αν είναι με καπελότα, δεν παίζει να είναι από κει. Αν είναι με κόντρα παξιμάδι, παίζει σίγουρα μεγάλο ρόλο, αν στις ρύθμισαν λάθος)
β) Μπουκωμένο φίλτρο αέρα.
γ) Τρόπος οδήγησης (αλλά αφού λες... και το πιστεύω... πως δεν γίνεται να αλλάξεις τόσο πολύ τον τρόπο που οδηγείς μέσα στην πόλη, δεν πιστεύω να είναι από κει)
Πάρε και το κερασάκι τώρα.
Το δικό μου (1150GS) κάποια στιγμή άρχισε να καίει πολύ και στην πόλη, αλλά και έξω. Πόλη που τσέκαρα, πριν μου άναβε λαμπάκι κάπου στα 250χιλ, ενώ μετά από τα 220-225χιλ!!!
Πλησίαζε το σέρβις των 135000χιλ βέβαια και αφού τσέκαρα και ξανατσέκαρα, διαπίστωσα πως όντως η κατανάλωση είχε αυξηθεί πολύ.
Έτσι, φτάνοντας στα 135000χιλ συμπληρωμένα, κάθισα στην πυλωτή μου με καφεδάκι και μουσικούλα, και τσέκαρα βαλβίδες, άλλαξα λαδάκια κτλ.
Οι βαλβίδες μου σε άθλια χάλια! Αλλού το φίλερ κολυμπούσε, κι αλλού δεν έμπαινε καν!
Με υπομονή και επιμονή που κανένας μάστορας δεν πιστεύω να έχει στο μηχανάκι του καθενός, έφαγα πάνω από μισή ώρα, μέχρι να ρυθμίσω με απόλυτη ακρίβεια το ίδιο διάκενο σε όλες μου τις βαλβίδες και στον έναν κύλινδρο και στον άλλον.
Το αποτέλεσμα? Η κατανάλωση επέστρεψε στα φυσιολογικά επίπεδα. Ανάβει πια το λαμπάκι στα 250+ χιλ όπως πριν.
Τέλος να σου πω πως το λαμπάκι της βενζίνης, δεν μπορεί να ανάβει λάθος, ακόμα κι αν σου έβαλαν χέρι στο φλοτέρ. Κι αυτό διότι το φλοτέρ αν το πείραξαν μπορεί πράγματι να μην κινείται σωστά και να δείχνει ό,τι να ΄ναι αλλά το λαμπάκι ανάβει διαφορετικά, χωρίς να παίρνει εντολή από το φλοτέρ. Υπάρχει δηλαδή μέσα στο ρεζερβουάρ, ένα πράγμα (δεν μπορώ να σου εξηγήσω πως είναι) στο οποίο καταλήγει το καλώδιο από το λαμπάκι. Το υλικό που είναι φτιαγμένο μοιάζει σαν πέτρα και λειτουργεί σε στυλ on off, όταν είναι βρεγμένο από βενζίνη, ή όταν στεγνώνει.
Δηλαδή όταν η βενζίνη πάψει να το καλύπτει, αυτό το υλικό στεγνώνει πολύ γρήγορα και μεταβάλεται η αντίστασή του και ανάβει το λαμπάκι. Μόλις βραχεί ξανά από βενζίνη, αλλάζει και πάλι η αντίστασή του και σβήνει το λαμπάκι.
Οπότε , το μόνο σίγουρο πράγμα που σου δείχνει την βενζίνη είναι αυτό! Γι αυτό κι όταν φουλάρεις μετά το άναμά του, παίρνει τα λίτρα που έπαιρνε το ρεζερβουάρ και πριν
ΕDIT
Χμμμ... μόλις είδα στο μηχανολογικό σχεδιάγραμμα του 800 ότι οι βαλβίδες είναι με καπελότα, οπότε αν δεν σου πείραξαν αυτά, δεν παίζει να είναι από βαλβίδες.
Μήπως έχεις παρατηρήσει κάποια πτώση στη δύναμη της μοτοσυκλέτας?