
10-02-2010, 14:01
|
 |
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
|
|
Απάντηση: Εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη 21 έως 24 Μαίου 2010 !!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
Για την μετάβαση στην Κωνσταντινούπολη και επιστροφή, από Αθήνα, υπάρχει και η λύση που μου πρότεινε ο Βασίλης (ekantontarxos):
Πέμπτη 20/5
Πειραιάς - Μυτιλήνη: με βραδυνό πλοίο, 70 ευρώ/ άτομο με καμπίνα + 20 ευρώ/ μοτοσυκλέτα.
Παρασκευή 21/5
Μυτιλήνη - Αϊβαλί: 18 ν.μ. 1:30 ώρα διαδρομή, 40 ευρώ/ άτομο + 25 ευρώ/ μοτοσυκλέτα.
Αϊβαλί - Μπαντίρμα: 228 χλμ. οδικώς.
Μπαντίρμα - Γενί Καπί (Κωνσταντινούπολη): με καταμαράν, 15 ευρώ/ άτομο + 25 ευρώ/ μοτοσυκλέτα.
Δευτέρα 24/5
Επιστροφή με τον ανάποδο τρόπο.
Σημείωση: ακόμη δεν έχουν βγει τα δρομολόγια της άνοιξης για την επιστροφή Μυτιλήνη - Πειραιάς.
|
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
|