-Αρα αποκλειουμε το σπρεϋ γιατι, εβαλαν

.
-Ιμαντα υποθετουμε οτι αλλαχθηκε, αλλα και να μην τον αλλαξαν στην τελικη, παλι καινουργιος ηταν

!
Κατι που θα μπορουσες να κανεις για να λυθουν αρκετες αποριες ειναι τα εξης: (
αρκει να εχεις λιγο ορεξη, χρονο και ελαχιστες μηχ/κες γνωσεις)
-Αν εχεις κατω μπαρες στην μηχανη σου βγαλε τις για να αφαιρεσεις το μαυρο πλαστικο καπακι που ειπαμε πριν.
-Βγαλε ενα μπουζι απο καθε κυλινδρο (δεν εχει σημασια αν θα ειναι το main ή το sec, αρκει να ειναι ενα απο καθε πλευρα για να μπορεις βαζοντας εκτη ταχυτητα να στρεφεις τον κινητηρα της μηχανης)
-Εχοντας λοιπον βγαλει πλεον το μαυρο πλαστικο καπακι κανε εναν καλο ελεγχο του ολου συστηματος. Δηλ:
α)Ελεγξε την ενταση του ιμαντα,
β)αν εχει τιποτα σημαδια εσωτερικα κυριως ή και εξωτερικα,
γ)αν οι εσωτερικες αυλακωσεις του ιμαντα ειναι καπου "μασημενες",
δ)την τροχαλια του δυναμο κυριως αλλα και την κατω,
ε)δες με το ματι ή ακομα καλυτερα με εναν πχ χαρακα αν οι δυο τροχαλιες ειναι ακριβως καθετες στον ιμαντα αλλα και παραλληλες μεταξυ τους
-Με την βοηθεια τωρα ενος δευτερου ατομου το οποιο θα στρεφει την πισω ροδα (με την εκτη ταχυτητα παντα στο κιβωτιο ταχυτητων, και με φορα περιστροφης της ροδας ιδια με αυτην της προωστηριας κινησης του κινητηρα) παρατηρησε το ολο συστημα πλεον σε κινηση, αργη περιστροφη μεν, αλλα σε κινηση δε!