View Single Post
  #79  
Παλιό 10-02-2010, 14:01
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη 21 έως 24 Μαίου 2010 !!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Για την μετάβαση στην Κωνσταντινούπολη και επιστροφή, από Αθήνα, υπάρχει και η λύση που μου πρότεινε ο Βασίλης (ekantontarxos):

Πέμπτη 20/5
Πειραιάς - Μυτιλήνη: με βραδυνό πλοίο, 70 ευρώ/ άτομο με καμπίνα + 20 ευρώ/ μοτοσυκλέτα.

Παρασκευή 21/5
Μυτιλήνη - Αϊβαλί: 18 ν.μ. 1:30 ώρα διαδρομή, 40 ευρώ/ άτομο + 25 ευρώ/ μοτοσυκλέτα.

Αϊβαλί - Μπαντίρμα: 228 χλμ. οδικώς.

Μπαντίρμα - Γενί Καπί (Κωνσταντινούπολη): με καταμαράν, 15 ευρώ/ άτομο + 25 ευρώ/ μοτοσυκλέτα.

Δευτέρα 24/5
Επιστροφή με τον ανάποδο τρόπο.

Σημείωση: ακόμη δεν έχουν βγει τα δρομολόγια της άνοιξης για την επιστροφή Μυτιλήνη - Πειραιάς.


__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!