Δεν σου δίνω τα φώτα μου ούτε και την άποψή μου, αλλά μερικές παραπομπές από το βιβλιαράκι της μηχανής σου που πρέπει και συ να έχεις!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από katsab
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια που μπορεί να είναι για πολλούς αυτονόητα , αλλά για μερικούς...
1.Εάν μείνει κανείς από μπαταρία, μπορεί να ζητήσει βοήθεια από αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσει καλώδια(μαύρτο-κόκκινο) συνδεόμενος με την μπαταρία του αυτοκινήτου?
...
|
Και βέβαια μπορείς, φτάνει ο "δότης" (donor) να είναι 12V και σε όγκο (στο λέω απλοϊκά) ίσος ή μεγαλύτερος από τη δικιά σου. Καλύτερα λοιπόν να την βάλεις μπροστά με αυτοκινήτου πάρα με μοτοσυκλέτας. (Όχι φορτηγού όμως που είναι 24V!!!)
Αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής της μηχανής σου πρώτα πρώτα είναι να συνδέσεις
απ' ευθείας θετικό με θετικό και αρνητικό με αρνητικό πόλο.
Άμα θες, συνδέεις τον αρνητικό και στο παξιμάδι της πίσω ανάρτησης, no problem το ένα ή το άλλο.
Τον αρνητικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας τον βάζεις
άφοβα πάνω στον αρνητικό πόλο της άδειας όπως λέει και ο κατασκευαστής. Ηλεκτροσυγκόλληση κάνεις μόνο αν συνδέσεις μεταξύ τους πόλους αντίθετου προσήμου!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από katsab
2.Θα κάνουμε ζημιά στον καταλύτη , εάν χρησιμοποιήσουμε κατηφόρα για να εκκινήσουμε?
...
|
2. Απόψεις για αυτό δεν υπάρχουν, στο ξεκαθαρίζει και πάλι ο κατασκευαστής, (WILL destroy, όχι CAN destroy)
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από katsab
3.Εάν συνδέσουμε τον φορτιστή στην μπαταρία(χωρίς να την κατεβάσουμε),μπορούμε να βάλουμε μπροστά ?
|
Να βάλεις μπροστά με τον φορτιστή συνδεδεμένο στην μπαταρία, που σημαίνει ότι πάνω στην μπαταρία (άρα και στο φορτιστή) είναι συνδεδεμένα όλα τα φορτία του ηλεκτρικού κυκλώματος, εμμέσως πλην σαφώς στο απαγορεύει ο κατασκευαστής. Που σημαίνει ότι πριν ακόμη επιχειρήσεις να βάλεις μπροστά, πιθανόν (CAN destroy, όχι WILL destroy) να έχεις κάνει ζημιά στα ηλεκτρονικά της μηχανής σου.